Cheetahfan schreef:Black Kelpie:, uiteindelijk nog avondeten gezien?
Kwart voor 10 lag er een kippie op mijn bord
Lekker was ie wel, gelukkig.Vandaag;
O: yoghurt met Weetabix, banaan en honing (halve portie, had niet zoveel yoghurt meer) en 2 beschuiten met kaas
L: 2 roggebroodjes met kaas
T: peer
T: Bolletje Goed Bezig havermout ding
T: Cracottes met Philadelphia light en salami
A: pompoensoep met ras el hanout en een bagel met Philadelphia light en salami
T: kokoskwark
B: wandelen met de hond en een uur kickboxen
D: water, thee, isostar
Mijn huid is aanzienlijk beter geworden toen ik ging afvallen en dus veel gezonder ging eten. Ik had altijd rode bultjes op mijn bovenarmen, maakte niet uit wat ik erop smeerde. Die zijn inmiddels helemaal glad, heel apart. Ik eet in principe alles, ik kan geen specifieke producten bedenken die ik nu niet meer eet die de oorzaak zouden kunnen zijn.
, uiteindelijk nog avondeten gezien? 
1 portie is 2 van die koeken (geweldige portion control dus, geen geneuzel met eetlepels). Droog eten is niet aan te raden, of het moet voor een challenge zijn. Is niet te doen. Je eet het met (warme of koude) melk of yoghurt. Mijn voorkeur gaat uit naar yoghurt, ik verkruimel ze en roer ze erdoor. En qua toppings kun je toevoegen wat je lekker vindt. Fruit, noten, zaden, you name it. Het vult heel goed en het werkt lekker op je darmen, daarom ben ik het gaan eten maar inmiddels ontbijt ik er heel graag mee.
Vandaag wilde ik het een keer andersom doen: meer 's morgens eten dan 's middags maar daardoor krijg ik blijkbaar nog meer honger..
Het heeft even tijd nodig voordat je door hebt dat het helemaal niet erg is om iets lekkers te nemen.
Is er een specifieke reden dat je koolhydraatarm eet?
Dat mag echt wel af en toe, zeker als je er zo van genoten hebt! En zoals Janine zegt, je kunt er nu toch niets meer aan veranderen.
Daar gaat het om. 
Dat helse ding hou ik net 10 minuten vol.