Gisteren helemaal niks gedaan aan beweging, ik moest voor cursus t/m 20.00 uur op het werk zijn Maar ik heb wel een gezonde maaltijdsalade met zeevruchten gegeten als diner. Dus dat compenseert hopeljk weer een beetje.
Mijn maag rammelt nu al en ik moet nu nog tot 11.45 voordat ik mag lunchen Maar goed, even wat thee drinken dan denkt mijn maag weer dat er iets in zit
Vanmiddag na werk ga ik eerst ff paardrijden en 's avonds als mijn vriend aan het koken is, maar weer eens op de wii fit. Hopen dat er niks bij is gekomen aan gewicht
heb gister avond het fietsen in de lucht van von dutch gedaan van die site.. moet zeggen je voelt het echt vindt het ook leuk om te doen,, alleen mn vriend ken zo lekker stom doen als ik zoiets aan de hand heb haha
Aah hier gaat het ook goed! Vandaag voor 4e keer deze week sporten en morgenochtend op de weegschaal! Hoop dat er wat af is, voel me iig strakker en dat is het voornaamste!
mjammie heb om 1 uur mn cracker met sandwichspread komkommer,, mjam erg lekker
aam_mic
Geplaatst: 05-02-09 14:37
deze hele week extra beweging gedaan! Vanmorgen anderhalf uur gewandeld. Wel handig op te telefoon zit een stappen teller en daarbij kan je ook de calorieën kijken. Ik ben nou al meer dan 1000 calorieën kwijt zegt die.
woow das lekker.. njaah oik wandel op mn werk de hele dag door ;P. vindt ook eigenlijk dat ze bij de collorie teller op inet dat ze neer zetten wat voor werk doe je ? zoals licht loop werk bijv en dat er weer bij af telle ofzo haha