Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Noppert schreef:Laat ik ook eens een misverstand de wereld uithelpenJe houdt vocht vast VOOR je ongesteld moet worden, op het moment dat je daadwerkelijk ongesteld wordt, zul je merken dat je wat vaker naar het toilet moet en het extra vocht ook verdwenen is. Het is absoluut een fabeltje dat je tijdens je menstruatie zwaarder bent!
luffie schreef:Noppert schreef:Laat ik ook eens een misverstand de wereld uithelpenJe houdt vocht vast VOOR je ongesteld moet worden, op het moment dat je daadwerkelijk ongesteld wordt, zul je merken dat je wat vaker naar het toilet moet en het extra vocht ook verdwenen is. Het is absoluut een fabeltje dat je tijdens je menstruatie zwaarder bent!
Ik voel me toch echt zwaarder en opgeblazen tijdens ongesteldheid.....
Noppert schreef:Laat ik ook eens een misverstand de wereld uithelpenJe houdt vocht vast VOOR je ongesteld moet worden, op het moment dat je daadwerkelijk ongesteld wordt, zul je merken dat je wat vaker naar het toilet moet en het extra vocht ook verdwenen is. Het is absoluut een fabeltje dat je tijdens je menstruatie zwaarder bent!