Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
scooby09 schreef:Net weer 55 km gefietst zo blij mee.!
[ [url=m/LiilaP.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mijn Trek Silque s
Zebrastreep schreef:200 kmik doe het je zeker niet na!
Ik ga morgen de route sleeën rijden met een vriendin. Eens kijken of ik mijn eerste drop ga rijden. Ik weet qua techniek was ik moet doen maar of ik het ook durf is het tweede we gaan het zien.
martichr schreef:Zebrastreep schreef:200 kmik doe het je zeker niet na!
Ik ga morgen de route sleeën rijden met een vriendin. Eens kijken of ik mijn eerste drop ga rijden. Ik weet qua techniek was ik moet doen maar of ik het ook durf is het tweede we gaan het zien.
Je bedoelt Sleen? Of wordt het een soort combi sport..?
scooby09 schreef:Mooie training Jeanette....
Wat zijn je training plannen dit weekend.
Ik ben gisteren onder handen genomen door de fysio.
Dus beetje rustig aan dit weekend.
Nu zo naar stal want het paarden meisje krijgt ook een Osteopaat behandeling even een check.
Time2Tri schreef:Lekker MuSLi , krijgen we nu weer vaker foto’s te zien?![]()
Neuh , ik ben binnen gebleven . Moest maar een half uurtje in een super lage hartslag .
Een half uur rondje vinden is lastig hier .
Maar wel een duurloop van 2 uur gedaan .
Morgen 2,5 uur fietsen en dan ga ik uiteraard naar buiten
MuSLi schreef:HeheVandaag lekker weer een rondje hardgelopen. Ook daar was het prima weer voorm'n kont had wel weer even genoeg zadel gezien
culaccino schreef:Haha Sakura, fikse workout, heBalen van Afrika, maar jullie tijd komt nog wel! Die toer door Nederland klinkt ook tof.
MuSLi schreef:HeheVandaag lekker weer een rondje hardgelopen. Ook daar was het prima weer voorm'n kont had wel weer even genoeg zadel gezien
Leuk, IMAY! Doe jij ook FTP-testen en zo? En welke hartslagmeter heb jij?
Ik overweeg ook een hartslagband aan te schaffen; mijn enige twee eisen is dat hij redelijk goed meet en dat ik 'm kan koppelen aan mijn Garmin Edge 530. Ik zie echt zeeeer uiteenlopende prijzen. Tips? Waar letten jullie op bij zo'n ding?