Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
SuSem schreef:Hebben jullie nog tips qua huidverzorging? Qua producten?
Ik heb toevallig van de week een tester van een moisturizer van Clinique gekregen, maar naderhand voelde ik heel veel kleine onderhuidse bultjes, die even later ook wel weer wegtrokken.
Heb een gecombineerde tot vette huid met hier en daar ook wel een droog plekje.
DnT schreef:Ik moet zeggen dat mijn huid de laatste tijd heel braaf is.
Gelukkig maar, want dan is een beetje concealer om mijn donkere cirkels weg te werken en een dun laagje poeder voldoende.
Altijd fijn als je geen zin hebt om je bed uit te komen 's ochtends
Foundation gebruik is vaker niet dan wel, vooral omdat ik nooit een goede kleur kan vinden.
Wat voor problemen heb jij met je huid Navatu?
DnT schreef:Djilna schreef:DnT als dat onopgemaakte wenkbrauwen zijn vind ik ze nog prima hoor!
Op de foto zijn ze puur natuur
DnT schreef:Naked2 heb ik niet, daarom heb ik de W7 aangeschaft.
Maar ik vind de echte Naked palletes gewoon fijner om mee te werken.
Ik heb echt alles geprobeerd qua huidverzorging, maar voor mij werkt een natuurlijk product, zonder al te veel troep, toch het beste.
Clinique zegt juist uitermate geschikt te zijn voor de gevoelige huid, maar ik heb nog nooit zo'n uitslag van een dagcreme gehad als van Clinique.
Ik zweer bij Origins, verkrijgbaar bij de Douglas.
Ze hebben verschillende lijnen voor verschillende huidtypes en ze hebben make up remover, dagcreme, maskers, toner, etc.
Alles wat je qua huidverzorging nodig hebt
Ik vind vooral de Checks and Balances Frothy Face Wash een heel fijn product.
Die reinigt je huid en is special ontwikkeld voor de gecombineerde huid.
Hvelreki schreef:Hoewel ik gek ben van make-up draag ik het eigenlijk weinig..Wanneer ik enkel naar de winkel/familie moet, draag ik vaak niets. Naar school vroeger meestal enkel concealer, wenkbrauwen en mascara. Of ook niets. Naar stage droeg ik niets behalve een laagje mascara want anders moest ik nog vroeger uit bed. Maar als ik uitga of feestje heb oid, dan sta ik echt heel lang te tutten
En dan gaat ook echt alles er op: primer, foundation, concealer, blush, bronzer, wenkbrauwen, oogschaduw, lipstick, eyeliner, mascara. Maar mijn dagelijkse look is echt heel bescheiden.
xNavatu Dat gebeurt altijd op zo'n momenten natuurlijk. Hoe lang doe jij er dan ongeveer over voor die full face make-up?