Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nynke55 schreef:Ik zit me af te vragen: mijn man moet zondag voor zijn 2e prik, ik dinsdag voor mijn eerste, en het is een half uurtje rijden. Zou ik niet zondag gelijk mee kunnen worden geprikt?
nynke55 schreef:Ik zit me af te vragen: mijn man moet zondag voor zijn 2e prik, ik dinsdag voor mijn eerste, en het is een half uurtje rijden. Zou ik niet zondag gelijk mee kunnen worden geprikt?
nynke55 schreef:Ik word geprikt in Emmen, en dan ga ik het maar gewoon proberen, lukt het niet maken we er een uitje van...
Relaxed schreef:Blue_Eyes schreef:Ik heb ineens prima 5G, zelfs op stal waar ik eerst geen bereik had. Ik zou teruggaan hoor Tiggs en Choiix. Jullie hebben vast een kapotte chip gehad. Oh ja, ik heb ook ineens felgroene ogen. Hoort dat er ook bij?
Heb je de modjes al om een naamswijziging gevraagd?
Nikass schreef:Ik heb er volgens mij hier iets over gelezen, maar ik kan het niet meer vinden. Misschien weet iemand van jullie het nog; hoe zit het ook alweer met de tijd tussen de 1e en 2e prik, dat zou beter langer zijn dan nu het geval is? Voor welk vaccin geldt dat? Of heb ik het verkeerd onthouden?
Storm schreef:Nederland houdt 6 weken aan bij Pfizer, als je een afspraak maakt krijg je automatisch 6 weken later je 2e datum aangeboden, maar dat kan wat ingekort of uitstelt worden als je niet kunt. Er moet minimaal 3 weken tussen zitten. De reden dat in NL er 6 weken tussen zitten is dat er dan meer mensen hun eerste prik kunnen krijgen en dus beschermt zijn.
nynke55 schreef:Ik word geprikt in Emmen, en dan ga ik het maar gewoon proberen, lukt het niet maken we er een uitje van...
Relaxed schreef:Storm schreef:Nederland houdt 6 weken aan bij Pfizer, als je een afspraak maakt krijg je automatisch 6 weken later je 2e datum aangeboden, maar dat kan wat ingekort of uitstelt worden als je niet kunt. Er moet minimaal 3 weken tussen zitten. De reden dat in NL er 6 weken tussen zitten is dat er dan meer mensen hun eerste prik kunnen krijgen en dus beschermt zijn.
5 weken zie ik er bij de meesten hier tussen zitten.
lenaa_tje schreef:Nikass schreef:Ik heb er volgens mij hier iets over gelezen, maar ik kan het niet meer vinden. Misschien weet iemand van jullie het nog; hoe zit het ook alweer met de tijd tussen de 1e en 2e prik, dat zou beter langer zijn dan nu het geval is? Voor welk vaccin geldt dat? Of heb ik het verkeerd onthouden?
https://nos.nl/l/2380705
Pfizer geeft Engels onderzoek aan.
Of ingeval zij geven aan meer antistoffen na 2e prik