Lekker (samen) veel wandelen is onze filosofie, op naar deel 3!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bootsiebob

Re: Lekker (samen) veel wandelen is onze filosofie, op naar deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-23 22:54

Speurneus is het zonnetje in de foto <3

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-23 23:17

Bootsiebob schreef:

Hahaha, goed gezien!

Eelmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-23 07:46

Bootsiebob schreef:

<3

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-23 14:48

Het is ook zo nat. Ben er wel een beetje klaar mee. Coco vindt het leuk. Samen met mijn moeder en Lodewijk de teckel naar het Renkums beekdal gegaan.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-23 15:12

Leuke foto Eelmo van Speurneus.

Gezellig Susan met je moeder en de teckel op pad. Heerlijke foto's ook.

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-23 15:38

Gelukkig wel wat zon op je foto's Susan :j

Ik was vanochtend vroeg met hardlopen echt flink nat geregend :(

Afbeelding

Afbeelding

Net bij werk wel in de zon gelopen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-23 15:52

De foto's vind ik mooi en je ziet er niet aan af dat het zo nat is bij jullie!

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-23 16:01

Jij had ook zon gaucho :j

Pien het is hier heel wisselend, zon of een flinke bui op je hoofd. Gisteren bijna de hele dag regen hier in midden Nederland.

Volgende keer gaan we trouwens terug we zijn nu richting de Rijn gelopen maar we wilden op landgoed Quadenoord lopen. We hebben nu Oranje Nassau's oord aan gedaan. Daar is mijn moeder ooit nog als 16 jarig meisje als leerling verpleegkundige begonnen. Dat is bijna 50 jaar geleden.

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-23 16:25

Hier ook Susan. He is vandaag voor het eerst droog met een zonnetje. We zijn het ook zo vreselijk zat.

Bootsiebob

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-23 16:26

Wat leuk, veel herinneringen voor je moeder SusanH. Mooie foto‘s en gezellig met Lodewijk. Briljante naam, heeft hij ook een bijnaam?

Gaucho toch nog wat zon vandaag na de regen van vanochtend.

Ik heb een lunchwandeling met de hond gemaakt. Heerlijk weer buiten {:}

Hier ziet hij gevaarlijk uit, maar hij was op een stok aan het knagen :')

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-23 16:38

Prachtige foto's SusanH <3
Dat geldt ook voor Gaucho en Bootsiebob.

Ik ben dus niet fit en ben dus niet gaan hardlopen op mijn vrije dag. Maar het zonnetje kon ik niet weerstaan en heb 6km met de hondjes gewandeld.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-23 16:42

Bootsiebob wat een mooie luchten.

Befunny je hondjes waren er blij mee zo te zien.

Nee Lodewijk heeft geen bijnaam. Maar wij korten zelf Coco vaak af naar Co, dus dan hebben we Co en Lo :j

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-23 16:53

Wat prachtig Bootsiebob!!! Zo mooi. BeFunny ziet er weer leuk uit met de hondjes.

Bootsiebob

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-23 16:57

Toch lekker even eruit BF! Hopelijk heeft het je goed gedaan. De hondjes hadden het zo te zien ook naar hun zin <3

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-23 17:02

Ja ze hadden het naar hun zin. Saartje niet meer nadat er vuurwerk afgestoken werd.mij heeft het zeker goed gedaan ik heb morgen een extra vrije dag en hoop vrijdag dan weer te kunnen werken.

Ik heb ook een datum voor de MRI en heb me daar een beetje druk over lopen maken afgelopen weken omdat het ZH dat weer wilde uitstellen. Ik ben dit keer dus pissig geworden uiteindelijk en twee dagen later lag er een nieuwe afspraken kaart in de bus. alleen nu is het wel zo dat ik 5 December / 7 December en 14 December in het ZH zit omdat de MRI nu precies twee dagen na het gesprek met Oncoloog en bloedprikken komt en een week later de uitslag. Maargoed de MRI krijg ik dus 7December.
Laatst bijgewerkt door BeFunny op 15-11-23 17:07, in het totaal 2 keer bewerkt

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-23 17:02

Wat een heerlijke foto's, fijn dat jullie even er uit konden. Hier regende het uiteraard net in m'n pauze dus niet buiten geweest helaas.

Bootsiebob

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-23 17:06

Arme Saartje. Hier scheurde constant iemand met knallende knalpijp rond, vond de hond ook niet leuk…

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-23 17:09

Nee dat soort dingen zijn ook echt niet leuk. Dat mensen dat niet snappen hè.
Ik had nog een stukje toegevoegd aan Mijn bericht. Omdat jullie allemaal zo mee hebben geleefd afgelopen december/januari <3 dacht ik geef de nieuwe update ook hier even.

Bootsiebob

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-23 17:15

Oe spannend een nieuwe mri. Wel heel goed dat je op je strepen bent gaan staan. En natuurlijk blijven we met je mee duimen voor een goede uitslag!

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-23 17:15

BeFunny schreef:
Ja ze hadden het naar hun zin. Saartje niet meer nadat er vuurwerk afgestoken werd.mij heeft het zeker goed gedaan ik heb morgen een extra vrije dag en hoop vrijdag dan weer te kunnen werken.

Ik heb ook een datum voor de MRI en heb me daar een beetje druk over lopen maken afgelopen weken omdat het ZH dat weer wilde uitstellen. Ik ben dit keer dus pissig geworden uiteindelijk en twee dagen later lag er een nieuwe afspraken kaart in de bus. alleen nu is het wel zo dat ik 5 December / 7 December en 14 December in het ZH zit omdat de MRI nu precies twee dagen na het gesprek met Oncoloog en bloedprikken komt en een week later de uitslag. Maargoed de MRI krijg ik dus 7December.

Bedankt BeFunny. Blij met je update. Ik wil er niet teveel naar vragen, nl maar denk geregeld aan je want vind het niet niks allemaal. Wat me bevreemd is dat de MRI na het gesprek met de oncoloog komt. Moet dat niet omgekeerd?

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-23 17:34

Gesprek met oncoloog stond al gepland. Op die dag krijg ik ook een bloed onderzoek. Ik ga alleen maar bloedprikken en het ZH laat het onderzoeken (dat is om te kijken of de tamoxifen "antihormoon" zijn werk doet) de Uitslag van de MRI krijg ik op 14 Dec van de Oncologisch girurg (Deze mevrouw en ik liggen elkaar niet zo omdat zij heel veel tegenstrijdige dingen heeft gezegd) En ik niet alles heb aangepakt zoals zij het wilde doen ;) In begin zo raadde zij ook chemo aan.
bijvoorbeeld en zij hield de MRI ook tegen tot nu toe. Ook was zij dus mijn girurg maar op de dag van mijn operatie stond een andere girurg aan mijn bed die de operatie van haar overnam (Fijne Girurg overgens) omdat zij in bespreking was. Maar zij is wel op papier mijn behandelend girurg. We waren toen overeen gekomen dat ik in December de MRI zou krijgen die eigenlijk na 6 maanden al had gemoeten. Na mijn laatste gesprek met de oncoloog die overgens wel heel netjes communiceerd bleek dat de MRI weer niet in December zou komen maar dat ze eind januari mij gingen benaderen om een afspraak te maken voor nader te bepalen datum. De Oncoloog gaat niet over de MRI. De afdeling verpleging van de mammopolie moeten dat soort zaken regelen en dat gaat via de Girurg en de verplegers daaronder. Lang verhaal kort. Na contact met de verpleging via mail kreeg ik eerst de vraag naar mijn geboortedatum (ze hebben mijn dossier dus dit was weer om te rekken) ik heb nu gezegd dat als ze geen datum zouden geven voor in December dat ik dan via de huisarts een second oppinion ging aanvragen om bij een ander ZH die MRI te doen. Nou 2 dagen later dus een nieuwe afspraken kaart voor de MRI en gesprek Girurg.

Met mij gaat het lichamelijk goed. En dus heb ik er vertrouwen in dat het Iig nu weg is.

Maar ik had een lobulair carcinoom dat houd in dat er nog losse cellen in mijn lijf zitten. Waarvan ze weten dat het vroeg of laat weer terug kan komen. Die cellen die zijn pas als kwaadaardig te zien als ze zich met elkaar samenvoegen. Het gedraagd zich tot die tijd als gewone cellen.

Maar ook na de operatie is dus nog geen scan gemaakt wel is de tumor volledig verwijderd. Alleen kan een girurg niet met het blote oog zien of alles weg is en is het toch wel erg logisch dat het voor mij heel belangrijk is die scan. Ook omdat de poortwachter klier na operatie niet schoon was. Ook al voel ik me goed ben ik er niet 100procent gerust op. Ik had natuurlijk voor de diagnose ook geen klachten. En ik vind dat ze daar te laconiek ofzo mee omgaan.

Vanaf dat ik met de oncoloog te maken heb krijg ik wel goed advies overgens. Die houd minder vast aan ZH protecol maar met mijn type k zeg maar die heeft daar natuurlijk ook de juiste kennis in :j

Bootsiebob

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-23 17:40

Ja het is jouw lichaam en niet dat van hun. Begrijpelijk dat je er niet helemaal gerust op bent. En ontzettend goed dat je voor jezelf opkomt. Het is erg dat het nodig is, maar ik hoor dit niet voor het eerst.
Anyway, belangrijkste is dat je goed gecontroleerd wordt en dat alles oké blijft :knuffel:

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-23 17:52

BeFunny schande, ik vind het een grote aanfluiting. Als de poortwachter niet Schoon is, dan had je Allang opgevolgd moeten worden. Hebben ze de poortwachter ook verwijderd? Mag ook per pb. Wat erg dat je zelf er zo achteraan moet. Jeetje wat gun ik je de zorg van hier meid. Die is vreselijk precies!! Dat verdien jij ook, want het is al spannend genoeg allemaal.
Gelukkig fijne oncoloog.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-23 18:02

pien_2010 schreef:
BeFunny schande, ik vind het een grote aanfluiting. Als de poortwachter niet Schoon is, dan had je Allang opgevolgd moeten worden. Hebben ze de poortwachter ook verwijderd? Mag ook per pb. Wat erg dat je zelf er zo achteraan moet. Jeetje wat gun ik je de zorg van hier meid. Die is vreselijk precies!! Dat verdien jij ook, want het is al spannend genoeg allemaal.
Gelukkig fijne oncoloog.

Ja die is verwijderd en toen op kweek gezet daaruit bleek niet schoon maar wel heel klein zeg maar wat er zat waardoor ze weten "zeggen" ze dat het zich niet verder daar heeft verspreid. Dit zeggen zowel de Girurg als de oncoloog dus moet ik op vertrouwen.

Maar de Girurg spreekt over alles is weg. Maar wel vanuit het blote oog. Er is dus nog helemaal niks gescand na de operatie en dat begon mij nu wel erg uhm op te vreten.

Het punt is wat onder de oksel zat is niet gezien op scans ook niet op de pet en toch zat er iets :j

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-23 18:06

Goed gedaan van je. Ik ga duimen!