Al gaat de heling wel goed volgens mij. Tattoo licht er bijna niet 'op'. Alleen bij aanraking doet het pijn en heb eigenlijk geen moment roodheid gehad, behalve net na het zetten. Ben benieuwd of ik de 'jeukfase' krijg.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tribunals schreef:Waren er nog meer bij de flashday @ antiek tattoo vandaag?
Mijn nieuwe aanwinst van robbin/snip art![]()
[ [url=m/4ac3kV.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/5Z1r0J.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hij zit aan de buitenkant onder mijn elleboog, die hoek van je arm is best lastig om zelf te fotograferen dus hij lijkt een beetje scheef maar hij is gewoon recht
Tribunals schreef:Waren er nog meer bij de flashday @ antiek tattoo vandaag?
Mijn nieuwe aanwinst van robbin/snip art![]()
[ [url=m/4ac3kV.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/5Z1r0J.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hij zit aan de buitenkant onder mijn elleboog, die hoek van je arm is best lastig om zelf te fotograferen dus hij lijkt een beetje scheef maar hij is gewoon recht
Namira542 schreef:Iemand bekend bij Carolien van ''Tattoo & Piercing Carolien'' in Nieuw-Amsterdam?
Mijn vriend wil binnenkort zijn 2de bij haar gaan plannen en zweert echt bij haar. Iemand van jullie ervaringen?
claudiadvx schreef:Namira542 schreef:Iemand bekend bij Carolien van ''Tattoo & Piercing Carolien'' in Nieuw-Amsterdam?
Mijn vriend wil binnenkort zijn 2de bij haar gaan plannen en zweert echt bij haar. Iemand van jullie ervaringen?
Zelf geen ervaring. Maar ben er eens binnen geweest. Is aan huis en niet super hygiënisch. Haar werk is opzich oke maar ik hoor van veel mensen dat ze te diep tattoeërd en het daarom op de huid gaat liggen.
Ik heb mijne laten zetten bij nozem in emmen!