Hoe zien jouw nagels eruit, deel III

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

xx_Mariekee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 14:43

Heb al 1 laag Don't be a square opgedaan, dekt niet helemaal maar die kleur :~

Boktlid

Re: Hoe zien jouw nagels eruit, deel III

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 14:47

Mijn nagels zijn ook weer kaal...
Vanavond maar weer eens iets leuks op doen...weet alleen nog niet wat..
Wil eigelijk french maar mijn pink nagel is helemaal kort dus die kan ik niet meenemen dan en dat vind ik niet mooi... ;(

Kell_87

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 14:49

Zag laatst een advertentie hangen dat je een foto van iets of iemand of je dier op je nagels kon laten zetten, heeft iemand dat?

xx_Mariekee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 14:57

Ik niet, ik stempel meestal met Konad of teken iets met een eyelinerkwastje/satéprikker. Met een vriendin heb ik wel ooit een Hello Kitty plaatje uitgeprint en die op onze nagels gemaakt met topcoat, dat bleef ook goed zitten :)

hafjegek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 16:19

TE5 schreef:
Meestal knip ik dan een randje en vijl ik de rest :o
Slecht, ik weet het.. :+

Marieke, een glasvijl is te koop bij de kruidvat :)

Hafjegek, een elektrische vijl??
Vertel :))

even gegoogled, effe geen puf om zelf foto te maken :o
deze dus
Afbeelding

is oplaadbaar en werkt op acu hoef ehm slechts 1 keer in de 4 maanden op te laden ofzo, heeft allemaal verschillende opzet stukjes waarmee je je nagels kan polijsten, vijlen schoonmaken en borstelen. vind het een ideaal ding en het aparaat zelf werkt ook als nageldroger, moet je wel stekker in de muur steken :P en je hebt gelijk alles in een doosje. nageldroger en vijlen enzo in 1.
heb ik 2 jaar terug van vriendlief en zoonlief voor mn verjaardag gehad, gaat super snel en makkelijk, en heeft 2 snelheids standen ook nog de acu aparaat dinges waar je de stukjes op kan zetten. dus voor snel vijlen, en langzaam, hoewel snel, ook wel echt snel gaat := als je niet oppast heb je geen nagel meer :=
voor het korter vijlen gebruik ik altijd het platte dingetje zoals voorin de vakjes te zien is. die werkt het makkelijkst krijg je ook mooi de vorm in je nagels de anderen gaan hobbelig.

Ehona

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 16:43

@ hafjegek; Dat ding heb ik ook, gekregen als Kerstgeschenk van mijn vorige baas. Maar ik vind het echt een onding. Die nageldroger werkt niet en met dat vijlapparaat kan ik niet overweg. Raak altijd stukjes huid kwijt :P

E_Nalanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 16:44

Ik wou dat ik nagels HAD! := Ik bijt ze compleet af, ik denk dat ze nu pff, nou nog geen centimeter zijn! :z
Toch maar een keer Bijtex proberen, als het tenminste zo heet :j

Ehona

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 16:48

Bitex ga je doorheen bijten, ook al is het bitter. Tenminste, dat deed ik altijd met duimen, ik bleef door duimen ook al smeerde mijn moeder met Bitex :P
Misschien moet je je nagels allemaal eens afplakken met pleisters. Pleisters zijn tenslotte niet zo fijn om op te kauwen en dan leer je het snel genoeg af. Ziet er misschien wel even dom uit, maar goed.

hafjegek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 16:55

Ukkiee schreef:
@ hafjegek; Dat ding heb ik ook, gekregen als Kerstgeschenk van mijn vorige baas. Maar ik vind het echt een onding. Die nageldroger werkt niet en met dat vijlapparaat kan ik niet overweg. Raak altijd stukjes huid kwijt :P

hihi, is maar net hoe je er mee om kunt gaan dnek ik, ik vind het wel handig hoewel ik de droger ook amper gebruik hoor, scheelt slechts 1 of 2 minuten droogtijd en schiet haast niet op, en krijg er koude vingers van :o

xMarloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 18:12

Jeah ik ga weer even mijn nageltjes lakken [a]
het zit er nogmaar 1 week op, alleen ik wil nu wat anders XD
hihi :o

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 18:24

Zo, ga vanavond mama's nagels lakken en die van mij opnieuw doen. Heb zin om weer wat anders erop te doen :o

Boktlid

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 18:25

1 week vind ik nog lang haha...
Ik doe het zeker om de dag..

xMarloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 18:33

Boktlid schreef:
1 week vind ik nog lang haha...
Ik doe het zeker om de dag..

ik kan er altijd 2 weken mee doen.. *D

owhja, zou ik op allee vingers links boven een stipje doen of alleen op de ringvinger?

cube

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 19:12

De topcoat van Konad is geweldig! Gister 2 paarden gewassen en vandaag de hele dag in de weer op de keuring en het zit nagenoeg nog fantastisch!
Morgen ga ik een puur voor het oefenen weer wat anders proberen. En moet zeggen dat ik nu al na zit te denken welke stempelkleuren ik nog meer wil haha. Alleen zwart is ook zo zwart haha. Je wordt wel flink aangestoken hier. Zie zoveel moois voorbij komen.

bia

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 19:16

2 weken dat vindt ik best lang ik doe het meestal om de 3 dagen ongeveer;)

TE5

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 19:17

hafjegek schreef:
Ukkiee schreef:

hihi, is maar net hoe je er mee om kunt gaan dnek ik, ik vind het wel handig hoewel ik de droger ook amper gebruik hoor, scheelt slechts 1 of 2 minuten droogtijd en schiet haast niet op, en krijg er koude vingers van :o

Je zou zo'n ding eigenlijk moeten uitproberen voordat je 'm koopt :+
Ben benieuwd hoe duur dat nou is..
Zal wel weer een vermogen kosten.. :+

lonneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 19:21

Mijn nagels zijn nu lila, met een donkerpaars french-randje.

Mijn nagellak houdt het vaak nog geen 2 dagen uit, dan ben ik het alweer zat, dus ik vind 1 week ook aardig lang :P

hafjegek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 19:22

erg aanstekelijk he cube:P ik ben op deze manier ook besmet geraakt :P

ik doe mn nagels om de 3/4 dagen, tenzij het beschadigt is geraakt dan doe ik het meteen er weer af en wat nieuws, vroeger deed ik ook wel 1 tot 1,5 week met nagels en gelakt voordat ik opnieuw deed maar dat was voordat ik konad stempels had, hihihi....

TE5 dat ding kost http://www.kijkshop.nl/producten/4875-4940/persoonlijke-verzorging/nagelverzorging/ €26,24 momenteel bij de kijkshop. is even snel een voorbeeldje misschien issi ergens anders nog goedkoper of op marktplaats.

TE5

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 19:27

Idd, ik zag het net hafjegek :j
Ben te lui om veel verder te zoeken, ben blut op het moment,
dus het is sowieso geen optie.. :P

Ik wil mijn nagels vaak na een paar dagen veranderen,
maar ik vind mijn nagellak remover zo vies dat ik het dan toch nog niet doe :')
Wordt echt misselijk van die geur van dat spul helaas..
Anders zouden er hier al flink wat meer creaties van mij langs zijn gekomen :P

xMarloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 19:30

owhja, zou ik op allee vingers links boven een stipje doen of alleen op de ringvinger?

hafjegek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 19:54

ik zou op alle vingers doen marloes tenzij je geen zin hebt in drukke nagels.

te5 jammer, ben zelf ook blut wil nog zoveel hebben :P
zonde dat je er zo misselijk van word ik vind het ook niet fijn ruiken hoor werd er ook altijd misselijk van maar het went, en word nu niet meer misselijk. maar vind het nog steeds erg vies, ik heb geleerd door mn mond te ademen en mn neus te blokeren, is een aparte manier van ademen die effe wat oefening vereist,maar dan ruik je niks meer. en dat helpt bij mij erg goed tegen die vieze nagellak remover of die van esscense of konad nemen die hebben een lekker geurtje, misschien heb je dan minder last?

yes eindelijk een dingetje verzonnen voor het thema wat nog gelukt is ook!! nu laten drogen morgen overdag foto maken, savonds lukt helaas niet goed omdat het zonder flits moet anders krijg ik de kleuren er niet goed op.

TE5

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 19:56

Da's een idee :j Remover met een lekker geurtje..
Idd, door mijn mond ademen kan ik wel,
beter nog, ik het tot een jaartje geleden eigenlijk mijn hele leven enkel door mijn mond geademd.
Maar omdat dat eigenlijk niet gezond schijnt te zijn probeer ik dat dus af te leren.. :+

JustMeDJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 20:17

Pfff.. Heb nog steeds mijn nagels zwart met dingen :=
Kom ik op mijn werk: SOrry maar daar mag je niet mee werken. Ik vraag zo; Welke kleuren mogen nog meer niet? Hun; zwart, rood, velle kleuren..

Nou dan blijft er toch bijna niks meer over :S

cube

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 20:20

TE5, er is wel remover met een geurtje. Ik heb het van essence met kokosgeur. Vind hem dan wel niet zo fantastisch in gebruik, maar ik ben verslaafd aan kokosgeur, dus die moest ik gewoon hebben. Het smeert de nagellak heel erg uit, dus je moet er wat meer van gebruiken, maar ruiken doet het zalig! En het fijne is dat m'n prullenbakje daarna ook helemaal naar kokos ruikt!

hafjegek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 20:23

door je mond ademn over het algemeen is slecht ja, omdat je als je door je neus ademt je neus slijmvliezen en fijne trilhaartjes bevat die de lucht zuiveren werkt als een soort filter dus, en dus krijg je schonere lucht binnen, is dus beter voor je, via je mond gaat het rechtstreeks naar je longen, maar voor die 10 minuten dat je met remover bezig bent kan het echt geen kwaad. is ook iets wat alleen op lange termijn helpt.

ireneee wat heb je voor werk dan dat je niks op je nagels mag? je kan lichte kleuren nemen, roze, lichtblauw, parelmoer in allerlei kleurtinten zoals wit/roze/paars/lavendel.
(heb redelijk maling aan mn werk en deed wat ik wilde, maar iedereen vond het altijd geweldig, zoals na de eerste werkweek, eerst braaf gekleed en normaal, en daarna een beetje meer richting mijn normale kledij :P wat in het kort inhoud kleur standaard zwart, en zwarte oogschaduw, beetje alla gothic dus, iedereen keek met grote ogen hihi, maar na een paar dagen waren ze wel gewend en deed ook af en toe nog wel gewone kleren aan hoor)

lekker cocos!! heb ook zo een wax voor mn haar dat ruikt ook naar cocos doe ik alleen in vlak na het wassen, en dat ruikt zooooooo lekker, doe mn haar dan altijd los zodat elke keer als ik door mn haar ga of het wappert dan ruik ik het weer :D