Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xNavatu schreef:Pff wat niet, mijn huid is een grote drama haha. Altijd al geweest. Acne in gezicht (al is dat de laatste tijd gelukkig wel redelijk afgenomen, 3 jaar terug toen ik op mn zwaarste punt zat was dat helemaal intens) en ik heb over mn hele romp incl bovenarmen en kont witte vlekken zitten zodra ik ga zonnen. Dat is nu echt op 1 van de ergste punten ooit gekomen, maar dat is mn eigen schuld, veel te veel brood gegeten de laatste tijd en dan op vakantie naar curaçao is geen strak plan
xNavatu schreef:Jup, dat heb ik! Kuur ook wel eens gehad maar haalde ook vrij weinig uit.
Als je dat hebt heb je eigenlijk gewoon een teveel aan gist/schimmels in je lijf, en als je dan voeding gaat eten die gisten 'voeden' dan heeft dat een negatief effect. Ik kan het heel goed merken. Vorig jaar lette ik veel beter op alles en at ik aanmerkelijk minder suiker (brandstof voor gist), brood (of nouja alle gebakken dingen waar gist in zit maar ik heb een brood verslaving) en geen pinda's. Had toen veel minder vlekken als dat ik dit jaar heb, dus ik kan wel echt een duidelijk verschil merken. Meer dan die kuur of selsun ooit voor me gedaan heeft
Haha nee Jierga bij 'normale' mensen kan het geen kwaad, mijn lijf kan gewoon niet met die gisten omgaanHet is niet dat je dat opeens krijgt als je veel brood eet ofzo, iedereen heeft die gist/schimmel in zijn lijf maar mijn huid kan er niet goed mee om gaan en bij mij haalt het pigment weg.
Cheetahfan schreef:Vandaag een niet normaal lange dag, ga om 08:00 van huis en ben pas 19:00 weer thuis. Moet dus alles meenemen (heb daar zo'n hekel aan)
The_Cat schreef:Ik heb een leuk weekend achter de rug, en gelukkig niets fout gegetenmeer moet dat niet zijn. Voel me best happy vandaag, want vind dat het nu toch zichtbaar is in men kleren dat ik toch al wat kwijt ben