[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Celeone

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 20:17

Zijn er hier meerdere mensen die een tongpiercing hebben? Ik hoor namelijk steeds vaker dat deze piercings scheef worden gezet (mijn eerste tongpiercing ook, maar heb opnieuw laten zetten) en ik ben er dus best benieuwd naar.

xxmayleexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 20:20

Celeone schreef:
Zijn er hier meerdere mensen die een tongpiercing hebben? Ik hoor namelijk steeds vaker dat deze piercings scheef worden gezet (mijn eerste tongpiercing ook, maar heb opnieuw laten zetten) en ik ben er dus best benieuwd naar.

bij mij is gewoon alles goedgegaan dus... :D

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 21:25

Soms kan het niet anders dan dat hij scheef gezet MOET worden. Omdat er anders aderen worden geraakt of hij niet recht kan ivm het tongriempje wat niet helemaal gunstig zit.

Die van mij zit gewoon recht.

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 21:28

Die van mij is express ook scheef gezet zodat ie wat verder naar achter zit :D

DvdKloof

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 21:36

@ DramaQueen,; ja ik bedoelde niet meer geirriteerd idd :o

Nymeria
Helen Langehanenberg fan

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 00:30

@ DvdKloof: ik heb mijn navelpiercing nu 4 weken, en had hetzelfde probleem als jij; door de droogheid zat hij gewoon steeds vast. Ik heb hem lekker laten zitten en met douchen/schoonmaken als de korstjes week worden kun je hem dan gewoon een beetje bewegen. Verder gewoon afblijven. Ik ben ook overgegaan op 1x per dag schoonmaken met Unicura. Nu is die van mij rustig, zit niet meer vast, doet geen zeer en is ook niet meer zo droog!

alissaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 01:01

weet er iemand waar je van die hangers(stretchers) kunt kopen?
op alloverpiercings.nl hebbe ze alleen maar kleintjes

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 01:18

Mag ik even vrolijk doen?
Navelpiercing zit er inmiddels 3.5 maanden in (dus al een halve maand langer dan de vorige) en voorlopig nog geen tekenen van irritatie of uitgroeien! Hij gaat dus nog goeehoeed! Ik wacht stiekem toch nog gespannen af tot hij genezen is... := nog minimum een drie a vier maanden te gaan dus :=

Nymeria
Helen Langehanenberg fan

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 10:47

En ik vind het wachten nu al lang duren :')
Ik wil hem zo graag verwisselen, haha! Maar ik heb dr ook amper last van gehad.. *klopt af

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 15:40

ik zit er aan te denken om een navelpiercing te nemen, maar wil hem denk ik als ik een jaar of 30 ben echt niet meer daar hebben zitten.
nu maak ik me een beetje zorgen over het litteken? als je hem een aantal jaar hebt gehad, en hem er dan ineens uit haalt.
wie weet hoe dit er uit ziet, of heeft er een foto van?

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 15:50

bluedisx schreef:
ik zit er aan te denken om een navelpiercing te nemen, maar wil hem denk ik als ik een jaar of 30 ben echt niet meer daar hebben zitten.
nu maak ik me een beetje zorgen over het litteken? als je hem een aantal jaar hebt gehad, en hem er dan ineens uit haalt.
wie weet hoe dit er uit ziet, of heeft er een foto van?

Dat is bij elk persoon verschillend en heeft te maken met het herstellend vermogen van je huid. Als je huid zich snel en makkelijk hersteld zal er een klein, tot bijna onzichtbaar litteken overblijven. Als je huid zich minder snel en minder makkelijk hersteld zal deze meer zichtbaar zijn.
Ik zal je maar even besparen hoe mijn litteken eruit ziet.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 15:53

Wat is een littekentje als je er 15 jaar plezier aan gehad hebt? Ik zou ook niet weten waarom je hem er uit zou halen, navelpiercing is toch voor jezelf? Het is niet alsof het een piercing is waar je constant mee loopt te showen :=

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 20:08

Nee dat klopt, maar ik heb gewoon zo'n gevoel dat als ik straks een stuk ouder ben ik geen piercing meer hoef. Kan dan wel verandert zijn. Ik had geen idee hoe dat litteken er uit zag, het kon maar zo ene groot zwart gat zijn :+

Fiorile

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 21:28

bluedisx schreef:
Nee dat klopt, maar ik heb gewoon zo'n gevoel dat als ik straks een stuk ouder ben ik geen piercing meer hoef. Kan dan wel verandert zijn. Ik had geen idee hoe dat litteken er uit zag, het kon maar zo ene groot zwart gat zijn :+

Ach en anderen worden 'ouder' en gaan juist piercings zetten.... :o

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 22:24

haha ik bedoelde er niks mee hoor :+ niet dat ik vind dat je als je 'ouder' bent je geen piercing meer kan hebben :+
maar ik dacht van, ja straks heb je er genoeg van zit je met zon gat in je buik..

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 22:47

dan raad ik je zeker tattoo;'s af :D

Estribo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 23:08

DvdKloof schreef:
ik heb nu 2½ week mijn navelpiercing laten zetten, de eerste week met een piercing van plastic ivm snellere genezing en buigzaamheid. sinds ong. 1½ week zit mijn titaninum piercing erin. mijn blijvende piercing dus.
maar toen ik hem ging laten verwisselen zaten er wat korstjes rondom het ''gaatje'' maar mn piercer zij dat dat bij de genezing hoort omdat het gewoon een wond is.
ik had uni cura zeep meegekregen(toen ik m had laten zetten hoor) en dat moest ik 1 a 2 x per dag doen. het probleem is, mijn huid rondom mijn piercing werd zo ontzettend droog, maar ik mag er natuurlijk geen zalfjes opsmeren.
nu zit tie na een dagje steeds een beetje vastgeplakt. denk dat het beetje pus en etter is ofzo van de wond.
wat kan ik hier nou tegen doen? en is het wel normaal? ik hoor dat je het met sterilon moet doen, maar is dat niet te agressief? het liefst wil ik wat anders dan die uni cura zeep.. want het word zoo ontzettend droog..

alvast bedankt,

Ik heb (op advies van mijn piercer) calen dulan wondspray, gewoon te halen bij een drogist. Dat spoot ik er eerst 2x perdag op en dan met een watje ofzo even erom heen schoonmaken. Eerst prikkelt het een beetje, maar daardoor raakt hij niet snel ontstoken. Als die van mij een beetje ontstoken gaat voelen spuit ik dat er op en dan is het zo weer over.
Het helpt echt heel goed. ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 03:04

alissaaa schreef:
weet er iemand waar je van die hangers(stretchers) kunt kopen?
op alloverpiercings.nl hebbe ze alleen maar kleintjes

Hier mss? http://www.bodyartforms.com/

Aquilia

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 14:18

Ik heb een wenkbrauw en navelpiercing :)

LaUrOssssss

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 19:44

Mijn piercing moest eruit :o
en dat na meer dan een jaar maaaaaaar ik heb wel de beste piercer :D
hij gaat ze gratis opnieuw zetten over twee tot drie weken ;)

Aquilia

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 20:09

LaUrOssssss schreef:
Mijn piercing moest eruit :o
en dat na meer dan een jaar maaaaaaar ik heb wel de beste piercer :D
hij gaat ze gratis opnieuw zetten over twee tot drie weken ;)

Oh das wel fijn :D
Was je piercing ontstoken?

Fiorile

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 20:17

Hoest met trouwens je klit Kel? Die van mij is ineens aan 1 kant ietwat geirriteerd. Zeker door de ruige sex.... :7 8-)

LaUrOssssss

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 20:25

nee haha hij had besloten om scheef te gaan staan :D
na een jaar en toen begon er op e plaats waar hij eerst zat een bultje te komen :o

Aquilia

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 20:34

LaUrOssssss schreef:
nee haha hij had besloten om scheef te gaan staan :D
na een jaar en toen begon er op e plaats waar hij eerst zat een bultje te komen :o

Oh dat heb ik ook gehad :O
Alleen bij mij zat er wass vocht onder, heb het weg gekregen met die ÜniCura :+

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 20:36

jacqie70 schreef:
Hoest met trouwens je klit Kel? Die van mij is ineens aan 1 kant ietwat geirriteerd. Zeker door de ruige sex.... :7 8-)

gisteren zelf vervangen, ander staafje (iets minder gebogen zodat hij niet zo extreem uitsteekt) en kleinere balletjes, was echt binnen een minuut klaar echt wauw! balletje was wel ff poedersuiker (letterlijk :') HAHA ) maar toen ik het doorhad klaar, heb er ook geen last meer van *\o/*