Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-13 20:48

In level 4 zie je gewoon dat Basheera er erge moeite mee heeft :oo Dat gaat nog wat worden dan.
Volgende week ben ik klaar. Daarna een weekje skieën. En daarna.. eum.. ga ik iets anders zoeken :D

Jolien87

Re: Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-13 20:58

Ik dacht B. inderdaad al te herkennen. Had ripped 1 gisteren even bekeken zonder geluid.
Wat me alleen wel opviel is dat zij de push-ups niet helemaal tot aan de grond doet. Of is dit de bedoeling ook niet?

Sprintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-13 21:58

Volgens mij kosten de push-ups de meeste kracht / energie als je net boven de grond even blijft hangen voor je weer omhoog gaat. Dus niet helemaal tegen de grond inderdaad.

Ik ben vandaag trots op mezelf. Ik was kapot na een dagje buiten werken (met balen stro sjouwen, met de trekker aan de gang, kleine weiland met de bladblazer blad vrij gemaakt etc.). Genoeg smoesjes om een dagje shredden over te slaan :j maar net toch aan de gang gegaan. OK misschien soms net wat minder fanatiek, maar mooi wel de hele work-out gedaan :j

Ocean_Child

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-13 22:05

sannx94 schreef:
Ik heb even een rotdagje vandaag. Volgens mij begint mijn lichaam tegen de verandering te protesteren (hiervoor niet actief in de sport oid). Heb al 2 dagen en heel raar soort pijn in schouders en langs mn sleutelbeenderen. heb vandaag met veel moeite de één na laatste ripped level 2 voltooid. Meer mensen last van zon superdip?

Ik heb het ook. Bijna aan het einde van level 2 en ik merk dat m'n lichaam vermoeid is. Gisteren maakte ik ook al de opmerking dat mijn spieren sneller verzuren nu. (bedankt voor de linkjes, Jolien!)
Vandaag heb ik besloten een dag over te slaan en mijn lichaam rust te gunnen, hoop dat ik morgen weer wat lekkerder kan trainen...

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-13 22:14

Sprintje schreef:
Volgens mij kosten de push-ups de meeste kracht / energie als je net boven de grond even blijft hangen voor je weer omhoog gaat. Dus niet helemaal tegen de grond inderdaad.

Ik ben vandaag trots op mezelf. Ik was kapot na een dagje buiten werken (met balen stro sjouwen, met de trekker aan de gang, kleine weiland met de bladblazer blad vrij gemaakt etc.). Genoeg smoesjes om een dagje shredden over te slaan :j maar net toch aan de gang gegaan. OK misschien soms net wat minder fanatiek, maar mooi wel de hele work-out gedaan :j

Klopt helemaal, maar naar mijn idee gaat ze minder ver dan eigenlijk zou moeten. Maar daar kan ik me natuurlijk ook op verkijken. Het is vast niet zo dat ze geen fatsoenlijke push-ups kan, wat is zij een bad-ass zeg! Hoewel ik moet zeggen dat ik de madame aan de rechterkant er stukken getrainder uit vind ik. Maar dat is me eerlijk gezegd net weer iets te gespierd.

En toppie hoor, je kan zeker trots op jezelf zijn. Geniet van het fijne gevoel! +:)+

Hier nog iemand die weer klaar is voor vandaag. Dag 1 van ripped gehad, de kop is eraf. Ik sluit mij aan bij alle anderen die vinden dat het begin van ripped 100% meevalt. Heel af en toe moest ik even stilstaan om een diepe ademteug te nemen, maar ik was eerlijk gezegd verbaasd toen Jillian zei dat we aan het derde circuit gingen beginnen. Ik dacht al dat ik fout had geteld, het half uur was zó voorbij.
De cardio-oefeningen waren naar mijn idee iets pittiger maar volgens mij komt dat door het tempo dat nu wat hoger ligt. Aan de andere kant heb ik het idee dat het tempo van de krachtoefeningen een stuk lager ligt. Goed natuurlijk, want dan moet je, je spieren langer aanspannen. Maar ik merk dat ik dan minder moeite heb met een diepe, regelmatige ademhaling.
Daarnaast heb ik -afgezien van de push-up- alles op de badass manier gedaan, mét de 3 kg.
Ik heb nu al zin in morgen! :):)

Wiek3

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-13 02:01

Wauw super goed Jolien!!! 3 kg is zeker badass!

Theake

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-13 10:53

Wow fanatiek hoor Jolien :D

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-13 10:54

Jolien, je bent lekker fanatiek!

Over een kwartiertje ga ik beginnen aan level 4. Wish me luck :=

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-13 11:20

Ja ik ga weer helemaal los nu. Ik ben allang blij dat er weer wat meer uitdaging aan komt, zonder dat ik weer van die acties krijg dat ik na 3 workouts op een avond nog niet moe ben. Ik heb dus echt zin in de komende 30 dagen.

Goed luck Rebel_Jits! *\o/*

Marloess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-13 12:04

Shred zit er op! *\o/* Vandaag dag 30 gedaan. Ben in totaal 28 cm kwijt. Heb aan het begin helaas geen foto's gemaakt, maar ik zie duidelijk verschil. :D Twijfel nu wel wat voor vervolg ik er aan ga geven. Zit te denken aan 6 weeks sixpack, aangezien het rondom m'n buik echt nog wel wat strakker mag. Maar nu eerst even blij zijn met wat ik tot nu toe heb bereikt. :D

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-13 12:08

Wauw, wat goed Marloes! Daar mag je zeker blij mee zijn, lekker hoor. :j
Als je slim bent maak je nu wel foto's, die kan je weer gebruiken voor de volgende workout. ;)

Overigens eventjes een 'ego-momentje'. Mijn favoriete boyfriendjeans zit nu iets te nonchalant. :')
Is de broek gegroeid, of...?

Marloess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-13 12:17

Ik ga nu inderdaad wel foto's maken. :j

Haha, die broek. :') Knap hoor, dat je zoveel kwijt bent!

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-13 13:01

Top jolien je broek!
Mooi resultaat Marloes
Ik kreeg van vriendin te horen dat ik veel was afgevallen, bij het antwoord geen gram kerk ze me heel stom aan haha
Wel besloten ivm m'n enkel even rust te nemen...

Babette

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-13 13:05

Wow goed resultaat meiden!!

Hier vanmiddag pas dag 6 maar ben vast besloten.
Heel motiverend overigens om gisteren op de verjaardag van mijn vader tussen alle mensen te horen krijgen;
Goh je bent wel flinker geworden he, en dan nog geen uur later van een nieuw iemand die binnen komt..
Je hebt ook een bolle toet gekregen...
Terwijl ik al een jaar!! hetzelfde weeg :+ en ook zeker niet de dunste ben, maar komop
een goeie maat 38 is toch niks mis mee!! Ben 30, geen 12..voelde me er niet zo happy mee, met die
opmerkingen :(

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-13 13:40

Level 4 is wel leuk, maar zwaaaarr!!
En yoga level 1 erachteraan (na 3 kwartier pauze) was ook geen slim plan.

Yeey Jolien! Binnenkort shoppen? *\o/*

Marloes: wauw 28 cm! Knap hoor! 6w6p is leuk en heeft 2 levels. Kan je in ieder geval afwisselen ;)

Joanne: je zit gewoon strakker in je vel. Lekker gevoel he? :D

Soophia: dat is minder. Trek je er niet teveel van aan, je bent nog maar op dag 6. Wacht maar tot ze je zien na dag 30 :D

Chanen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-13 13:41

Je wordt met maat 38 bolle genoemd?! Oei, dan moet ik me zeker ook aangesproken voelen? En dat terwijl de huisarts mij juist ooit 'mooi slank' noemde. Zijn ze zelf allemaal van die sprietjes dan?

En ik ben KLAAR! *\o/* Mijn 30 day shred zit er op. :D Alles bij elkaar ben ik toch zo'n 15cm kwijt. Voornamelijk rond mijn borsten ;( en taille :D. Helaas is er van mijn dijen en billen bijna niks af en op de foto's zie ik weinig verschil. Alleen mijn buik lijkt iets platter geworden. Wie weet naast Ripped in 30, waar ik nu mee verder wil, toch ook de Killer Buns and Thighs maar volgen. Maar eerst afwachten hoe eerstgenoemde gaat en of ik daarnaast nog wel puf heb voor een extra training.
Laatst bijgewerkt door Chanen op 03-03-13 13:46, in het totaal 1 keer bewerkt

Birgit__

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-13 13:46

Wat een geweldige resultaten meiden! :D

Vandaag alweer de laatste dag van level 2!

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-13 13:52

Chanen schreef:
Je wordt met maat 38 bolle genoemd?! Oei, dan moet ik me zeker ook aangesproken voelen? En dat terwijl de huisarts mij juist ooit 'mooi slank' noemde. Zijn ze zelf allemaal van die sprietjes dan?

En ik ben KLAAR! *\o/* Mijn 30 day shred zit er op. :D Alles bij elkaar ben ik toch zo'n 15cm kwijt. Voornamelijk rond mijn borsten ;( en taille :D. Helaas is er van mijn dijen en billen bijna niks af en op de foto's zie ik weinig verschil. Alleen mijn buik lijkt iets platter geworden. Wie weet naast Ripped in 30, waar ik nu mee verder wil, toch ook de Killer Buns and Thighs maar volgen. Maar eerst afwachten hoe eerstgenoemde gaat en of ik daarnaast nog wel puf heb voor een extra training.

Goeed! :D

(foutje in je os, het is hug ipv hugh)

Chanen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-13 13:55

NeverGiveUp schreef:
(foutje in je os, het is hug ipv hugh)

Oeps, aangepast. Thanks. :)

nairtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-13 14:36

Vandaag zou ik dag 6 level 2 moeten doen, maar helaas is mijn rechterknie er pijnlijk. Wat zou ik kunnen doen zonder mijn knieën te (over)belasten? Ik zou zo balen als ik hierdoor een aantal dagen niks zou kunnen doen.... :(

Bolivia

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-13 14:45

nairtje schreef:
Vandaag zou ik dag 6 level 2 moeten doen, maar helaas is mijn rechterknie er pijnlijk. Wat zou ik kunnen doen zonder mijn knieën te (over)belasten? Ik zou zo balen als ik hierdoor een aantal dagen niks zou kunnen doen.... :(

Gewoon de oefeningen doen die niet teveel pijn doen? Dus bijv. geen lunges.

Zerena

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-13 14:48

Hebben jullie allemaal alle dvd's thuis?
Of vinden jullie ze op een andere manier?

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-13 15:04

Nouja, wat een stomme reacties zeg Sophia. :(:)

Volgens mij hebben de meesten van ons de filmpjes op internet gevonden zerena.

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-13 15:15

Wat raar inderdaad.. >;)

Ik ben me toch gezond bezig, gisteravond me even flink vol gegoten en vanochtend als eerste twee chocolate chip cookies gegeten :')

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-13 15:19

Wauw, goed bezig hoor NeverGiveUp. ;)

Ik ga straks lekker popcorn maken met honing. Niet volledig suikervrij, maar het ziet er zó lekker uit!
Recept zoete honing popcorn