[Info] Tattoo's 13

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: [Info] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-18 12:46

Ik heb even gekeken op haar FB maar ik ben er niet kapot van. Ook dat verhaal dat iemand een ontstoken piercing had en ze daar niet achteraan ging.

Namira542

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-18 15:47

Dankjewel Joolien!
Moet zeggen dat ik van het meeste werk op haar facebook niet zo onder de indruk ben.
Terwijl ik die van mijn vriend zelf oprecht weer gaaf gezet vind..

T3mptati0n

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-18 16:24

Heb idd ook veel gehoord dat ze te diep zet en ze er daardoor op gaan liggen. Verder vind ik haar werk niet wauw. Heb mijne laten zetten bij Jacky. Volgende word van Nozem :D

claudiadvx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-18 17:08

Mijne word ook weer van nozem *\o/*
Eerst deze nog even bij laten werken en dan kan ik gelijk vragen of ze een ontwerp kunnen maken

BulletjeBeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-18 13:31

Hij staat!!

Afbeelding

Hij komt net niet mooi uit zo op de foto, was echt nét klaar en zit onder een felle lamp. Maaaar ik vind het fantastisch!!!

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-18 13:52

Wauw prachtig!! <3 Vraag me wel af hoe lang dat zo mooi blijft met die fijne lijnen?

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-18 14:11

Heel mooi!

colunder

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-18 14:38

Mooi zeg!!

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-18 14:49

Wauw! <3

Dit zijn mijn twee nieuwe;
Afbeelding
Afbeelding

Wel tot de conclusie gekomen dat ik waarschijnlijk allergisch ben voor deze inkt, de zwelling is echt super intens vooral bij die op mijn bovenarm en bij andere tattoo's nooit last van gehad

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-18 16:18

Wauw die hond! Prachtig.

Die hierboven vind ik zelf niet zo mooi. Ik mis ook het stukje van de r.

its_daantjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-18 16:24

hoihoi! ik meld mij!

ik heb vorig jaar maart mijn eerste tattoo laten zetten bij knuckledusters & pony' s in apeldoorn.

Afbeelding

een beetje bewogen foto, maargoed, hij staat aan de binnenkant van mijn boven arm. Ik wilde deze ontzettend graag, maar achteraf is de prijs van 130 euro voor deze kleine tattoo wel een beetje belachelijk geweest.

nu ben ik ergens in april weer aan de beurt, dit moet een dromenvanger idee worden met muzieknoten oid. ik ben er nog niet helemaal uit, maar ik hoop dat er een mooi ontwerp gemaakt kan worden. deze moet op de buitenkant van mijn onderbeen komen.

hebben jullie ervaring met een goede tattoo shop ergens in de omgeving van apeldoorn? arnhem, deventer, zwolle oid mag ook. Ik vind knuckledusters heel goed, maar de prijs vind ik erg hoog. nu weet ik wel dat je voor een goede tattoo ook iets mag betalen, maar dit vind ik wel heel veel. ik ben benieuwd naar jullie tips!

N4N4

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-18 16:56

Prachtige tattoo van de bull zeg !

AylaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-18 18:03

BulletjeBeer schreef:
Hij staat!!

[ [url=m/nuMJAU.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hij komt net niet mooi uit zo op de foto, was echt nét klaar en zit onder een felle lamp. Maaaar ik vind het fantastisch!!!

Wauw gaaf! Door wie en waar is hij gezet? <3

BelleTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-18 18:14

BulletjeBeer schreef:
Hij staat!!

[ [url=m/nuMJAU.jpg]Afbeelding[/url] ]

Leuk!! Zag m al op de insta bij Levi, heel mooi.

ScarOfWars

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-18 18:17

Aangezien ik mij niet herinner in welk topic het nou was (deze of het AliExpress topic), vraag ik het hier ook maar even.

Er zijn eens fake tattoos besproken die van AliExpress Komen alleen was ik wel benieuwd hoe lang ze blijven zitten en of ze waterbestendig zijn?

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-18 18:27

Wauw bulletjebeer wat is die mooi!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-18 18:53

its_daantjee schreef:
hoihoi! ik meld mij!

ik heb vorig jaar maart mijn eerste tattoo laten zetten bij knuckledusters & pony' s in apeldoorn.

[ [url=m/kg41p0.jpg]Afbeelding[/url] ]

een beetje bewogen foto, maargoed, hij staat aan de binnenkant van mijn boven arm. Ik wilde deze ontzettend graag, maar achteraf is de prijs van 130 euro voor deze kleine tattoo wel een beetje belachelijk geweest.

nu ben ik ergens in april weer aan de beurt, dit moet een dromenvanger idee worden met muzieknoten oid. ik ben er nog niet helemaal uit, maar ik hoop dat er een mooi ontwerp gemaakt kan worden. deze moet op de buitenkant van mijn onderbeen komen.

hebben jullie ervaring met een goede tattoo shop ergens in de omgeving van apeldoorn? arnhem, deventer, zwolle oid mag ook. Ik vind knuckledusters heel goed, maar de prijs vind ik erg hoog. nu weet ik wel dat je voor een goede tattoo ook iets mag betalen, maar dit vind ik wel heel veel. ik ben benieuwd naar jullie tips!

€130.- voor zoiets is een normale prijs hoor :j
Kijk eens bij Limited editiom tattoos, zit in Arnhem.

Die bull is idd gaaf maar ik ben ook benieuwd hoe lang dat mooi blijft.

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-18 19:30

Supervixen schreef:
Wauw die hond! Prachtig.

Die hierboven vind ik zelf niet zo mooi. Ik mis ook het stukje van de r.

Dat is hoe het hoort :) In het handschrift van degene van wie het nummer is. Verder kan je dingen soms beter voor jezelf houden ipv zeggen dat je het niet mooi vind, ik wou het delen, ik vroeg niet om meningen. Beetje banketstaaf om te zeggen terwijl het nu nou eenmaal al forever op mijn huid zit -O-

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-18 19:35

Its_daantjee ik kan je Black Sword Tattoo Parlour van harte aanbevelen. Zit aan de hofstraat in Apeldoorn, hele goede artiesten vind ik!

Wat een gaaf bulletje kwam er langs, ik ben idd net als meerderen benieuwd hoe mooi die fijne lijnen blijven.

Ik mag binnenkort terug om mijn tattoo te showen na de genezingsperiode :)

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-18 19:42

Wauw! Die bull is echt gaaf!

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-18 20:29

Captain schreef:
Wauw prachtig!! <3 Vraag me wel af hoe lang dat zo mooi blijft met die fijne lijnen?

Idem. Vaak is dat helaas niet het geval. Maar aangezien micro-needle tattoos vooral de afgelopen jaren een hype zijn, zijn er nog geen foto's van hoe het heelt over de jaren. Ik ben reuze benieuwd, dus mensen die een micro-needle tattoo hebben, willen jullie die af en toe eens delen? :)

Desalniettemin vind ik hem wel erg mooi gezet :j

linda_gigant

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-18 21:02

its_daantjee schreef:
hoihoi! ik meld mij!

[ [url=m/kg41p0.jpg]Afbeelding[/url] ]

Studio rook in Arnhem zeker een aanrader

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-18 21:18

Die bull, schitterend <3 <3

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-18 21:44

Tribunals schreef:
Waren er nog meer bij de flashday @ antiek tattoo vandaag?

Mijn nieuwe aanwinst van robbin/snip art :D
[ [url=m/4ac3kV.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/5Z1r0J.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hij zit aan de buitenkant onder mijn elleboog, die hoek van je arm is best lastig om zelf te fotograferen dus hij lijkt een beetje scheef maar hij is gewoon recht :')

Wow, een vriendin van mij heeft echt bijna èxact de zelfde laten zetten bij Snipp art. Dat ze dat zelfde design twee keer zetten :wow:

its_daantjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-18 22:38

bedankt voor alle reacties! ik ga eens even neuzen :D