Nagellaktopic deel 9

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Friemel

Re: Nagellaktopic deel 9

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-17 16:57

die eerste <3

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-17 17:43

_Friemel schreef:
die eerste <3

Zeg dat :9.

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-17 18:36

Ohh heel tof die eerste idd! <3

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-17 18:44

Vandaag de lak van Tijn ontvangen, mooie kleuren en snel droog :j Afbeelding

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-17 18:48

Is dat trouwens de Born pretty store van alie? Ik bestel daar altijd Mn poeders, nu ontiegelijk veel nailart besteld, kan niet wachten tot t binnen is :D

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-17 19:45

Afbeelding

Nieuw kleurtje op de nagels. En met een matte topcoat. Vind t wel wat hebben :D.

Die turqouise is mooi, Cer :oo.

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-17 20:01

wauw mooie nagels komen er voorbij. Ik ben zelf ook weer bezig geweest. Donker blauwe set met vlinder op ring vingers. Duim vind ik minder afgewerkt, bij een ander is makkelijker dan bij je zelfAfbeelding

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-17 20:34

Wauw mooie lakjes komen er voorbij :)

Ik heb vandaag een matte topcoat van catrice gekocht... :) Ben benieuwd. Heb nu een glitter op van Essie en ben de naam kwijt.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-17 21:11

_Friemel schreef:
Is dat trouwens de Born pretty store van alie? Ik bestel daar altijd Mn poeders, nu ontiegelijk veel nailart besteld, kan niet wachten tot t binnen is :D

Ik heb ze via E-bay, maar ze zijn ook via Ali te koop - ga ik van uit, aangezien ze daar ook Born Pretty UV polish verkopen. Normaliter koop ik het via 'nu kopen', maar dit keer had ik aan een veiling meegedaan.
Ik heb net ook deze kleuren besteld (dit zijn wel UV lakjes):

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-17 21:48

Ik heb gezocht maar ken born pretty op ali niet goed vinden ,als iemand linkje heeft graag :D

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-17 23:34

San: super mooi dat matte dat heeft zeker wel iets!

Shenaville: mooie kleurtjes heel benieuwd hoe ze er straks op de nagels uit zien :j

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-17 08:19

Shenavallie schreef:
_Friemel schreef:

Ik heb ze via E-bay, maar ze zijn ook via Ali te koop - ga ik van uit, aangezien ze daar ook Born Pretty UV polish verkopen. Normaliter koop ik het via 'nu kopen', maar dit keer had ik aan een veiling meegedaan.

[ [url=m/GsExNW.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/4yHRHZ.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/UYFl5n.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/vVZbik.jpg]Afbeelding[/url] ]

Gaaf! Zou t op Mn eigen nagels niet snel gebruiken om eerlijk te zijn maar heb nu toch een gel laag :j ik heb nu die poeders, alleen toch merk ik net als met water decals dat het vaak los laat -O-

Ik zag trouwens op insta een flesje die van normale nagellak gellak maakt! Wil dat stiekem wel proberen eigenlijk.

http://s.aliexpress.com/2I3MR7fY

Hier de shop :j heb allemaal 3D reliëf stickers besteld, waterdecals en echt van alles wat :D moet wel ff een grotere kist halen voor Mn gellak enzo t zit nu in een doos en kan iedere keer niets vinden :')

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-17 10:22

Mars schreef:
San: super mooi dat matte dat heeft zeker wel iets!

Shenaville: mooie kleurtjes heel benieuwd hoe ze er straks op de nagels uit zien :j

Ik heb zo rond de 90 andere uv-kleuren van ze (vierkante flesjes) en die bevallen super goed. Voor een - volgens mijn zoon - lichte autist wel even wennen dat de flesjes nu een andere vorm hebben. :o

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-17 10:24

wauw die shop is gaaf!! straks op laptop even shoppen haha!

hoe gebruik je die nagelglitter? moet je dan speciale lijm hebben of iets?

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-17 10:25

_Friemel schreef:
Gaaf! Zou t op Mn eigen nagels niet snel gebruiken om eerlijk te zijn maar heb nu toch een gel laag :j ik heb nu die poeders, alleen toch merk ik net als met water decals dat het vaak los laat -O-

Ik zag trouwens op insta een flesje die van normale nagellak gellak maakt! Wil dat stiekem wel proberen eigenlijk.

Hier de shop :j heb allemaal 3D reliëf stickers besteld, waterdecals en echt van alles wat :D moet wel ff een grotere kist halen voor Mn gellak enzo t zit nu in een doos en kan iedere keer niets vinden :')

Doe je dan als laatste niet een extra topcoat erover? Ik doe over m'n poedertjes en Nail Art evengoed nog een topcoat, om loslaten te voorkomen. Of gaat het er bij jou dan evengoed nog af?

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-17 10:26

Mocht je niet via Ali of E-bay willen bestellen, dan kun je ook rechtstreeks bij BP terecht (wel ietsje duurder dan):

www.bornprettystore.com

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-17 10:32

Shenavallie schreef:
Mocht je niet via Ali of E-bay willen bestellen, dan kun je ook rechtstreeks bij BP terecht (wel ietsje duurder dan):

http://www.bornprettystore.com

Meestal zijn er voor deze shop wel verschillende kortingscodes te vinden op diverse blogs

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-17 11:16

Shenavallie schreef:
_Friemel schreef:

Doe je dan als laatste niet een extra topcoat erover? Ik doe over m'n poedertjes en Nail Art evengoed nog een topcoat, om loslaten te voorkomen. Of gaat het er bij jou dan evengoed nog af?

Nog steeds, ik doe het over mn gel heen en dan seal ik hem nog met mijn gel topcoat maar dan laat ie in hele plakken los. De kleur zit er dan nog perfect op maar poeder of decal met top laat los helaas..

Maar als t goed is heb ik dinsdag mijn nieuwe lamp dus ik ga t dan nog eens proberen :D

Kever

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-17 12:43

Shenavallie schreef:
_Friemel schreef:

[ [url=m/GsExNW.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/4yHRHZ.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/UYFl5n.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/vVZbik.jpg]Afbeelding[/url] ]

Deze zouden in principe ook onder een led lamp moeten uitharden toch? :D

Yenni

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-17 12:52

Woensdag heb ik mijn nagels gelakt met tropical van PG. Helaas donderdag de linker wijsvinger opnieuw kunnen doen en vrijdag de rechter wijsvinger. Allebij heb ik er toen de primer onder gedaan en nu begint de rest los te laten |o met de primer blijft het gelukkig goed zitten.

Alle tips over de base 2x 20 sec werkt eb de tip van de shine echt over de kleur lakken werkt ook! Het laat nu aan de achterkant niet meer los gelukkig..

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-17 13:08

Yenni schreef:
Woensdag heb ik mijn nagels gelakt met tropical van PG. Helaas donderdag de linker wijsvinger opnieuw kunnen doen en vrijdag de rechter wijsvinger. Allebij heb ik er toen de primer onder gedaan en nu begint de rest los te laten |o met de primer blijft het gelukkig goed zitten.

Alle tips over de base 2x 20 sec werkt eb de tip van de shine echt over de kleur lakken werkt ook! Het laat nu aan de achterkant niet meer los gelukkig..

Voel je dat niet trekken dan?
2 x base doe je dan?

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-17 13:43

_Friemel schreef:
Nog steeds, ik doe het over mn gel heen en dan seal ik hem nog met mijn gel topcoat maar dan laat ie in hele plakken los. De kleur zit er dan nog perfect op maar poeder of decal met top laat los helaas..

Maar als t goed is heb ik dinsdag mijn nieuwe lamp dus ik ga t dan nog eens proberen :D

Dat is maf... Ben benieuwd hoe het met de nieuwe lamp gaat! En anders een topcoat van een ander merk erop?

AnneJ1995 schreef:
Deze zouden in principe ook onder een led lamp moeten uitharden toch? :D

Klopt, UV of LEd maakt niet uit. Ik schrijf meestal UV omdat dat lekker kort is. :D

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-17 13:44

Gisteren had ik de normale nagellak van BP opgedaan (die paarse en kameleon-kleur), daarna heftig bezig geweest met het ontkleuren van mijn haren - wassen zonder handschoenen. Net ook weer bezig geweest met mijn haar en het zit er nog steeds op alsof ik het net gelakt heb. Toch wel bijzonder. Misschien omdat ik het over mijn gel lak heb gedaan? Overigens heb ik alleen de kleur één laagje erop gedaan en geen toplaagje erover.

Yenni

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-17 13:49

Janinevv schreef:
Yenni schreef:

2 x base doe je dan?

Nee helemaal niet. De primer moet je alleen op de voorkant en de zijkant doen en hij moet 10 sec drogen aan de lucht. De base tip kreeg ik in dit topic. Dus ik doe dan base 20sec-base 20sec-kleur 60sec-kleur 60sec- shine 120 sec. Ik heb een led lamp

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-17 13:52

Janinevv schreef:
Yenni schreef:

2 x base doe je dan?

Nee helemaal niet. De primer moet je alleen op de voorkant en de zijkant doen en hij moet 10 sec drogen aan de lucht. De base tip kreeg ik in dit topic. Dus ik doe dan base 20sec-base 20sec-kleur 60sec-kleur 60sec- shine 120 sec. Ik heb een led lamp[/quote]

Onder led hoeft het toch niet zo lang? Ik voelde de base zonder primer er onder heel erg trekken had hem iets langer dan 15 seconden.