Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bluedisx schreef:ik zit er aan te denken om een navelpiercing te nemen, maar wil hem denk ik als ik een jaar of 30 ben echt niet meer daar hebben zitten.
nu maak ik me een beetje zorgen over het litteken? als je hem een aantal jaar hebt gehad, en hem er dan ineens uit haalt.
wie weet hoe dit er uit ziet, of heeft er een foto van?
bluedisx schreef:Nee dat klopt, maar ik heb gewoon zo'n gevoel dat als ik straks een stuk ouder ben ik geen piercing meer hoef. Kan dan wel verandert zijn. Ik had geen idee hoe dat litteken er uit zag, het kon maar zo ene groot zwart gat zijn
DvdKloof schreef:ik heb nu 2½ week mijn navelpiercing laten zetten, de eerste week met een piercing van plastic ivm snellere genezing en buigzaamheid. sinds ong. 1½ week zit mijn titaninum piercing erin. mijn blijvende piercing dus.
maar toen ik hem ging laten verwisselen zaten er wat korstjes rondom het ''gaatje'' maar mn piercer zij dat dat bij de genezing hoort omdat het gewoon een wond is.
ik had uni cura zeep meegekregen(toen ik m had laten zetten hoor) en dat moest ik 1 a 2 x per dag doen. het probleem is, mijn huid rondom mijn piercing werd zo ontzettend droog, maar ik mag er natuurlijk geen zalfjes opsmeren.
nu zit tie na een dagje steeds een beetje vastgeplakt. denk dat het beetje pus en etter is ofzo van de wond.
wat kan ik hier nou tegen doen? en is het wel normaal? ik hoor dat je het met sterilon moet doen, maar is dat niet te agressief? het liefst wil ik wat anders dan die uni cura zeep.. want het word zoo ontzettend droog..
alvast bedankt,
alissaaa schreef:weet er iemand waar je van die hangers(stretchers) kunt kopen?
op alloverpiercings.nl hebbe ze alleen maar kleintjes
jacqie70 schreef:Hoest met trouwens je klit Kel? Die van mij is ineens aan 1 kant ietwat geirriteerd. Zeker door de ruige sex....![]()