Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Hvelreki schreef:Mooi Suus!
Heeft iemand van jullie trouwens lenzen? En gaat dat goed met make-up? Ik ben mijn bril eerlijk gezegd een beetje zat (en draag hem ook veel te weinig), dus ik ben nu aan het nadenken over lenzen. Maar ik las op internet dat sommige mensen hier wel problemen mee ondervinden. Daarom ben ik benieuwd of hier iemand ervaring heeft
Humbug schreef:Djilna, ik denk dat ik mijzelf inderdaad ook op moet leggen om hem te dragen op feestjes. Anders zou het zo zonde zijn...
Rood lijkt mij een moeilijke kleur. Passen daar niet alleen rustige kleuren bij?
Ik weet niet of ik voor zo'n belangrijke dag mijzelf of een ander op zou durven maken. Daarentegen vind ik het juist des te knapper als anderen dat wel durven!
Kana schreef:Hvelreki schreef:Mooi Suus!
Heeft iemand van jullie trouwens lenzen? En gaat dat goed met make-up? Ik ben mijn bril eerlijk gezegd een beetje zat (en draag hem ook veel te weinig), dus ik ben nu aan het nadenken over lenzen. Maar ik las op internet dat sommige mensen hier wel problemen mee ondervinden. Daarom ben ik benieuwd of hier iemand ervaring heeft
Ik had je vraag niet gelezen.
Ik draag dagelijks lenzen (-4,5). Ik heb nog nooit problemen ondervonden als het om make up gaat. Ik snap ook niet zo goed wat mensen bedoelen met rekening houden als het gaat om lenzen en make up.
PocoGaucha schreef:Ik gebruik wel eens doorzichtig/wit poeder wat eigenlijk voor je gezicht is.
Ik heb net een bestelling van meer als 60 euro bij themakeupspot gedaan. wou al een tijdje een palet van the balm. Daar ging nog een oogschaduw, nagelak, wimperstukjes en van die invisibobble elastiekjes bij.. oeps
.
PocoGaucha schreef:het geeft minder af.
wist niet dat er echt lipstick sealer bestond
http://veracamilla.nl/2013/06/lipcote-lipstick-sealer/ Ik vind dit, maar als ik het lees kun je er dan echt net zo goed een laagje poeder overheen doen.
Nadine schreef:Even uit mijn meeleeshoek.
Welk palet van the balm heb je gekocht pocogaucha?Ik heb er inmiddels ook al twee, ben er echt heel blij mee
Verder ben ik afgelopen weekend ook bij de Hema geweest. Kon ze (als clinique chubby stick fan) niet laten liggen! Ik heb 3, 4, 5 en 6 gekocht.
Heb onlangs ook nog het zoeva mixed metals palet gekocht, ben er super blij mee.
Silkaay schreef:Ik kom even binnenvallen met een vraagje.
Weten jullie waar je lipsealers kan kopen (zo'n productje dat je op je lipstick moet doen zodat het niet meer afgeeft?)
Heb me rot gezocht deze middag maar vind precies niets