Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Area51

Re: Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 17:11

Hahaha ik ga toch ook maar m'n nr sturen, jullie zijn te leuk :') Terug van Polen, was heel bijzonder

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 18:20

Zooo goedenavond!

Weer een hoop nieuwelingen zag ik. Welkom

Welkom Rudina, wat een prachtige foto's! En heel veel sterkte in deze moeilijke tijd :(:)
Welkom Marjolein, Carlijn en Laura!

En welkom terug Area51, op vakantie geweest in Polen?

En oeefff die nutellataart, krijg al honger als ik het zie :oo

Die app lijkt mij ook erg gezellig (oja en natuurlijk motiverend :') ). Ik zal gribaldi even een berichtje sturen met mijn nummer, als jullie mij er bij in willen natuurlijk :')

Mijn lijstje voor vandaag:
O; Smoothie van 175 gr diepvriesaardbeien, 1 sinaasappel en wat havermout
T: spelt knackebröd met rosbief
L: 2 spelt knäckebrod met rosbief, 1 met 20+ kaas en een tomaat
T: wat gedroogd fruit
A: kip met rijst, sperziebonen, paprika, ui en cashewnoten uit de wok
B: hele dag werken, verder niet.

Helaas blijven mijn heupklachten terug komen, waardoor sporten nog steeds niet lukt. Hopelijk lukt het me zaterdag wel, wil heeeel graag weer mijn paard op :j

Hanmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 19:08

Moderatoropmerking:
Dames, de afgelopen pagina's zie ik veel posts langskomen die thuishoren in een HK-topic, maar niet een MWS-topic waar de inslag 'informatief' moet blijven. Hierbij de vraag of jullie het ermee eens zijn dat ik jullie naar de HK verplaats, zodat jullie wat minder gebonden zijn aan de regels omtrent posts op MWS?

Area51

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 19:23

Hahaha, oeps, dit zag ik wel aankomen. Weet niet wat de anderen er over denken maar ik vind het prima :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 19:26

Ik laat dit liever een informatief topic. We hebben een app voor de gezelligheid en er zijn genoeg vergelijkbare topics in de HK, toch? En in dit topic is al erg veel informatie vergaard, in de HK zal het minder snel gevonden worden door mensen die op zoek zijn naar deze informatie.

Area51

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 19:31

Tja dat is idd ook waar... Staat veel info hier...

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 19:41

Mij maakt t niet uit :)

Yaralisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 19:47

Kayleigh_ schreef:
Ik laat dit liever een informatief topic. We hebben een app voor de gezelligheid en er zijn genoeg vergelijkbare topics in de HK, toch? En in dit topic is al erg veel informatie vergaard, in de HK zal het minder snel gevonden worden door mensen die op zoek zijn naar deze informatie.

Mee eens :j

O: Griekse yoghurt met meloen
T: Komkommer
L: Crackers met kipfilet, filet americain en kip samba salade
T: Mandarijn en appel
A: Kalkoenhachee, rauwe witlof salade en aardappel
T: Veel water want ik heb veel te weinig gedronken vandaag

B: Paardrijden

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 20:15

Ik ben het wel met Kayleigh eens w.b.t. het topic op MWS houden. Wel jammer, want ik vond het altijd erg gezellig.

Linsey1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 21:14

Hier een ontzettende slechte dag, gister kwam mijn vriend op mijn verjaardag er opeens mee dat we naar een super de luxe 4 sterrenhotel gingen, we wilde ontbijt erbij doen, maar lagen zo lekker in bed en hadden weinig honger dus niet gedaan :P

O: protein cookie
L: protein cookie
T: meergranen triangel, droog
A: spaghettie met groente en rundergehakt
T: schaaltje heartbracker chips

Kom wel ergens rond de 1400 uit, dus valt nog mee, morgen moet zeker weer beter.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 21:45

Vandaag een beetje weinig gegeten. Komt ook omdat ik uitgeslapen heb tot 11 uur. En een klein beetje balansen tegenover gisteren.

O: uitgeslapen
L: 1 kiwi, 1.5 kaiserbroodje met 48+ smeerkaas 0.5 kaiserbroodje met creme pate
A: 1 stokbroodje filet americain met uitjes

B: gewerkt van 6 tot 9. Veel gesjouwd.

Marrjjollein

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 23:28

Jullie zitten allemaal laag kwa calorie-inname, wat logisch is als je wilt afvallen natuurlijk. Maar hebben jullie het idee dat je lichaam hier nog goed op functioneert en dat het vol te houden is? En zijn jullie ook bezig met de verhouding en hoeveelheden koolhydraten, eiwitten en vetten?

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 00:20

Met macro's zijn de meesten idd wel bezig. Ik houd verhoudingen van 1/3e aan, ongeveer. Het enige wat ik aan mijn lichaam merk is dat ik afval; voor de rest heb ik nog energie, niet moe, huid is niet veranderd, etc.

Hoezo?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 07:11

Ik probeer de macros een beetje in de gaten te houden, maar dat is meer dat het een beetje in verhouding is.

En ik denk dat je op mijn lijstje doelde met weinig eten, maar ik heb echt geen honger of energie te weinig. Daar zorg ik wel voor! Als ik honger heb eet ik gewoon.

Hanmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 07:53

Moderatoropmerking:
Ik zie dat de voorkeur hier toch lijkt te liggen voor het op MWS houden van dit topic. Dat is prima, maar dan hierbij nog wel even het verzoek om dan dus goed op te letten dat posts 'informatief' van aard moeten zijn. De laatste posts voldoen daar overigens prima aan. Veel plezier nog hier!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 08:13

Weet niet of je ook op mij doelde, maar ik tel niet en houd dus niet echt de macro's bij. Ik zorg er zelf een beetje voor dat het naar mijn idee in verhouding is. De ene maaltijd eiwitten, dan koolhydraten,zo gok ik een beetje. Ik weet nog niet of ik alles weer bij ga houden.

Stral

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 09:00

SharonIndezz schreef:
Hier een enorme poedersuiker dag, alles gevreten waar ik zin in had, chocolade, chips, lasagne... Pff mn buik doet er pijn van. Morgen maar weer er tegen aan.

Ik had gisteren ook een erge dag :(
's ochtends en 's middags wel zoals ik andere dagen eet (griekse yoghurt 's ochtends, 's middags 2 boterhammen en soep), 's avonds chinees gaan halen, en pralines gegeten. Weegschaal gaf een kilo meer aan vanochtend, not good!

Moet weer een beetje motivatie vinden, merk dat ik mezelf erg voorbijloop op andere vlakken en dan heb ik even geen zin veel na te denken over eten, 't is te zeggen, ik denk er over na, maar merk dat eten een 'troost' is om het 'gezellig' te maken, daar raak ik toch moeilijk vanaf. Ook boodschappen doen en koken, daar heb ik gewoon geen zin in als ik het zo druk heb :? Dus zal hier weer wat meer motivatie moeten vinden :)

Vandaag wordt ook een lastige dag, collega is jarig dus normaal is er taart, vanavond op café. Ga er mij nu niet te druk in maken en vanaf morgen weer flink proberen zijn, 't is niet de bedoeling dat ik weer 70 zie staan en eigenlijk moet er nog wat vanaf tegen een trouw eind november.

Welkom aan de nieuwelingen!

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-15 09:06

Succes Stral, je kunt het!

O: honey rings met melk
T: kapje tijgerbruin met pindakaas
L: 1 tijgerbruin boterham met boter en ei en een cracker met een beetje roomkaas
T: appel
A: op m'n werk
B: 5 uur werken en het huishouden

Ik heb een lange dag te gaan: 7:00-0:00 dus vandaar iets meer energie in de ochtend :)

kim345

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 09:32

Ik begon gisteren goed maar toen was ik klaar met mijn verslag en de tentamens dus toen zijn we met een bende studiegenoten de kroeg in gedoken :Y)
Was wel een leuke avond gelukkig!

Nu heb ik nog totaal geen honger dus ik sla mijn ontbijt over. Die heb ik vannacht al wel gehad :')

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 09:45

Woe Hoe, ondanks het weekend weer op 79.1 eindelijk haha! Er was steeds weer iets bij! Ik merk ook dat ik moeite heb om weer het goede ritme te krijgen.
Ook zit ik altijd hoog in mijn koolhydraten. Ik ben een broodmens, heel vervelend haha

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 09:50

Ik zit op 't moment ook steeds ietsje te hoog in mn koolhydraten.. gister dan niet maar dat kwam omdat ik 'savonds nog even een maaltijd had met 91gr eiwit _O-

Goed bezig Britt :D
Laatst bijgewerkt door xNavatu op 23-10-15 10:21, in het totaal 1 keer bewerkt

JustOneBite

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 09:57

Is dit een goed lijstje?:
O: smoothie gemaakt van 200ml magere yoghurt met 1 peer en een half bakje verse frambozen.
T: wasa cracker met een half plakje kaas.
L: salade gemaakt van sla,tomaat,komkommer,witte kaas, zelf gemaakte gegrilde kip en een groene appel met een eetlepel zelfgemaakte dressing van yoghurt met bieslook en een beetje verse knoflook.
T: /
A: zelf naanbrood gemaakt van yoghurt met zelfrijzend bakmeel (1 z'n broodje) met daarbij nog een beetje van dezelfde salade van de lunch.
T: /

Als drinken alleen water, groene thee en tijdens het avond eten een glas spa en fruit bosvruchten.

Totaal aan kcal kwam uit op 1300 nog wat (was van de week dat ik dit gegeten heb weet even niet meer hoeveel het precies was.

Beweging; 20-30 minuten uitmesten, 1 uur paardrijden, 20 min stevig wandelen.

Ik hoor graag wat eraan te verbeteren valt!

Marrjjollein

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 10:01

Fijn dat het werkt bij jullie :) Ik was nieuwsgierig omdat ik het zelf lastig vind om laag in m'n calorie-inname te zitten, al hangt het ook natuurlijk er wel van af hoeveel je beweegt etc.

Ziet er goed uit JustOneBite, lekker ook! Zou het zelf wel fijn vinden om tussendoor nog iets te eten, een cracker bijvoorbeeld of fruit.

JustOneBite

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 10:27

Ik zal het in de gaten houden, qua werk ben ik gastouder dus veel zittend en lopend werk etc. Als tussendoortje wil ik een handje zonnenbloempitjes ook nog wel eens doen. Maar dat is vrij hoog in kcal.. Haha

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 10:48

Area51 schreef:
Hahaha ik ga toch ook maar m'n nr sturen, jullie zijn te leuk :') Terug van Polen, was heel bijzonder

Spoiler:
Haha ik hoop dat jullie (jitske) het volhouden, zijn er al 2 weggelopen :') Iets met 300 berichten in een half uur tijd.. _O-

Welkom uiteraard :))

Goede lijstjes allemaal!

Hier gister een goede dag, na het avond eten nog wel trek maar na een uur was het weg dus heb ook niet lopen snaaien of doen.

Vandaag ben ik de dag begonnen met een klein puntje oreo nutella taart Y)(^) :o
Lunch heb ik Skyr met muesli
avondeten ??