DQ hoe heb jij het gedaan met er twee te laten zetten? Dat is nl wat ik ook wil.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pascalleee schreef:ik meld me hier ook even![]()
Ik heb in mei dit jaar een wenkbrauw piercing laten zetten waar ik ongelovelijk blij mee ben![]()
Dinsdag heb ik een tongpiercing laten zetten![]()
maar nu las ik net iets over dat zout niet goed was om mee schoon te makenwaar zou ik het dan mee schoon moeten maken.. en aangezien me tong aardig dik is kan ik me balletjes niet aandraaien en ben ik bang dat ze los gaan zitten en er afvallen!! en me tong is helemaal wit ik heb wel al gepoetst met een tandeborstel maar dat helpt ook niet echt
iemand tips??
pharagirlke schreef:"ze zeggen" dat een navelpiercing niet voor altijd is. Maar ergens, welke piercing wel? Veel mensen halen zichtbare piercings er rond hun 60e toch wel uitDenk dat het van je lichaam afhangt, eenmaal genezen (en als je hem niet meer open trekt door er achter te blijven hangen) denk ik dat die vrij stabiel blijft....Dan is het wondje toch toe en zit er toch zo'n buisje rond? Dus in principe zit er dan geen lichaamsvreemd metaal meer "in" je lichaam... (hoe moet ik het nu uitleggen
Er zit een filtertje ofzo tussen?) dus lijkt me logisch dat hij niet echt meer uitgroeit als die eenmaal genezen is...
DQ hoe heb jij het gedaan met er twee te laten zetten? Dat is nl wat ik ook wil.Ben wel benieuwd naar "ervaringen" daarmee. En zou ik misschien ergens een foto kunnen vinden van de jouwe?
Red_Savage schreef:Ik heb nu ook een neuspiercing met gekruld staafje. Met van die rechte staafjes had ik ook alleen maar last.
Nouja, op het moment heb ik dan een 1.2 horseshoe in. Nog makkelijker
pharagirlke schreef:schieten ze neuspiercings dan nog steeds?
xDramaQueen schreef:lieve mensen zeezout is pas voor als de ontsteking er al IS
als er niets aan de hand is niet gebruiken!