3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Aria_zz

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-19 14:42

Maanlicht, wat zie je er goed uit! Die ‘paar’ kilo maken echt een groot verschil. Je bent echt goed bezig zo te zien.

Dreamy, balen van het slechte slapen. Maar wel goed dat je schema omgooien zo vlot gaat en helpt! Soms doet het even goed om het anders aan te pakken.

Slapen ging vannacht wel goed, komende nacht moet ook lukken want ben bij mijn moeder thuis dus kan heerlijk slapen. Op kamers zit ik op een steenworp van de uitgaansbuurt, maar kan jammer genoeg niets anders betalen.
Daarom even niet gaan lopen vandaag, voel me al iets beter maar nog steeds uitgeput. Gister opnieuw naar de kine geweest en weer dry needling, vermoed dat dat ook wel een grote invloed heeft op mijn lijf, dus even rustig aan doen kan geen kwaad.

Maar wat heb ik een honger de laatste dagen! Hou me in, maar lastig zo :')

Sauna bezoekjes en zwembad bezoekjes helpen wel om een realistisch beeld te hebben ja. En ook, soms zien mensen er perfect uit, maar je weet niet hoe alles is onder de kleren.
Yonker heeft gelijk over dat body shaming. En dat is ook niet goed. Maar te hoge eisen aan jezelf stellen helpt ook niet. Dus weten dat je gewoon normaal mag zijn omdat iedereen anders ook zo zijn/haar dingetjes heeft is wel fijn O:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-19 14:43

PinkPrincess schreef:
Alwiene schreef:

Tja die dingen (enorme dan ook vooral he) daar kies je zelf voor en over het algemeen niet omdat je het zo erg vindt dat daar naar gekeken wordt :+

Na mijn zwangerschap zijn mijn borsten nooit meer geworden zoals het was en vooral als je veel afvalt blijft er niks over :') Dus ik ben serieus in overweging geweest hiervoor.

Mijn moeder zei toen : Het is dun en tietloos of borsten en buikvet :+

Ik vind ze als ze natuurlijk zijn best mooi! Maar dit was echt zo enorm haha

PinkPrincess

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-19 14:43

Drink je genoeg water? Dat wil ook nog weleens helpen om je honger een beetje in bedwang te houden.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-19 14:45

__Sannne schreef:
Yonker schreef:
Zullen we aub niet aan body shaming gaan doen :=

Snap de gedachten er achter maar iedereen, dik, dun, groot, klein, etc. Is mooi zoals hij/zij is :)

Ohh ik doelde ook niet op bodyshaming hoor! Maar op social media zie je alleen maar strakke benen en goede figuurtjes. Bij mij op de campus lijk ook 80% in de sportschool te wonen en echt prachtige lichamen te hebben. Dan is een middagje familiezwembad wel goed om een goed perspectief te krijgen van de gemiddelde vrouw.

Weet ik wel hoor maar het "ooo vertel" komt niet zo goed over. Iedereen heeft wel iets en het is juist mooi dat iedereen uniek is :)

PinkPrincess

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-19 14:46

Alwiene schreef:
Tja die dingen (enorme dan ook vooral he) daar kies je zelf voor en over het algemeen niet omdat je het zo erg vindt dat daar naar gekeken wordt :+

Na mijn zwangerschap zijn mijn borsten nooit meer geworden zoals het was en vooral als je veel afvalt blijft er niks over :') Dus ik ben serieus in overweging geweest hiervoor.

Mijn moeder zei toen : Het is dun en tietloos of borsten en buikvet :+[/quote]

Ik vind ze als ze natuurlijk zijn best mooi! Maar dit was echt zo enorm haha[/quote]

haha ja er is wel een verschil :')

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-19 14:49

Hey begrijp me niet verkeerd, ik heb niets tegen siliconen, maar als je er zulke grote in laat zetten dat het compleet onnatuurlijk eruit komt te zien, dan kan je er natuurlijk op rekenen dat ernaar gekeken gaat worden. Dat bedoelde ik alleen :D

Hier wordt het niets vandaag, komt zo Mc Donalds voor mij aan. Ben nog steeds niet helemaal fit, maag en darmen klooien wat, voel me wat slapjes etc. maar heb zo'n zin in die Mc dat ik denk jammer joh, morgen weer. Hoop dat mijn lijf het ook een goed plan vindt :=

PinkPrincess

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-19 14:52

Ik ben verslaafd aan de ijskoffie O:)

Aria_zz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-19 14:57

Alwiene, wat lastig als je je niet helemaal goed voelt. Geniet er dan maar even van. En ook, je maakt die beslissing bewust, en dat is al top. Dan kun je morgen inderdaad gewoon gezond doen.

PinkPrincess, ja drink enorm veel water, heb bijna de hele tijd dorst op dit moment ook. Ik denk dat mijn lijf even bezig is met alles verwerken en van slag is. De spieren die los gemaakt worden in mijn rug zitten dan ook al jaren vast.
Maar dank je voor het meedenken!

Had het er gister met mijn vriend ook over, hij was zo trots dat hij nog maar 1kg boven zijn streefgewicht zit. Dus hij kwam van de weegschaal, zag chocolade repen liggen en heeft er 4 opgegeten :=
Als in: ik ben goed bezig, ik verdien iets. Maar eigenlijk is dat zo verkeerd, want je doet het omgekeerd van jezelf verwennen.
Als je bewust even ergens van kan genieten is dat anders. Maar groot gevaar om op een plateau te komen is toch wanneer je denkt dat je jezelf mag gaan ‘verwennen’ en zo je resultaten eigenlijk gewoon te niet doet.

PinkPrincess

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-19 15:00

O wat super knap van hem!
En misschien moet je jezelf even rust gunnen O:)

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-19 15:06

Ik vind het in de sauna altijd heel mooi om te zien dat iedereen, groot/klein/dik/dun/littekens/gebreken of "perfect" en alles er tussenin, gewoon geaccepteerd wordt zonder scheve blikken. Ik heb me nog nooit ongemakkelijk of dik gevoeld. Dat is in zwembaden weleens anders geweest...

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-19 15:09

Dank jullie wel! Ik ben slank gebouwd dus dat scheelt. Ik vind de sauna ook altijd fijn. Ik vind mensen sowieso mooi, vooral juist de imperfectie :)

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-19 15:15

Ik hield ook altijd vast aan dat perfecte (instagram) plaatje. Maar idd, op het strand, in het zwembad of in de sauna krijg je een veel realistischer beeld.

Geen bodyshaming, juist niet. :)
Maar geen aangespannen spieren, perfecte belichting, filter, juiste pose of platte buik omdat je net bent opgestaan en nog niets hebt gegeten of gedronken

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-19 15:17

Ik had dit topic ontstipt (iets met slecht in mijn vel), maar kom hiervoor toch even om de hoek hoor;

Maanlicht, wat zie je er fantastisch uit! :):)

Sauna ga je mij nooit vinden, ik kan me niets ongemakkelijkers voorstellen. Plus die hitte, ik val al om als ik eraan denk :') Niets voor mij.

Hier gaat het dus nog steeds waardeloos. Mijn rugklachten zijn nog steeds niet over (tussenwervelschijven in onderrug zijn niet goed, waardoor de wervels op elkaar/zenuwen drukken), en ik kan onderhand al zeker 2 maanden heel weinig. Lopen, zitten, staan doet pijn dus ik lig vooral. Sporten ook nog steeds niet, paardrijden niet, dus je kunt je voorstellen hoe gezellig ik inmiddels ben.

Bang als ik ben om dicht te groeien ben ik wel weer begonnen met kcal beperkt eten. De weegschaal was nog redelijk lief, viel me alles mee, maar hij moet ook niet omhoog. Ik zit er sinds 3 dagen weer lekker in dus we gaan er maar weer voor.

Aria_zz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-19 15:18

PinkPrincess, ik ben ook erg trots op hem. Hij is aan het trainen voor een halve marathon, dus die kilo’s tellen ook om het gemakkelijker te maken.
En inderdaad, gewoon even rustig aan doen O:)

Ja klopt! Vond het een tijd terug verfrissend dat een model niet/minder geshopt was en je haar kuiltjes in de bovenbenen kon zien etc. Dacht toen echt even: he, dat is gewoon normaal!

PinkPrincess

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-19 15:19

Dilan93 - ik denk dat we daar onszelf niet mee moeten gaan meten tenzij je geld genoeg hebt en te veel tijd over op een dag om 6 uur te gaan sporten. Maarja wat voorn leven heb je dan.

Black_kelpie - Wat rot om te horen ik kan mij goed indenken hoe jij je voelt. Krijg je hiervoor een behandeling?

PinkPrincess

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-19 15:23

Aria_zz - wat heb jij overigens prachtige fotos op je profiel!

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-19 15:24

PinkPrincess schreef:
Black_kelpie - Wat rot om te horen ik kan mij goed indenken hoe jij je voelt. Krijg je hiervoor een behandeling?

Ja, ik word behandeld maar het helpt vooralsnog niet heel fantastisch. Ik heb ook pijnstillers, maar daarmee mag ik niet autorijden en dan kan ik al helemaal niets meer. Die gebruik ik dus alleen als het echt niet gaat.

PinkPrincess

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-19 15:26

black_kelpie schreef:
PinkPrincess schreef:

Ja, ik word behandeld maar het helpt vooralsnog niet heel fantastisch. Ik heb ook pijnstillers, maar daarmee mag ik niet autorijden en dan kan ik al helemaal niets meer. Die gebruik ik dus alleen als het echt niet gaat.

Bah verschrikkelijk!

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-19 15:34

PinkPrincess schreef:
Dilan93 - ik denk dat we daar onszelf niet mee moeten gaan meten tenzij je geld genoeg hebt en te veel tijd over op een dag om 6 uur te gaan sporten. Maarja wat voorn leven heb je dan.

Precies, ik heb daar de tijd en het geld niet voor (over) :+

Black-kelpie, balen zeg := beterschap

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-19 15:35

black_kelpie schreef:
PinkPrincess schreef:

Heel veel sterkte, ik heb 4 dagen plat gelegen en werd al gek... kan me voorstellen hoe gek jij word -O-

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-19 15:44

Jeetje wat gaan jullie hard := Ik hou het niet helemaal bij, maar kelpie, wat vervelend zeg. Kan me voorstellen dat je daar helemaal gek van wordt, hoop echt dat je je snel wat beter voelt :(:)

Sauna lijkt mij ook 3 keer niks, vind het een ongemakkelijk idee en ik kan ook echt niet tegen die hitte inderdaad :')
Dingen als cellulitis en stretch marks niet weg photoshoppen vind ik inderdaad vooral een goeie, want dat is niet eens echt afhankelijk van je gewicht etc. Ik let sowieso nooit zo op anderen wat dat betreft.

Lijstje hier vandaag:

O: /
T: appel
L: focaccia met pesto, gehaktballetjes, tomaat en mozzarella
A: gehaktballetjes, aubergine, rode ui en champignons in tomatensaus met linguine en beetje parmezaanse kaas

B: uur bench training, bij elkaar anderhalf uur cardio/lopen

PinkPrincess

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-19 15:52

Dat lijstje heb ik niet eens ingevuld voor vandaag 8)7

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-19 16:02

Je moet jezelf ook niet willen meten met een (top) model. Ik ken een meisje wat Haute couture loopt behoorlijk goed en zij is zo enorm beperkt in haar leven qua eten en bewegen. Het moet allemaal gepland en afgemeten worden. Daar wordt toch niemand blij van?

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-19 16:03

Black kelpie balen zeg. Afhankelijk voelen is ruk.

Maanlicht, moet daar nog wat van af? :+ waar dan?

Kwa lijf, ach ik ben niet perfect, ooit in jong lijf zonder medicatie was het 48 kilo en strak en getraind. Daarna hallo medicijnen hallo kilos hallo buikflap :wave: . Maar heb me nooit gestoord aan hoe ik eruit zie. Sauna, naaktstrand, badpak, bikini boeit me niks. Bikini nu ook gewoon maar wel met een broekje dat netjes de boel op zijn plek houdt. De rest is aardig op spier. Staren deden ze vroeger vanwege grote borsten en dun lijf en of enorme moedervlek. Nu staren ze vanwege buik moedervlek lidtekens en de krukken, dus er is altijd wat toch :P

Weet nu wel waarom ik zo op gewicht blijf ondanks wat ik eet. Schildklier blijft hardnekkig te weinig doen. Hoeveelheid pillen nog verder verhogen dus. En dan hopen dat ik ga stoppen met vochtvasthouden en aankomen zonder reden. Echt goed trainen is er ook niet bij ivm enorme vermoeidheid. Blijf daardoor ook worstelen om genoeg binnen te krijgen kwa maaltijden. -O-

Aria_zz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-19 17:38

PinkPrincess, dankje! Ben er ook erg blij mij. Was een mooie periode.

Black Kelpi, dikke knuffel van mij :(:) dat je zo beperkt bent en pijn hebt moet moeilijk zijn.

Vec, dat is ook zeker waar. En ze behandelen je ook niet echt lief, je bent meestal maar een nummertje.

Karuna, medicatie is echt zo nefast. Bij mij begon het ook na veel antibiotica. En er is inderdaad altijd wat :Y)