Nagini schreef:Mijne is geheeld trouwens. ij jeukt af en toe even.Zojuist even foto laten maken.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Met stipt de mooiste tattoo die ik hier voorbij heb zien komen. Echt wauw.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nagini schreef:Mijne is geheeld trouwens. ij jeukt af en toe even.Zojuist even foto laten maken.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Emmaa_ schreef:Gaaaaaf Tinkerloos!
En Drunksheep ik zou lekker met de bus gaan. Ik was echt kapot nadat ik m'n bovenarm had laten doen, wou eigenlijk echt gelijk m'n bed in
Valerie93 schreef:ook ik heb weer de tattoo kriebels, alleen ik ben bang dat het mij niet gaat staan.
ik heb best grote boven benen en ben bang dat dit dan lelijk uit gaat komen:
[ Afbeelding ]
. Dat mensen hem overnemen kan altijd, en wie ben ik het om het te verbieden. Maar het is wel iets waar voor mij een betekenis achter zit, dus dan zou ik wel teleurgesteld zijn als iemand hem klakkeloos over neemt.

erg gaaf.
benieuwd hoe die uiteindelijk gaat worden

Jildau schreef:Toen ik mijne zag dacht ik direct ja dat is hem! Die past perfect bij mij en mijn vader, die wil ik!
Nu blijkt dat volgens sommige ook een mega standaard tattoo te zijn maar moet ik dan nu iets anders kiezen terwijl ik met deze 'love at first sight' had?
Hij staat gelukkig niet op het formulier.
.
) is het wel míjn klavertje en staat hij voor de meest toffe tijd uit mijn leven. Waarschijnlijk komt Kokopelli er binnenkort een keer bij, op mijn andere enkel. Ook geen heel ingewikkeld iets, super gecompliceerd design of wat dan ook. Maar wel iets wat voor mij goed voelt, wat ik tof vind en wat staat voor het overwinnen van bepaalde grenzen.

) en oppassen met de zon, maar hij ziet er goed uit. Wel 2 plekjes die bijgewerkt zullen moeten worden maar dat heeft niet echt haast
En 1 plekje daarvan is nog niet helemaal 100% genezen heb ik het idee.