In de categorie: leugens die ouders kinderen vertellen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Cayenne schreef:
Citaat:"Ouderschap is net een bootcamp en daarmee de beste therapie die je kunt krijgen", zegt Chris Muller, werkzaam als psycholoog en Aware Parenting-instructeur. "Je wordt enorm met je eigen beperkingen en gevoelens geconfronteerd."
Magrathea schreef:Cayenne schreef:Citaat:"Ouderschap is net een bootcamp en daarmee de beste therapie die je kunt krijgen", zegt Chris Muller, werkzaam als psycholoog en Aware Parenting-instructeur. "Je wordt enorm met je eigen beperkingen en gevoelens geconfronteerd."
Ja, 24/7 therapie met een klein mensje lijkt me echt super goed voor je persoonlijke ontwikkeling
Cayenne schreef:Ik slaap baggerslecht. Misschien toch maar kinderen nemen dan. Misschien bevordert het mijn nachtrust?
Magrathea schreef:Welkom Daphara! Vervelend voor je van je zus maar wel fijn dat je een leuke vriendinnengroep hebt.![]()
Heb je het al eens met je zus erover gehad, dat je toch wel hoopt dat ze ook nog zichzelf is als moeder en niet alleen nog moeder? Dat moet ze zelf toch ook inzien.
Ik denk dat als ik vrienden zou hebben met een hobby die ze elke keer dat ik ze zie volledig uitkauwen ik toch op een gegeven moment wel zou aangeven dat het me niet zo interesseert eigenlijkMet moederschap zou dat toch niet anders moeten zijn.
Magrathea schreef:Nou ja, het ding met FZ is wel dat er juist andere topics besproken worden, namelijk degenen waar een probleem is. Als dat niet mag wordt het erg lastig om problemen te bespreken