Make-up Topic: Deel 4!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Eight

Re: Make-up Topic: Deel 4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-15 22:46

Ik wil ook mezelf opmaken als ik ga trouwen :) dan heb je echt alles zelf in de hand.. ik vind toch vaak dat je zelf het best weet wat je het mooist staat

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-15 22:53

Hvelreki schreef:
Mooi Suus!

Heeft iemand van jullie trouwens lenzen? En gaat dat goed met make-up? Ik ben mijn bril eerlijk gezegd een beetje zat (en draag hem ook veel te weinig), dus ik ben nu aan het nadenken over lenzen. Maar ik las op internet dat sommige mensen hier wel problemen mee ondervinden. Daarom ben ik benieuwd of hier iemand ervaring heeft :)

Ik had je vraag niet gelezen.

Ik draag dagelijks lenzen (-4,5). Ik heb nog nooit problemen ondervonden als het om make up gaat. Ik snap ook niet zo goed wat mensen bedoelen met rekening houden als het gaat om lenzen en make up. :P

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-15 23:02

Humbug schreef:
Djilna, ik denk dat ik mijzelf inderdaad ook op moet leggen om hem te dragen op feestjes. Anders zou het zo zonde zijn...
Rood lijkt mij een moeilijke kleur. Passen daar niet alleen rustige kleuren bij?

Ik weet niet of ik voor zo'n belangrijke dag mijzelf of een ander op zou durven maken. Daarentegen vind ik het juist des te knapper als anderen dat wel durven! :j

Nee ik kan juist een hoop kleuren beter hebben dan voor ik het rood had. Was a een paar weken rood nl, bij de kapper laten doen. Nu zelf. Intens rood van Garnier Olia oid.
Afgelopen weken kon ik echt makkelijk felle kleuren hebben. Moest alleen mijn wenkbrauwkleur aanpassen :+ Donkerblond/zwarte wenkbrauwen gaat niet bij rood haar. Dus nu Chocolat browpowder van Anastasia.

Met die vriendin heb ik eerst een x geoefend zodat we precies wisten wat goed stond en wat ze wilde. Is ook best spannend en voelde me dan ook erg vereerd :D

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-15 23:04

Het is nu trouwens feller rood zie ik :))

Oh en geen lenzendrager hier. Maar soms wel wat last van mijn ogen als ik concealer gebruik. Ene keer wel, andere keer niet.

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-15 23:10

Kana schreef:
Hvelreki schreef:
Mooi Suus!

Heeft iemand van jullie trouwens lenzen? En gaat dat goed met make-up? Ik ben mijn bril eerlijk gezegd een beetje zat (en draag hem ook veel te weinig), dus ik ben nu aan het nadenken over lenzen. Maar ik las op internet dat sommige mensen hier wel problemen mee ondervinden. Daarom ben ik benieuwd of hier iemand ervaring heeft :)

Ik had je vraag niet gelezen.

Ik draag dagelijks lenzen (-4,5). Ik heb nog nooit problemen ondervonden als het om make up gaat. Ik snap ook niet zo goed wat mensen bedoelen met rekening houden als het gaat om lenzen en make up. :P

Dankje! Nou ik vond op internet dat sommigen pijn hadden bij oogschaduw opbrengen (lens voelen zitten of deeltjes oogschaduw in het oog). En ik dacht al "huh, als ik daardoor moeilijker make-up kan dragen hoeft het al niet meer" _O- Maar blij dat jij positief bent :D

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-15 23:13

Nou dan lijkt me niet helemaal in orde als je dat allemaal zo goed voelt! Dan zou ik eerder denken dat je de verkeerde type lens of vloeistof gebruikt; dat je ogen zo gevoelig/droog zijn. Ookal steek ik met mijn eyeliner in mijn oog en is alles zwart dan nog maakt mijn lens geen verschil in wat ik voel. :P

Soms blijft er oogschaduw achter mijn lens hangen en heb ik een mooi gouden vlekje achter mijn lens maar ook dat voel ik niet hoor. :+

Tytonidae

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-15 23:13

Heeft iemand hier trouwens het NARissist palette? :)

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-15 23:17

Thanks meiden :D
Ik denk dat als ik ooit ga trouwen ik ook zelf mn makeup wil doe.. Controlfreak :=

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-15 23:18

Haha oké ik ben gerustgesteld :Y) Thanks!

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-15 11:21

Tytonidae schreef:
Heeft iemand hier trouwens het NARissist palette? :)

Ik niet maar heb hem even opgezocht! wat ziet die er goed uit!

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 11:48

Vandaag komen de nieuwe mac collecties uit de op de site voor de geïnteresseerde!

edit: via de mobiele site staan ze er al op. En een deel alweer uitverkocht ofcourse.

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 13:02

Argh, ik word niet goed van die mac webshop. Wilde ik wat bestellen, word ik WEER niet doorgestuurd naar de betaling (vanochtend teminste). Ik hoop dat het papa toch gelukt is om Acai te bestellen, al ben ik er bang voor :(

Iemand een idee wat ik fout doe? Hb 2 accounts en op allebei word ik niet doorgestuurd naar betaling, op welke manier van betalen dan ook. Heb de klanten service gebeld maar die leggen het probleem voor aan Mac USA. Aka, ik kan nu fluiten naar al die LE's :(

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 13:40

Woont er iemsnd in de buurt van den haag?

Silkaay

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 14:12

Ik kom even binnenvallen met een vraagje.

Weten jullie waar je lipsealers kan kopen (zo'n productje dat je op je lipstick moet doen zodat het niet meer afgeeft?)

Heb me rot gezocht deze middag maar vind precies niets :=

PocoGaucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 15:00

Ik gebruik wel eens doorzichtig/wit poeder wat eigenlijk voor je gezicht is.

Ik heb net een bestelling van meer als 60 euro bij themakeupspot gedaan :'). wou al een tijdje een palet van the balm. Daar ging nog een oogschaduw, nagelak, wimperstukjes en van die invisibobble elastiekjes bij.. oeps :').

Silkaay

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 15:02

PocoGaucha schreef:
Ik gebruik wel eens doorzichtig/wit poeder wat eigenlijk voor je gezicht is.

Ik heb net een bestelling van meer als 60 euro bij themakeupspot gedaan :'). wou al een tijdje een palet van the balm. Daar ging nog een oogschaduw, nagelak, wimperstukjes en van die invisibobble elastiekjes bij.. oeps :').

Maar geeft dat niet af dan? Na een paar drankjes of een kus? :P

PocoGaucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 15:04

Nadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 15:08

Even uit mijn meeleeshoek.

Welk palet van the balm heb je gekocht pocogaucha? :) Ik heb er inmiddels ook al twee, ben er echt heel blij mee :D

Verder ben ik afgelopen weekend ook bij de Hema geweest. Kon ze (als clinique chubby stick fan) niet laten liggen! Ik heb 3, 4, 5 en 6 gekocht.
Heb onlangs ook nog het zoeva mixed metals palet gekocht, ben er super blij mee.

Silkaay

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 15:12

PocoGaucha schreef:
het geeft minder af :').

wist niet dat er echt lipstick sealer bestond

http://veracamilla.nl/2013/06/lipcote-lipstick-sealer/ Ik vind dit, maar als ik het lees kun je er dan echt net zo goed een laagje poeder overheen doen.

Haha, ja had ervan gehoord dus ben nu op zoek. :=

PocoGaucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 15:13

Nadine schreef:
Even uit mijn meeleeshoek.

Welk palet van the balm heb je gekocht pocogaucha? :) Ik heb er inmiddels ook al twee, ben er echt heel blij mee :D

Verder ben ik afgelopen weekend ook bij de Hema geweest. Kon ze (als clinique chubby stick fan) niet laten liggen! Ik heb 3, 4, 5 en 6 gekocht.
Heb onlangs ook nog het zoeva mixed metals palet gekocht, ben er super blij mee.

de balmsei Heb een beetje gekeken waar ik nog niet al kleuren van heb, en wat ik vaak ga gebruiken. Heb er nu al zin in haha.

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 15:39

Silkaay schreef:

Weten jullie waar je lipsealers kan kopen (zo'n productje dat je op je lipstick moet doen zodat het niet meer afgeeft?)

De eerste hit op Google is John Beerens:
http://www.johnbeerens.com/merken/lipcote.html

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 15:49

Ik wil silly van MAC is beauty, maar is al uitverkocht |(

Tytonidae

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 15:51

Mijn falsies zijn binnen, wat zijn ze mooiiiiii, kan niet wachten om ze op te doen :D
Ik draag nu alleen bijna geen make-up. Ik heb ivm cystische acne(al een paar jaar helaas) een antibiotische lotion gekregen van mijn huisarts. Die werkt echt geweldig! Sinds een week is mijn acne drastisch verminderd en mijn littekens zijn flink vervaagd. Ik hoop echt binnen een paar weken een volledig heldere huid te hebben *fingers crossed*. :Y) Echter draag ik nu liever even geen make-up, want de lotion is nogal een aanslag op de vochtbalans van mijn huid. Hier heb ik wel een hele goede dagcreme voor(La Roche-Posay, speciaal voor de huid die met dit soort producten wordt behandeld), maar toch, ik geef mijn huid liever even wat rust. :)

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-15 15:56

Groot gelijk ja! :j

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 16:05

Silkaay schreef:

Geen grap: bij Primark verkopen ze lipcote.