Dreamy, balen van het slechte slapen. Maar wel goed dat je schema omgooien zo vlot gaat en helpt! Soms doet het even goed om het anders aan te pakken.
Slapen ging vannacht wel goed, komende nacht moet ook lukken want ben bij mijn moeder thuis dus kan heerlijk slapen. Op kamers zit ik op een steenworp van de uitgaansbuurt, maar kan jammer genoeg niets anders betalen.
Daarom even niet gaan lopen vandaag, voel me al iets beter maar nog steeds uitgeput. Gister opnieuw naar de kine geweest en weer dry needling, vermoed dat dat ook wel een grote invloed heeft op mijn lijf, dus even rustig aan doen kan geen kwaad.
Maar wat heb ik een honger de laatste dagen! Hou me in, maar lastig zo

Sauna bezoekjes en zwembad bezoekjes helpen wel om een realistisch beeld te hebben ja. En ook, soms zien mensen er perfect uit, maar je weet niet hoe alles is onder de kleren.
Yonker heeft gelijk over dat body shaming. En dat is ook niet goed. Maar te hoge eisen aan jezelf stellen helpt ook niet. Dus weten dat je gewoon normaal mag zijn omdat iedereen anders ook zo zijn/haar dingetjes heeft is wel fijn