Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
superpony schreef:Ik heb al eerder gereageerd dat mn zoon met mn broer een tattoo wilde plaatsen. Helaas is mijn broer heel onverwacht toch eerder overleden dan we ooit konden vermoeden. Mijn zoon baalde enorm dat hij nog steeds gaan gezamenlijke tattoo had gezet. De politie die toen in huis kwam op de 112 melding, kwam ermee dat we vingerafdrukken moesten laten nemen en hij daar evt wat mee kon.
Nu zijn de vingerafdrukken niet erg mooi geworden. Mijn broer was zwaar gehandicapt en had hele dunne onderontwikkelde vingers. Toch willen we het proberen voor onze zoon.
Heeft iemand ervaring met vingerafdruk tattoo's? Hoevaak laat je het uitvergroten?
Ik zie dat het wel gedaan wordt. Er worden ook veel sieraden en dergelijke gemaakt, dus het idee is op zich wel bekend.
Namira542 schreef:Hoi, ik lees hier al een tijdje mee en ik heb even een vraag. Misschien kan iemand mij hier bij helpen.
Ik zit er over na te denken om in de toekomst een tattoo te laten zetten. Deze zou dan op mijn pols komen. Ik ben al erg zeker dat ik hem hier wil hebben, ik zou niet weten waar die anders leuk zou staan.
Nou wil ik later de kraamzorg in. Het zou geen hele grote worden en niet één met doodshoofden etc.
Mijn vraag is daarom, heeft iemand ervaring met tattoo's in de (kraam)zorg?
Namira542 schreef:Hoi, ik lees hier al een tijdje mee en ik heb even een vraag. Misschien kan iemand mij hier bij helpen.
Ik zit er over na te denken om in de toekomst een tattoo te laten zetten. Deze zou dan op mijn pols komen. Ik ben al erg zeker dat ik hem hier wil hebben, ik zou niet weten waar die anders leuk zou staan.
Nou wil ik later de kraamzorg in. Het zou geen hele grote worden en niet één met doodshoofden etc.
Mijn vraag is daarom, heeft iemand ervaring met tattoo's in de (kraam)zorg?