[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ayasha
Blogger

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 22:59

"ze zeggen" dat een navelpiercing niet voor altijd is. Maar ergens, welke piercing wel? Veel mensen halen zichtbare piercings er rond hun 60e toch wel uit Clown Denk dat het van je lichaam afhangt, eenmaal genezen (en als je hem niet meer open trekt door er achter te blijven hangen) denk ik dat die vrij stabiel blijft....Dan is het wondje toch toe en zit er toch zo'n buisje rond? Dus in principe zit er dan geen lichaamsvreemd metaal meer "in" je lichaam... (hoe moet ik het nu uitleggen Haha! Er zit een filtertje ofzo tussen?) dus lijkt me logisch dat hij niet echt meer uitgroeit als die eenmaal genezen is...

DQ hoe heb jij het gedaan met er twee te laten zetten? Dat is nl wat ik ook wil. Lachen Ben wel benieuwd naar "ervaringen" daarmee. En zou ik misschien ergens een foto kunnen vinden van de jouwe? Bloos

Pascalleee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 23:24

ik meld me hier ook even Bloos!
Ik heb in mei dit jaar een wenkbrauw piercing laten zetten waar ik ongelovelijk blij mee ben Lovers
Dinsdag heb ik een tongpiercing laten zetten Bloos!
maar nu las ik net iets over dat zout niet goed was om mee schoon te maken Scheve mond waar zou ik het dan mee schoon moeten maken.. en aangezien me tong aardig dik is kan ik me balletjes niet aandraaien en ben ik bang dat ze los gaan zitten en er afvallen!! en me tong is helemaal wit ik heb wel al gepoetst met een tandeborstel maar dat helpt ook niet echt Scheve mond iemand tips??

Kim_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 00:35

Zeezout oplossen in lauw water en daarmee spoelen Lachen Als je het eerste staafje er nog in hebt, zit het als het goed is superstrak. Dus daar moet je niet bang voor zijn. Niet teveel op letten denk ik; aanslag op je tong schijn je sowieso snel te krijgen als je net een tongpiercing hebt. Gewoon goed spoelen en even iets langer aankijken Knipoog

Nijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 00:41

Ik heb mn navelpiercing nu 7 jaar geloof ik? en die zit er nog steeds Lachen
Heb nu piercings van 12mm maar moet eigenlijk iets kleiner hebben, al een hele poos Huilen van het lachen

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 00:42

Ik heb besloten..
Ik ga een intiem piercing laten zetten!!
Doet het erg zeer?
Foto's krijgen jullie niet, helaas Huilen van het lachen

MissRoxyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 00:45

Ahh wat jammer nou! Flauw hoor geen foto! *LOL*
Vind het erg dapper van je, ik zou het niet durven, lijkt me vreselijk pijn doen Nagelbijten / Gniffelen

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 01:26

vraagje puur uit nieuwsgierigheid, kan pijn ook afhenkelijk zijn van de piercer die de piercing zet eigenlijk?

Ik was beetje aan het denken over dingen, en ik bedacht me dat de ene dokter een spuit minder pijnlijk kan zetten dan de andere, misschien dat dat ook zo zou zijn voor piercings Clown

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 10:39

Pascalleee schreef:
ik meld me hier ook even Bloos!
Ik heb in mei dit jaar een wenkbrauw piercing laten zetten waar ik ongelovelijk blij mee ben Lovers
Dinsdag heb ik een tongpiercing laten zetten Bloos!
maar nu las ik net iets over dat zout niet goed was om mee schoon te maken Scheve mond waar zou ik het dan mee schoon moeten maken.. en aangezien me tong aardig dik is kan ik me balletjes niet aandraaien en ben ik bang dat ze los gaan zitten en er afvallen!! en me tong is helemaal wit ik heb wel al gepoetst met een tandeborstel maar dat helpt ook niet echt Scheve mond iemand tips??

Over je tongpiercing...

Ik moest toendertijd mijn mond met speciaal mondwater spoelen. Wat weet ik niet meer precies! En verder hoefde ik er niets aan te doen... In ieder geval er voor zorgen dat de tandpasta niet op mijn piercing kwam.

MissRoxyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 11:10

Ik heb me tongpiercing nu 2maanden en heb gewoon de eerste paar dagen met speciale tandpasta van zoutoplossing me tanden gepoetst en gespoeld met corsodyl. http://www.drogisterij.net/producten/afbeelding/2436385.jpgDat is een speciale mondspoeling voor mondingrepen enzo. Werkt perfect! Kan je die echt wel aanraden.
Met die tandpasta kan je ook gewoon een beetje rond je piercing poetsen en als het goed is zijn je balletjes gewoon goed aangedraaid. Het is eng in het begin maar geloof me, zo snel ben je ze niet kwijt hoor! Knipoog

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 11:54

Ik heb na het zetten van mijn tongpiercing een week of 2 gespoelt met listerine.Had er ook nog een mondwater van oral-B bij....heb nog nooit zulke witte tanden gehad als toen Bloos!
Heb in het begin ook wel wat last gehad van aanslag, maar dat gaat zelf weer weg als het goed is.Ik heb m'n tongpiercing inmiddels bijna 6 jaar en nog nooit geen problemen gehad.

Jeany

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 15:58

pharagirlke schreef:
"ze zeggen" dat een navelpiercing niet voor altijd is. Maar ergens, welke piercing wel? Veel mensen halen zichtbare piercings er rond hun 60e toch wel uit Clown Denk dat het van je lichaam afhangt, eenmaal genezen (en als je hem niet meer open trekt door er achter te blijven hangen) denk ik dat die vrij stabiel blijft....Dan is het wondje toch toe en zit er toch zo'n buisje rond? Dus in principe zit er dan geen lichaamsvreemd metaal meer "in" je lichaam... (hoe moet ik het nu uitleggen Haha! Er zit een filtertje ofzo tussen?) dus lijkt me logisch dat hij niet echt meer uitgroeit als die eenmaal genezen is...

DQ hoe heb jij het gedaan met er twee te laten zetten? Dat is nl wat ik ook wil. Lachen Ben wel benieuwd naar "ervaringen" daarmee. En zou ik misschien ergens een foto kunnen vinden van de jouwe? Bloos

Hoe zit dat dan met een sternum? Of groeit die zo snel uit dat het nog niet genezen is? Bloos!

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 16:03

Een sternum hoeft niet per se uit te groeien, maar er is wel erg grote kans op. En hij kan direct uitgroeien, maar ook pas na een langere tijd.

MissRoxyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 16:21

Ik zou je geen listerine aanraden omdat die te sterk is.. Verdund met wat water kan wel.. Dit is wat ik van meerdere piercers heb gehoord Lachen

Durante

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 16:29

Wist niet dat dit topic er was Bloos
Ik heb 2 weken terug een neuspiercing laten zetten Haha!
Ik had 'm een week, toen is ie er uitgevallen.
Ik zat op de scooter(zonder helm,snor) wou m'n sjaal over m'n neus heendoen,bleef m'n sjaal aan m'n neusknopje steken,dus meteen dat knopje eruit gegleden.
Ik ben de hele avond geweest om 'm er weer in te krijgen,lukte me voor de helft,maar verder dus niet..De volgende dag ben ik weer naar die piercingzaak geweest, en gevraagd of ze 'm er weer in konden krijgen. Kon dus wel; ze konden dat zelfde gaatje weer doorprikken,maar na 3 pogingen lukte dat dus,want die naald bleef steeds steken aan dat neusvelletje binnenin Clown
Maar gelukkig is 't weer gelukt .
Ik heb er nu een knopje in met een weerstandshaakje,zodat ie er niet zo snel weer uitvalt..
En ik heb dus nog een navelpiercing,maar die heb ik al sinds m'n 18e ongeveer(ben nu 32).
En ik heb oorgaatjes,maar voor de rest hoef ik nergens anders een piercing hoor..

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 16:31

Ik heb nu ook een neuspiercing met gekruld staafje. Met van die rechte staafjes had ik ook alleen maar last.

Nouja, op het moment heb ik dan een 1.2 horseshoe in. Nog makkelijker Lachen

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 16:38

lieve mensen zeezout is pas voor als de ontsteking er al IS
als er niets aan de hand is niet gebruiken!

Durante

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 16:42

Red_Savage schreef:
Ik heb nu ook een neuspiercing met gekruld staafje. Met van die rechte staafjes had ik ook alleen maar last.

Nouja, op het moment heb ik dan een 1.2 horseshoe in. Nog makkelijker Lachen

Jij hebt 'm zeker laten piecen,ipv laten schieten?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 16:44

schieten ze neuspiercings dan nog steeds?

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 16:49

Neu ik heb hem ook laten schieten. Maar goed dat is ook alweer zo'n 5 jaar geleden.

Durante

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 17:20

pharagirlke schreef:
schieten ze neuspiercings dan nog steeds?

jep Knipoog

Coony

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 17:48

Even een vraagje, zo'n microdermal kandie er niet zo uit vallen?
ik heb filmpjes gekeken maar 'tk snap t nog niet helemaal hoe het blijft zitten,,

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 18:18

mijn neuspiercing is ook geschoten.Was gewoon in een piercingshop zo'n 5 jaar geleden

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 18:37

xDramaQueen schreef:
lieve mensen zeezout is pas voor als de ontsteking er al IS
als er niets aan de hand is niet gebruiken!

Ik gebruik wel altijd zeezout, gaat goed. Ik vind unicura zelf niet zo handig.

Kim_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 20:56

Ik heb een wondje van een scherp randje met eten en het doet nu pijn als mijn tongpiercing erlangs gaat Clown

En ik ben blij want ik heb weer een nieuwe partij barbells voor tong, navel en wenkbrauw binnen Haha!

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 20:58

Ik krijg ook echt weer zin om dikke piercing inkopen te doen.
Vooral van zo'n pakket van 100 verschillende septums ga ik echt kwijlen.

In een piercing winkel shop ik eerlijk gezegd liever dan in een klerenwinkel. Nagelbijten / Gniffelen