Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BeFunny schreef:Ja ze hadden het naar hun zin. Saartje niet meer nadat er vuurwerk afgestoken werd.mij heeft het zeker goed gedaan ik heb morgen een extra vrije dag en hoop vrijdag dan weer te kunnen werken.
Ik heb ook een datum voor de MRI en heb me daar een beetje druk over lopen maken afgelopen weken omdat het ZH dat weer wilde uitstellen. Ik ben dit keer dus pissig geworden uiteindelijk en twee dagen later lag er een nieuwe afspraken kaart in de bus. alleen nu is het wel zo dat ik 5 December / 7 December en 14 December in het ZH zit omdat de MRI nu precies twee dagen na het gesprek met Oncoloog en bloedprikken komt en een week later de uitslag. Maargoed de MRI krijg ik dus 7December.
pien_2010 schreef:BeFunny schande, ik vind het een grote aanfluiting. Als de poortwachter niet Schoon is, dan had je Allang opgevolgd moeten worden. Hebben ze de poortwachter ook verwijderd? Mag ook per pb. Wat erg dat je zelf er zo achteraan moet. Jeetje wat gun ik je de zorg van hier meid. Die is vreselijk precies!! Dat verdien jij ook, want het is al spannend genoeg allemaal.
Gelukkig fijne oncoloog.