Storm is op de foto geweest;

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jellybeans schreef:Shizzel, echt waar jou (oog)looks zijn altijd te gaaf!!!
Met wat voor oogschaduw doe je dat vooral?
Weten jullie toevallig ook nog wat mooie oogschaduw palettes te noemen die niet duurder zijn dan 25 euro?
Djilna schreef:Lisa, je kunt toch ook gewoon vragen of ze ene goedkopere hebben? En poeders zijn nou eenmaal de meest gebruikte.
Marlon ik vind het kleurverloop net wat te hard. Daardoor lijkt het met je ogen open een donkere rand ipv een mooi verloop. Misschien wat meer blenden zodat het wat zachter oogt. De kleuren staan je wel goed
Rena100 schreef:Ja ik hoor erg veel verwarrende en uiteenlopende verhalen van het mailcontact met CP. Op hun site staat bijvoorbeeld ook dat ze niet aan refunds doen, dus dat is ook weer tegenstrijdig. Daarom ga ik gewoon betalen en ga het niet terugsturen, dan ben ik bang dat je nog veel moeite krijgt om je geld terug te krijgen. Wat nou als er dingen kapot zijn gegaan tijdens transport, wie draait er dan op voor de kosten?
Vind het erg jammer, maar ik wil de producten wel graag hebben dus dan maar wat meer betalen. En wie weet heb ik geluk
Liselot schreef:Ik heb trouwens mail terug van colourpop; ze zeggen dat het niet hun probleem is dat ik douanekosten zou moeten betalen. Maar dat ze wel mijn geld terugbetalen als het pakje daar terug komt.
Heb er nog even op gereageerd dat als ze gewoon het bedrag wat ik betaald heb op het pakje hadden gezet er geen probleem was geweest