Kom je ook gezellig in de app?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rudina schreef:Zeker een heftige periode en helaas ook nog niet voorbij, het kindje zit nog in mijn buik wou afwachten wat de natuur ging doen maar helaas niks! Morgen ga ik tabletten slikken die weeën opwekken, kijk er enorm tegen op maar hoop dat het daarna ook allemaal snel achter de rug is!
Mijn vent is inderdaad ook maar een kleine opdonder, kop groter ongeveer maar hoe lang hij precies is weet ik begot niet!
Ik drink nu inderdaad water en groene thee, af en toe voor de afwisseling nog wel een glaasje appelsap bijv anders vind ik het wat eentonig.
In ieder geval al een hele vooruitgang tegen over blikjes energiedrank, frisdrank en veel fruitsappen haha.
Mijn sportschool zegt dat mijn ideale gewicht 52 zou zijn, maar ze geven ook aan dat dit per persoon kan verschillen dus het voor mij minder of meer zou kunnen zijn en ik ga dus van minder uit![]()
Geloof dat ik bij mijn trouwfoto's 59 woog.
gribaldi schreef:Toegevoegd, oh let wel dit is soms veelal onzin en gezelligheid. Soms heel serieus maar voornamelijk plezier. Kom je alleen voor lijstjes etc dan zit je verkeerd ben ik bang
Spoiler:
Nadine is in een ster om te zorgen dat je eetlust krijgt, is Suus oppermoeder, Kayleigh recht door zee, en de rest spoort ook niet heel ergmaar ze zijn wel super lief allemaal.
xNavatu schreef:gribaldi schreef:Toegevoegd, oh let wel dit is soms veelal onzin en gezelligheid. Soms heel serieus maar voornamelijk plezier. Kom je alleen voor lijstjes etc dan zit je verkeerd ben ik bang
Spoiler:
Nadine is in een ster om te zorgen dat je eetlust krijgt, is Suus oppermoeder, Kayleigh recht door zee, en de rest spoort ook niet heel ergmaar ze zijn wel super lief allemaal.
Spoiler:
Zegt degene die al 2 dagen foto's en filmpjes van een zekere Nutella taart post