[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-15 21:17

Nagini schreef:
Mijne is geheeld trouwens. ij jeukt af en toe even. :) Zojuist even foto laten maken.

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

Met stipt de mooiste tattoo die ik hier voorbij heb zien komen. Echt wauw. _/-\o_

amazone77

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-15 21:23

Emmaa_ schreef:
Gaaaaaf Tinkerloos!

En Drunksheep ik zou lekker met de bus gaan. Ik was echt kapot nadat ik m'n bovenarm had laten doen, wou eigenlijk echt gelijk m'n bed in :o

Toen de lijnen van mijn sleeve waren gezet moest ik daarna nog een dik uur terug op mijn motor! 8)7
Had het zwaar onderschat haha

Tinkerloos,word erg mooi zeg!!! :))

Nagini, Wauw!! erg mooi gezet.

Even bij lezen want zo te zien heb ik een hoop gemist. :o

UhNee

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-15 21:31

Nagini, jouw tattoo is echt om te kwijlen. Wát een kunstwerk.

En ik kijk de docu ook!!!

Bloempotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-15 21:38

Over de infinity, ik heb er ook een :+ . Echter, op de manier hoe ik het heb ben ik nog niet eerder tegen gekomen. :D

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-15 21:46

Mooi geheeld zeg nagini!!

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-15 21:50

Thanks all. :)

Suzan_v_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-15 22:06

Jeetje wat gaan jullie snel!
Over 2 weken is het voor mij tattoo time! Ik denk toch dat hij op de binnenkant van mijn bovenarm komt. :)

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-15 22:07

Kijk dan maar uit met foto's plaatsen Chantal, voor je het weet neemt iemand hem van je over. :j

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-15 22:11

Valerie93 schreef:
ook ik heb weer de tattoo kriebels, alleen ik ben bang dat het mij niet gaat staan.

ik heb best grote boven benen en ben bang dat dit dan lelijk uit gaat komen:

[ Afbeelding ]

Ondanks dat ik echt heel erg van mening ben dat iedereen zijn lichaam moet kunnen bewerken op de manier die hij of haar wenst, zou ik me bij zo'n tattoo wel echt heel erg hard afvragen of ik daarmee over 30 jaar alsnog gezien wil worden. Erop is makkelijk dan eraf he?

Bloempotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-15 22:15

Ik heb inderdaad ook geen foto's online geplaatst :) . Dat mensen hem overnemen kan altijd, en wie ben ik het om het te verbieden. Maar het is wel iets waar voor mij een betekenis achter zit, dus dan zou ik wel teleurgesteld zijn als iemand hem klakkeloos over neemt.

Verder ben ik trouwens een stille meelezer en kijk ik alle mooie tats die geplaatst worden mee hier, haha :D

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-15 22:16

Echt mooi Nagini! :)

Die pistool tattoo.. tsja even grof gezegd, ik vind dat echt een typische aso tattoo waarbij mensen (hopelijk verkeerde) associaties met je gaan hebben.

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-15 22:23

Ik vind die pistool tattoo bijv wel weer erg gaaf zonder pistool. :D
Of de versie met het tattoo pistool.. O:)

Afbeelding

Vind die jarratel (noem je dat zo?) :P erg gaaf.

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-15 23:09

Die pistool tattoo..tja mijn keus zou t ook niet zijn. Wel gewaagd :+ benieuwd hoe die uiteindelijk gaat worden :)

Is de docu leuk/interessant genoeg om terug te kijken?

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-15 23:13

Ik midden op de camping de Telegraaf aan het lezen als kleine meisje en dan bij de sex advertenties uitkomen en aan je ouders vragen wat een ja-reetel is. :o?

Loolotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-15 07:15

Gaaf Nagini!
Vind dat pistool juist wel tof, de stijl is alleen niet mijn smaak.

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-15 07:20

Ik vind dat pistool ook een beetje ordinair :=

Zometeen richting de tattooshop, 12 uur is mijn afspraak. Begin al zenuwachtig te worden :D

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-15 07:46

Hahaha succes!

Ik heb lekker geslapen met mijn zere arm.
Zat vanmorgen wel vastgepakt aan het laken.
Heb mijn arm even gewassen en weer ingesmeerd.
Moet straks werken, dus maar even folie erop en een vestje aan.
Is gelukkig maar voor 3 uurtjes,daarna mag alles weer uit.
En niet in de zon natuurlijk.
Ik heb er minder pijn aan dan gisteren gelukkig.
Is nu gewoon gevoelig.

Haunting

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-15 08:37

@courses: Je zegt dat de Bepanthen altijd plakt bij jou. Gebruik je de zalf of de crème? Ik gebruik de crème en die plakt nooit.

@Tinkerloos: Wordt al mooi!! Ziet er echt gaaf uit zo.

@Nagini: Hij blijft echt heel mooi. Ook mooi geheeld zo.

@pistool: tattoo. Mag ik vragen wat je reden is om zoiets te laten zetten? Vind het vaak gangster-wannabe over komen.

@discussie-infinity teken:
Heel veel dingen komen natuurlijk veel voor. Het is maar net hoe je je eigen invulling er aangeeft.
Infinity-tekens met woord er in. Legio. Maar gemaakt van woorden is weer vrij schaars (daarom vind ik die wel mooi en de rest niet).

Als je naar de portfolio's van diverse artiesten kijkt dan lijkt het of heel Nederland nu met rozen loopt. Echter is daar zoveel diversiteit in dat je vaak al snel origineel bent daar in.

Voor alle (jeugdige) mensen die hun eerste tattoo willen, hieronder het formulier:
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Haunting op 12-06-15 08:44, in het totaal 1 keer bewerkt

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-15 08:41

Lol dat is ook wel van toepassing op dit topic. :')

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-15 09:31

Toen ik mijne zag dacht ik direct ja dat is hem! Die past perfect bij mij en mijn vader, die wil ik!

Nu blijkt dat volgens sommige ook een mega standaard tattoo te zijn maar moet ik dan nu iets anders kiezen terwijl ik met deze 'love at first sight' had? :P

Hij staat gelukkig niet op het formulier. :')

Haunting

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-15 09:35

Jildau schreef:
Toen ik mijne zag dacht ik direct ja dat is hem! Die past perfect bij mij en mijn vader, die wil ik!

Nu blijkt dat volgens sommige ook een mega standaard tattoo te zijn maar moet ik dan nu iets anders kiezen terwijl ik met deze 'love at first sight' had? :P

Hij staat gelukkig niet op het formulier. :')

Je hebt tattoos die veel voorkomen maar steeds anders zijn en je hebt standaard tattoos die gewoon gekopieerd worden met eventueel een lichte aanpassing.

Geloof, hoop en liefde komen heel veel voor.
Ik heb die drie ook maar het zijn drie losse tattoos (beide bovenarmen en borst) en alle drie apart ontworpen voor mij. Dus dan is het niet meer zo standaard :D.

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-15 09:38

De enige die mist op het formulier is de veer die uitwaaiert in de vogeltjes :')

Ach, elke tattooage is sowieso al een keer bijna gekopiëerd. Zelfs de meest originele. Er loopt vast wel iemand rond in de wereld die een tattoo heeft die erg veel op die van jou lijkt.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-15 09:39

Ik vind dat je iets moet kiezen wat je echt heel mooi vindt en als dat iets is wat vele anderen ook mooi vinden, boeiend. :D

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-15 09:43

Precies, jouw lijf en jouw tattoo. Als iets kiest wat al veel mensen hebben (infinity) dan moet je vervolgens niet piepen als iemand anders met 'jouw' tattoo rond loopt, dat dan weer wel.

Ik heb mijn klavertje, en hoewel dat écht geen hoogstandje is (en nodig bijgewerkt moet worden := ) is het wel míjn klavertje en staat hij voor de meest toffe tijd uit mijn leven. Waarschijnlijk komt Kokopelli er binnenkort een keer bij, op mijn andere enkel. Ook geen heel ingewikkeld iets, super gecompliceerd design of wat dan ook. Maar wel iets wat voor mij goed voelt, wat ik tof vind en wat staat voor het overwinnen van bepaalde grenzen.

Neemt niet weg dat ik zelf niet zo snel voor een wat meer 'standaard' tattoo zou kiezen, maar als dat nou net iets is wat iemand heel erg aanspreekt.. soit. Alleen zoiets als dat pistool... Mwah. Nee. Daar kan ik de charme écht niet van in zien :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-15 10:11

Ik krijg van die standaardtattoo's altijd het idee dat het om de tattoo zelf gaat (kijk mij een tatoeage hebben) ipv de betekenis erachter. Niks mis mee, maar idd niet gaan piepen als iemand anders hem ook heeft. En al helemaal niet als je hem zelf ook gejat hebt :')

Mijn tat is zo goed als genezen volgens mij! Blijf nog wel beetje smeren (tube opmaken :') ) en oppassen met de zon, maar hij ziet er goed uit. Wel 2 plekjes die bijgewerkt zullen moeten worden maar dat heeft niet echt haast :) En 1 plekje daarvan is nog niet helemaal 100% genezen heb ik het idee.