Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Friemel schreef:Is dat trouwens de Born pretty store van alie? Ik bestel daar altijd Mn poeders, nu ontiegelijk veel nailart besteld, kan niet wachten tot t binnen is
Shenavallie schreef:_Friemel schreef:Is dat trouwens de Born pretty store van alie? Ik bestel daar altijd Mn poeders, nu ontiegelijk veel nailart besteld, kan niet wachten tot t binnen is
Ik heb ze via E-bay, maar ze zijn ook via Ali te koop - ga ik van uit, aangezien ze daar ook Born Pretty UV polish verkopen. Normaliter koop ik het via 'nu kopen', maar dit keer had ik aan een veiling meegedaan.
Ik heb net ook deze kleuren besteld (dit zijn wel UV lakjes):
[ [url=m/GsExNW.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/4yHRHZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/UYFl5n.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/vVZbik.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mars schreef:San: super mooi dat matte dat heeft zeker wel iets!
Shenaville: mooie kleurtjes heel benieuwd hoe ze er straks op de nagels uit zien
_Friemel schreef:Gaaf! Zou t op Mn eigen nagels niet snel gebruiken om eerlijk te zijn maar heb nu toch een gel laagik heb nu die poeders, alleen toch merk ik net als met water decals dat het vaak los laat
![]()
Ik zag trouwens op insta een flesje die van normale nagellak gellak maakt! Wil dat stiekem wel proberen eigenlijk.
http://s.aliexpress.com/2I3MR7fY
Hier de shopheb allemaal 3D reliëf stickers besteld, waterdecals en echt van alles wat
moet wel ff een grotere kist halen voor Mn gellak enzo t zit nu in een doos en kan iedere keer niets vinden
Shenavallie schreef:Mocht je niet via Ali of E-bay willen bestellen, dan kun je ook rechtstreeks bij BP terecht (wel ietsje duurder dan):
http://www.bornprettystore.com
Shenavallie schreef:_Friemel schreef:Gaaf! Zou t op Mn eigen nagels niet snel gebruiken om eerlijk te zijn maar heb nu toch een gel laagik heb nu die poeders, alleen toch merk ik net als met water decals dat het vaak los laat
![]()
Ik zag trouwens op insta een flesje die van normale nagellak gellak maakt! Wil dat stiekem wel proberen eigenlijk.
http://s.aliexpress.com/2I3MR7fY
Hier de shopheb allemaal 3D reliëf stickers besteld, waterdecals en echt van alles wat
moet wel ff een grotere kist halen voor Mn gellak enzo t zit nu in een doos en kan iedere keer niets vinden
Doe je dan als laatste niet een extra topcoat erover? Ik doe over m'n poedertjes en Nail Art evengoed nog een topcoat, om loslaten te voorkomen. Of gaat het er bij jou dan evengoed nog af?
Shenavallie schreef:_Friemel schreef:Is dat trouwens de Born pretty store van alie? Ik bestel daar altijd Mn poeders, nu ontiegelijk veel nailart besteld, kan niet wachten tot t binnen is
Ik heb ze via E-bay, maar ze zijn ook via Ali te koop - ga ik van uit, aangezien ze daar ook Born Pretty UV polish verkopen. Normaliter koop ik het via 'nu kopen', maar dit keer had ik aan een veiling meegedaan.
Ik heb net ook deze kleuren besteld (dit zijn wel UV lakjes):
[ [url=m/GsExNW.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/4yHRHZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/UYFl5n.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/vVZbik.jpg]Afbeelding[/url] ]
Yenni schreef:Woensdag heb ik mijn nagels gelakt met tropical van PG. Helaas donderdag de linker wijsvinger opnieuw kunnen doen en vrijdag de rechter wijsvinger. Allebij heb ik er toen de primer onder gedaan en nu begint de rest los te latenmet de primer blijft het gelukkig goed zitten.
Alle tips over de base 2x 20 sec werkt eb de tip van de shine echt over de kleur lakken werkt ook! Het laat nu aan de achterkant niet meer los gelukkig..
_Friemel schreef:Nog steeds, ik doe het over mn gel heen en dan seal ik hem nog met mijn gel topcoat maar dan laat ie in hele plakken los. De kleur zit er dan nog perfect op maar poeder of decal met top laat los helaas..
Maar als t goed is heb ik dinsdag mijn nieuwe lamp dus ik ga t dan nog eens proberen
AnneJ1995 schreef:Deze zouden in principe ook onder een led lamp moeten uitharden toch?
Janinevv schreef:Yenni schreef:Woensdag heb ik mijn nagels gelakt met tropical van PG. Helaas donderdag de linker wijsvinger opnieuw kunnen doen en vrijdag de rechter wijsvinger. Allebij heb ik er toen de primer onder gedaan en nu begint de rest los te latenmet de primer blijft het gelukkig goed zitten.
Alle tips over de base 2x 20 sec werkt eb de tip van de shine echt over de kleur lakken werkt ook! Het laat nu aan de achterkant niet meer los gelukkig..
Voel je dat niet trekken dan?
2 x base doe je dan?
Janinevv schreef:Yenni schreef:Woensdag heb ik mijn nagels gelakt met tropical van PG. Helaas donderdag de linker wijsvinger opnieuw kunnen doen en vrijdag de rechter wijsvinger. Allebij heb ik er toen de primer onder gedaan en nu begint de rest los te latenmet de primer blijft het gelukkig goed zitten.
Voel je dat niet trekken dan?
2 x base doe je dan?