Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
love_western schreef:Laatst hadden vrienden van mijn vriens al besloten, dat wanneer hun kinderen kregen. Dat wij af en toe wel konden oppassen. Want dat zou wel leuk zijn voor hun kinderen, dat ze af en toe op de boerderij kunnen zijn.
Ik wou eigenlijk zeggen, zie ze eerst maar te krijgen. Maar vriend gaf gelukkig een iets tactischer antwoord. Maar boodschap is iig duidelijk overgekomen.
Magrathea schreef:Hè bah dan snap ik dat je er doorheen zit!
Ik heb even gespiekt in je profiel en Pleun is echt een dotje!Een grote teddybeer!
Daphara schreef:Af en toe heb ik nu de 10 jarige dochter van een vriendin hier te logeren en dat vind ik altijd gezellig voor een weekendje. Oppassen op kinderen zo nu en dan vind ik dan ook prima te doen. Maar elke keer als ik mijn huis weer voor mezelf heb na die tijd, dan ben ik blij dat ik het achter mij kan laten en gewoon mijn leven kan leiden zoals ik dat wil.
Cayenne schreef:Haha C_alsemgeest![]()
Hele kleine babies even vasthouden op kraamvisite (ook weer zo'n verplicht nummer) vind ik niet heel erg. Maar het moet niet opgedrongen worden.
Ik durf dan geen nee te zeggen want ik wil de kersverse ouders niet kwetsen, maar manlief gaat direct in de weigerstand
c_alsemgeest schreef:Cayenne schreef:Haha C_alsemgeest![]()
Hele kleine babies even vasthouden op kraamvisite (ook weer zo'n verplicht nummer) vind ik niet heel erg. Maar het moet niet opgedrongen worden.
Ik durf dan geen nee te zeggen want ik wil de kersverse ouders niet kwetsen, maar manlief gaat direct in de weigerstand
Bij mij vragen ze het niet eens.
En mijn ene neef maakt er een sporr van... vriendin staat klaar met telefoon en voordat ik het weet knalt die baby bij mij op schoot en hebben hun een foto van mij mét hun baby met een in volledige staat van paniek-hoofd.
En een lol die ze daarna om die foto hebbenelke verjaardag weer opnieuw
Maar dat kan ik wel waarderen, dat is echt als geintje
love_western schreef:Ik ga niet op kraamvisite, vind dat verschrikkelijk. Dus doe het gewoon niet.
Hou ook geen baby's vast. Voel mij daar zwaar ongemakkelijk bij.
Laatst had een tante ook zonder te melden haar oppas baby mee. Al heel verhaal over waarom en dat baby zo zielig was, want ouders(16 en 20) gaven baby te weinig aandacht enzo.
Wouden ze eigenlijk hebben, dat ik mijn honden opsloot. Euhmm nee, dat ga ik niet doen