[HK] Make-up topic: deel 6!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Suus___

Re: [HK] Make-up topic: deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-16 11:11

Wat super klote meiden!

Storm is op de foto geweest;
Afbeelding
Afbeelding

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-16 11:42

Mooie foto's en een heerlijk dier zeg!

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-16 11:45

Jammer dat het zo is gelopen met colourpop! Voor degenen die hun pakje wel normaal hebben ontvangen, ik ben heel benieuwd naar foto's :j

Wat een supermooie hond heb je suus! En je staat er zelf ook heel knap op :) vind je wenkbrauwen echt heel mooi

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-16 11:50

Prachtige hond :) Jullie passen wat haarkleur betreft perfect :D

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-16 13:26

Zo'n mooie hond. <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-16 13:28

Eentje ligt sinds gisterenavond bij de douane, de ander hier op mijn bureau. Ik zal morgen er eens een look mee maken :D

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-16 13:40

Wie weet er trouwens een goede basis waardoor donkere kleuren nog meer knallen?

white_flame

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-16 13:45

Todays look.
Ik zit nog steeds niet lekker met mn contouring
Ben deze week nog bij douglas geweest wou daar nieuwe halen maar die was 54.95 ... Ging mijn net wat te ver.

Welke (niet poeders) gebruiken jullie voor contouring?
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-16 13:55

Jellybeans schreef:
Shizzel, echt waar jou (oog)looks zijn altijd te gaaf!!! <3
Met wat voor oogschaduw doe je dat vooral?

Weten jullie toevallig ook nog wat mooie oogschaduw palettes te noemen die niet duurder zijn dan 25 euro? :D

<3
Ik gebruik 90% van de tijd Urban Decay, laatste tijd ook Morphe palette en een aantal losse shadows van NYX, maar dat zijn echt de meest gebruikte! En voor je vraag naar palettes: ik ben na mijn eerste palette te spreken over Morphe, en anders Make Up Revolution die verkocht wordt bij Etos. De chocolade palettes vind ik niets maar die van hun eigen lijn zijn heel fijn en goedkoop.

Suus, mooie foto's!

En Liselot jaaaaa <3 <3 Die komt meteen naar mij toe zodra die uit is.

Merel, NYX Milk! :j
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 04-10-16 13:59, in het totaal 2 keer bewerkt

marlonFloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-16 13:55

Mijn look vandaag. Beetje dat holo?? Effect wat vgm elke mij als tip gaf een tijdje terug en nu nog maar eens geprobeert.
Afbeelding

Afbeelding

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-16 14:05

Lisa, je kunt toch ook gewoon vragen of ze ene goedkopere hebben? En poeders zijn nou eenmaal de meest gebruikte.

Marlon ik vind het kleurverloop net wat te hard. Daardoor lijkt het met je ogen open een donkere rand ipv een mooi verloop. Misschien wat meer blenden zodat het wat zachter oogt. De kleuren staan je wel goed :)
Laatst bijgewerkt door Djilna op 04-10-16 14:07, in het totaal 1 keer bewerkt

white_flame

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-16 14:07

Hadden ze niet... heb vanalles al gebruikt en persoonlijk vind ik bij poeder altijd zo goed zichtbaar dat het poeder is en de overloop vind van de highlight naar de contouring altijd zo veel minder mooi

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-16 14:08

Misschien ligt het dan aan je eigen techniek?

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-16 14:09

Dat lijkt me ook. Blenden is key en als je dat met een liquid ook niet doet, heb je net zo goed een aantal strepen over je gezicht heen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-16 14:10

Die van Catrice oid is toch een goede contour?

white_flame

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-16 14:12

ik heb die van catrice inderdaad maar moet ik dat met een soort oli of wat water aanbrengen?

marlonFloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-16 14:12

Djilna schreef:
Lisa, je kunt toch ook gewoon vragen of ze ene goedkopere hebben? En poeders zijn nou eenmaal de meest gebruikte.

Marlon ik vind het kleurverloop net wat te hard. Daardoor lijkt het met je ogen open een donkere rand ipv een mooi verloop. Misschien wat meer blenden zodat het wat zachter oogt. De kleuren staan je wel goed :)

Bedankt zal het volgende x wat meer blenden :)
Moet wel zeggen dat het op de foto bijna zwart lijkt maat het is donker paars met wat bruine glitters.
Krijg de kleur er niet op xoals gewoonlijk

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-16 14:13

Ik heb van NYX de wonderstick. Ideaal voor contour maar moet je inderdaad goed blenden.

Marlon, kleuren vind ik ook mooi maar sluit me aan bij wat Djilan zei! Vorm is stukken mooier zo. :)

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-16 14:14

Toen ik begon met contouren heb ik van Makeup Revolution de Ultra Contour palettes aangeschaft in zowel poeder als cream. Bevielen mij prima :j en kosten maar €9,95. Ik gebruik de cream zelf altijd als ik foundation gebruik, met op het eind nog wat poeder voor extra effect, maar omdat ik meestal te lui ben om foundation te gebruiken gebruik ik alleen wat poeder (tegenwoordig meestal bronzer) om iets te contouren.

Linkje naar de MUR cream contour: https://www.boozyshop.nl/makeup-revolut ... lette.html

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-16 14:14

Marlon, denk dat je meer moet gaan blenden. Als je nu kijkt naar jouw oogopslag dan zie je vooral op het bewegend ooglid heel weinig en een lijn in je crease. De hoeken meer meepakken met een donkere oogschaduw en omhoog blenden zal mooier staan.

Zal er is naar kijken Michelle! Had daar helemaal niet aan gedacht omdat het potlood is.

white_flame

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-16 14:16

hoe kan ik met die catrice cream beter blenden? want die is best dik en uberhaupt al niet makkleijk aan te brengen vind ik

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-16 14:19

Jaa Marlon, iets meer blenden en dan ben je er denk ik :D

En Lisa, misschien is het ook leuk om ook op anderen te reageren in plaats van alleen maar selfies en vragen neer te plempen? En het grootste deel van de antwoorden op je vragen kun je ook vinden door even te Googlen of YouTube tutorials te kijken.

marlonFloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-16 14:21

Ik snap wat jullie bedoelen maar ben bang dat ik er dan uitzie als een clown als ik het hoger dan mijn crease aanbreng.
Dit is een foto net uit het zonlicht.
Ben wel blij met mijn wenkies dankzie jullie
Maar met oogschaduw lukt de look gewoon nog niet zoals bij sommige van jullie.
Shizzel heb jij alles jezelf aangeleerd of iets van een opleidig die richting op gedaan?

Afbeelding

En nauw moet ik me haasten naar het werk :')

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-16 14:29

Wel hele mooie kleuren marlonfloris

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-16 14:32

Rena100 schreef:
Ja ik hoor erg veel verwarrende en uiteenlopende verhalen van het mailcontact met CP. Op hun site staat bijvoorbeeld ook dat ze niet aan refunds doen, dus dat is ook weer tegenstrijdig. Daarom ga ik gewoon betalen en ga het niet terugsturen, dan ben ik bang dat je nog veel moeite krijgt om je geld terug te krijgen. Wat nou als er dingen kapot zijn gegaan tijdens transport, wie draait er dan op voor de kosten?

Vind het erg jammer, maar ik wil de producten wel graag hebben dus dan maar wat meer betalen. En wie weet heb ik geluk :P

Ik heb gemaild dat er in hun FAQ stond dat ze niet refunden en heb nu echt 3x bevestigd gekregen dat ik alles terug krijg..

Liselot schreef:
Ik heb trouwens mail terug van colourpop; ze zeggen dat het niet hun probleem is dat ik douanekosten zou moeten betalen. Maar dat ze wel mijn geld terugbetalen als het pakje daar terug komt.
Heb er nog even op gereageerd dat als ze gewoon het bedrag wat ik betaald heb op het pakje hadden gezet er geen probleem was geweest

Haha ja dit is hopeloos verloren.. 80 meiden hebben dit al gemaild... mijne komen vandaag aan en ik ga ze allemaal afwijzen.. t is helaas niet anders.. gelukkig komt vandaag of morgen ook mn shipito. Maar in mijn geval gaat het om 58 euro extra.. ik heb met juridisch loket geschakeld en zij geven ook aan dat het erg moeilijk gaat worden (bezwaar op de inklaring) de douane kosten heb je zo terug.. maar de inklaring van postnl niet en die zijn juist zo hoog..

Suus mooie foto's! <3