Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
noordje schreef:[ Video ]
Faringo schreef:Wat een schitterende de foto's komen er voorbij. Zo mooi al die afwisseling in natuur.
Van mij even een groet uit Olhos de Agua. Prachtig appartement met zeezicht, mooi strand. De komende 3 dagen hebben we een auto gehuurd dus volgt er meer.
[ [url=m/EL1JlE.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/zGf5K9.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Ewavvg.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/iblEfl.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/i6io1m.jpg]Afbeelding[/url] ]
noordje schreef:Femke_Tweety, hoe is het met je?
Femke_Tweety schreef:noordje schreef:Femke_Tweety, hoe is het met je?
Wat lief dat je het vraagt.
Eerlijk gezegd nog niet zo goed.
En dat is misschien wel een understatement ook nog.
Ik heb de komende tijd wat wandelingen met verschillende vrienden en kennissen staan (morgen Maastricht bv) en dat heb ik ook echt wel nodig, in mijn eentje wil ik de deur eigenlijk bijna niet uit nog.
Daarnaast is mijn eigen regio ook nog vrij instabiel, de bossen. Na de dramastorm in Leersum. Daar woon ik héél dichtbij.
Gelukkig zijn er best veel mensen die ik ken die me voor een wandeling op sleeptouw willen nemen (en dat zijn soms ook echt gewoon wel gezellige wandelingen)
Mensen die ik ken uit de buurt, die ik ken van geocachen, die ik ken via de honden etc.
Misschien dat ik als ik door mij wat nauwere kennissenkring heen ben, ik hier ook nog wel vraag of mensen een keer een wandeling met me willen maken.
Dat lijkt op dit moment het handigste voor me te zijn. Mét mensen afspreken en lopen.
Ik lees globaal wel mee hier, heb niet altijd de fut om te reageren.