Volgende week ben ik klaar. Daarna een weekje skieën. En daarna.. eum.. ga ik iets anders zoeken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sannx94 schreef:Ik heb even een rotdagje vandaag. Volgens mij begint mijn lichaam tegen de verandering te protesteren (hiervoor niet actief in de sport oid). Heb al 2 dagen en heel raar soort pijn in schouders en langs mn sleutelbeenderen. heb vandaag met veel moeite de één na laatste ripped level 2 voltooid. Meer mensen last van zon superdip?
Sprintje schreef:Volgens mij kosten de push-ups de meeste kracht / energie als je net boven de grond even blijft hangen voor je weer omhoog gaat. Dus niet helemaal tegen de grond inderdaad.
Ik ben vandaag trots op mezelf. Ik was kapot na een dagje buiten werken (met balen stro sjouwen, met de trekker aan de gang, kleine weiland met de bladblazer blad vrij gemaakt etc.). Genoeg smoesjes om een dagje shredden over te slaanmaar net toch aan de gang gegaan. OK misschien soms net wat minder fanatiek, maar mooi wel de hele work-out gedaan
Chanen schreef:Je wordt met maat 38 bolle genoemd?! Oei, dan moet ik me zeker ook aangesproken voelen? En dat terwijl de huisarts mij juist ooit 'mooi slank' noemde. Zijn ze zelf allemaal van die sprietjes dan?
En ik ben KLAAR!Mijn 30 day shred zit er op.
Alles bij elkaar ben ik toch zo'n 15cm kwijt. Voornamelijk rond mijn borsten
en taille
. Helaas is er van mijn dijen en billen bijna niks af en op de foto's zie ik weinig verschil. Alleen mijn buik lijkt iets platter geworden. Wie weet naast Ripped in 30, waar ik nu mee verder wil, toch ook de Killer Buns and Thighs maar volgen. Maar eerst afwachten hoe eerstgenoemde gaat en of ik daarnaast nog wel puf heb voor een extra training.
nairtje schreef:Vandaag zou ik dag 6 level 2 moeten doen, maar helaas is mijn rechterknie er pijnlijk. Wat zou ik kunnen doen zonder mijn knieën te (over)belasten? Ik zou zo balen als ik hierdoor een aantal dagen niks zou kunnen doen....