Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Gianti

Re: Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 10:54

Ik heb een hele lastige huid enzweer bij shisheido <3 wil niks anders meer, ben van puistenkop, naar gladd de huid gegaan

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 10:55

Die van Origins heb ik ook gebruikt (dagcrème gebruik is nog steeds, is bijna op). Van de checks and balance facewash kreeg ik een hele droge huid

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 10:57

Ik heb en in de buff en naked 2 maar pak altijd m'n naked 2, blend makkelijker, betere pigmentatie.. Maar voor zon prijsje is ie opzich prima..
Thanks voor de complimenten :D
Mooie kleur blauw idd!

Kunnen jullie foto's direct zichtbaar plaatsen via je telefoon? Das zou wel makkelijker zijn :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 10:57

Zo zie je maar weer dat het heel moeilijk is om tips te geven omdat elke huid anders is :D
Ik zou me gewoon eens goed laten adviseren en dan eerst testers vragen zodat je het een tijdje kunt proberen.

Vind het altijd zo zonde als je een pot voor 50 euro koopt en dan na een week merkt dat het totaal niet werkt met je huid.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 10:59

Thanks!
Het is trouwens de Rimmel Scandal Eyes in bright blue :D
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 13-08-14 11:04, in het totaal 1 keer bewerkt

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 11:03

Clinique moet je echt mee opletten, vaak zit er alsnog veel parfum in of bepaalde stoffen die irritatie veroorzaken. Inderdaad, allerlei beloftes, maar imo maken ze er weinig van waar. Ik gebruik nu de nachtcrème van de Body Shop (zowel 's ochtends als 's avonds) van de Aloë Vera lijn. Ook tonic en facewash gebruik ik van diezelfde lijn. Bevalt goed :)

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 11:07

SuSem schreef:
Hebben jullie nog tips qua huidverzorging? Qua producten?
Ik heb toevallig van de week een tester van een moisturizer van Clinique gekregen, maar naderhand voelde ik heel veel kleine onderhuidse bultjes, die even later ook wel weer wegtrokken.

Heb een gecombineerde tot vette huid met hier en daar ook wel een droog plekje.

Ik heb de laatste tijd zo'n goede huid, ben er echt blij mee. :))
Ik reinig met de Philosophy cleanser en dan doe ik 's nachts Clinique Dramatticaly Different Moisturizing Gel of Pai Bioregenerate Oil op. Die van Clinique ga ik in de winter denk ik wel weer vervangen voor een iets vetter product. De olie van Pai ben ik echt heel tevreden over, is een organisch merk en alleen natuurlijke ingrediënten. Overdag gebruik ik altijd Kimberly Sayer Ultra Light Facial Moisturizer SPF30. Ik had eigenlijk al nooit echt puistjes, maar sinds kort gebruik (3 tot 4 weken) ik La Roche Posay Effaclar Duo [+] tegen mee-eters. Ik merk echt dat de mee-eters al wat minder zijn en mijn poriën kleiner.

Suus_: Mooie looks, vooral die groene! :)

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 11:40

Oh wow dan ben ik wel een beetje gezegend met mijn huid als ik dit zo lees :)

Afbeelding

Media links en onderste foto
Merlot rechts!

Media komt erg overeen met Diva :)

Ik heb allemaal rode plekjes dankzij die rot mug vannacht :')

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 11:44

Is Media niet donkerder dan Diva?
Ze staan je beide goed!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 11:46

Vind ze beiden mooi, maar toch wel erg donker.

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 11:48

Ja heel iets maar ik vind er weinig verschil in zitten! ik zal Diva en Media beide vandaag even swatchen
Bijv. bovenlip media en dan onderlip diva ofzo!

Dankjewel! :) Een MAC verkoopster zei dat ik bijna alle kleuren wel kan hebben(handig!)

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 11:50

ik heb van w7 in the buff en in the nude en vind bij mij in the nude zoveel mooier. In the buff geef ik aan mijn schoonzusje voor haar verjaardag zij is een brunette mijn moeder ook en dan staan die tinten toch mooier

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 11:50

Vind ze je mooi staan Deijs!

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 11:53

Mooi :j Denk dat jij inderdaad heel veel kan hebben qua kleur :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 12:49

Ik ben een roker en sinds ik rook is mijn huid wel achteruit gegaan, maar omdat ik heel consistent ben in het goed verzorgen ervan heb ik nog steeds een goede huid imo. Bijna nooit puistjes (behalve als ik varkensvlees of chocolade eet) en gaat gewoon goed :j

Ik gebruik trouwens heel wisselend make-up. Als ik ga werken of naar school moet ga ik soms ook helemaal kaal de deur uit, maar de laatste tijd grijp ik toch snel naar wat meer. Als mijn huid er goed uit ziet wil ik nog wel eens alleen wat concealer onder mn ogen en op mn kin doen, maar ik doe er toch wel vaak een laagje foundation onder. Merk dat ik me dan toch een stuk prettiger voel op een bepaalde manier

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 13:22

Bij mij verschilt het ook. Ene keer helemaal alles, andere keer niks. Maakt niet uit waarheen. Maar meestal heb ik wel alles op. Vind het leuk om te doen en voel me toch altijd net iets frisser en meer 'af' als ik wel op doe.

Ik gebruik Clinique dramatically different moisterizing gel ook. Vond ik erg fijn voor mijn wat vettere huid. Verder Philosophy purity made simple en micellair water.

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 13:29

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 13:29

Ja, die had ik vanmorgen ook gezien.
Ga vanmiddag maar eens gluren of ze hier al liggen, die rode en roze zien er super uit!

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 13:41

Ze liggen ook al een week in onze Kruidvat, die rode en roze lipstick geswatcht en die zijn zoooo mooi <3

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 13:43

:+

Daar wordt ik gelukkig niet meer hebberig van. Heb al zovaak de 'fout' gemaakt om een drogisterijmerk lipproduct te kopen… Ik ben gewoon verslaafd aan MAC. In de praktijk pak ik toch alleen maar m'n mac-producten.

Hou liever m'n geld in m'n zak voor een nieuwe mac-lipstick. * mist shy girl… *

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 13:46

Ik heb genoeg drogisterij lipproducten die heel fijn zijn en die ik ook regelmatig draag hoor.
Ja, MAC is fijn, maar ook 8x zo duur als bijvoorbeeld Catrice.
Ik heb een matte Catrice die ik regelmatig draag, blijft de hele dag zitten, droogt mijn lippen niet uit en is een ontzettend gaaf kleurtje.

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 13:51

^ agree.

De lipsticks uit die review bleven ook echt lang zitten, en kon ze met moeite wegpoetsen.

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 13:52

Ik was op Misslipgloss aan het lezen, zie ik opeens een artikel over Maastricht. Grappig om zoiets over je eigen stad en bekende plekjes te lezen :P

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 13:54

Mooie look Suus!
En prachtige lipsticks Iris! Kon ik dat maar hebben :=

DnT schreef:
Ik moet zeggen dat mijn huid de laatste tijd heel braaf is.
Gelukkig maar, want dan is een beetje concealer om mijn donkere cirkels weg te werken en een dun laagje poeder voldoende.

Altijd fijn als je geen zin hebt om je bed uit te komen 's ochtends :')

Foundation gebruik is vaker niet dan wel, vooral omdat ik nooit een goede kleur kan vinden.

Wat voor problemen heb jij met je huid Navatu?

Ontzettend gevoelig en heel snel puisten en roodheid enz.. En het erge is dat niets helpt :')

DnT schreef:
Djilna schreef:
DnT als dat onopgemaakte wenkbrauwen zijn vind ik ze nog prima hoor!

Op de foto zijn ze puur natuur :D

Pff geef mij je wenkbrauwen!

DnT schreef:
Naked2 heb ik niet, daarom heb ik de W7 aangeschaft.
Maar ik vind de echte Naked palletes gewoon fijner om mee te werken.

Ik heb echt alles geprobeerd qua huidverzorging, maar voor mij werkt een natuurlijk product, zonder al te veel troep, toch het beste.
Clinique zegt juist uitermate geschikt te zijn voor de gevoelige huid, maar ik heb nog nooit zo'n uitslag van een dagcreme gehad als van Clinique.

Ik zweer bij Origins, verkrijgbaar bij de Douglas.
Ze hebben verschillende lijnen voor verschillende huidtypes en ze hebben make up remover, dagcreme, maskers, toner, etc.
Alles wat je qua huidverzorging nodig hebt :D

Ik vind vooral de Checks and Balances Frothy Face Wash een heel fijn product.
Die reinigt je huid en is special ontwikkeld voor de gecombineerde huid.

En ik heb er nu juist 1 van Clinique die mijn huid echt ontzettend goed doet.. uit een proefverpakking (de even better crème) Haalt echt alle roodheid weg en maakt mn huid rustiger en heerlijk zacht.. ben echt zwaar aan het twijfelen of ik de fullsize ga halen alleen is hij zo duur haha.

Hvelreki schreef:
Hoewel ik gek ben van make-up draag ik het eigenlijk weinig.. :D Wanneer ik enkel naar de winkel/familie moet, draag ik vaak niets. Naar school vroeger meestal enkel concealer, wenkbrauwen en mascara. Of ook niets. Naar stage droeg ik niets behalve een laagje mascara want anders moest ik nog vroeger uit bed. Maar als ik uitga of feestje heb oid, dan sta ik echt heel lang te tutten <3 En dan gaat ook echt alles er op: primer, foundation, concealer, blush, bronzer, wenkbrauwen, oogschaduw, lipstick, eyeliner, mascara. Maar mijn dagelijkse look is echt heel bescheiden.

xNavatu Dat gebeurt altijd op zo'n momenten natuurlijk. Hoe lang doe jij er dan ongeveer over voor die full face make-up?

Kwartiertje ongeveer, soms iets korter en op dagen zoals vandaag iets langer :')

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 14:37

Ik ben normaal niet zo van Catrice, maar dat ziet er wel erg goed uit! Misschien iets beter moeten kijken maandag bij de kruidvat, heb ze niet gezien toen.

Ik ben ongeveer een kwartiertje bezig 's ochtends, full face make-up. Toevallig vandaag alleen mascara, foundation, poeder en MAC On Hold :D Das dus echt heul weinig voor mij.

Dat stuk ga ik eens opzoeken Dominique, lijkt me ook wel eens leuk om te lezen.

Nadine, heel snel roodheid en puisten ken ik. En heb ook nog niks gevonden wat helpt. Ik ben tot nu toe tevreden over de producten van de Body Shop moet ik zeggen, gebruik eigenlijk niks meer gewoon van bij de drogist.