Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
jaimy10 schreef:Ik mag in juni weer![]()
Heb een super tof ontwerp gemaakt heb m ook nog niet ergens zo gezien. Kan niet wachten tot ie erop staat. Hij loopt over op die ander.
Ben alleen benieuwd, kan je zwarte lijnen donkerder en of lichter maken? Of is het een kwestie dan van dik of dun? Gewoon even een (misschien 'domme') vraag
Willl65 schreef:Ayasha schreef:Niets meer in te zeggen?
Ze woont toch onder hun dak?
Ja maar dat is wat anders dan tegen kunnen houden wat zij met haar eigen lichaam wil doen toch? Ik kan het nog zo lelijk vinden en zo maar als mijn dochter toch met tattoo thuis komt wat dan?
Eigen wil en zo?
JasmijnJoy schreef:Bedankt voor al jullie reacties en sorry voor mijn late reactie![]()
Ik heb helaas geen Arabisch sprekend persoon in mijn omgeving dus heeft iemand een idee waar ik iets kan laten vertalen?
De reden dat ik het in het Arabisch wil is omdat van oudsher de taal waarin de tekst is onder het Arabische alfabet viel en dus zelf geen alfabet heeft.
goldenarrow schreef:Ik heb zelf een tekst op mijn linkerzij. Maar beide is wel mooi hoor. Ik heb bij al mijn tattoos wel echt een gevoel van plek waar het hoort.
Overigens zit in Nijmegen The Rising Bastards, die zijn wel goed met lettering e.d.