Nagellaktopic deel 9

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-17 18:15

LadyMadonna schreef:
Ff hoor.... een normale primer maakt geen gaatjes in de nagel. Bij overvloedig gebruik van een zúre primer is die kans er wel.

Ik heb de primer van pinkgellac maar als ik heel dun laagje doe moet het goed gaan?
Ja sorry ik lees volgens mij alleen de ernstige dingen.

En als ik wel primer gedaan heb dan de base wel er overheen doen?

Cinnepin

Re: Nagellaktopic deel 9

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-17 18:53

Ja dus? Friemel? Net begonnen maar wel een certificaat en onder tussen leer ik door! Wat is jouw probleem als ik iemand gratis wil helpen?

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-17 19:02

Cinnepin schreef:
Ja dus? Friemel? Net begonnen maar wel een certificaat en onder tussen leer ik door! Wat is jouw probleem als ik iemand gratis wil helpen?

Misschien bang dat je dat nog niet kan.
Voordat ik kan duurt het nog wel even haha :o

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-17 19:03

ach als ik het niet zou kunnen had ik geen tevreden klanten haha....vind het nogal bemoeierig overkomen

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-17 19:06

Cinnepin schreef:
ach als ik het niet zou kunnen had ik geen tevreden klanten haha....vind het nogal bemoeierig overkomen

Ik snap je wel maar goed, je bent er goed mee opweg dus kan je me altijd helpen :)

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-17 19:12

daarom :)

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-17 19:36

Kan ik in tricel zilver soda mijn handen weken?

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-17 19:43

Cinnepin schreef:

En de bedoeling is goed en t gaat ongetwijfeld goed maar zo te zien hebben Janine der handen echt een expert nodig. Ik denk dat t veel verder gaat dan alleen gellak zetten :) ik heb ook mn zwemdiploma maar ben nog steeds geen top zwemster. Sterker nog bij wilde golven hou ik net mn kop boven water :') Kan je beledigd zijn maar dan lees je het toch echt verkeerd. :j

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-17 19:44

Janinevv schreef:
LadyMadonna schreef:
Ff hoor.... een normale primer maakt geen gaatjes in de nagel. Bij overvloedig gebruik van een zúre primer is die kans er wel.

Ik heb de primer van pinkgellac maar als ik heel dun laagje doe moet het goed gaan?

Probeer t eens zonder, veel mensen hebben best wel problemen met de base van PG :j stel ineens zit het wel goed en langer dan kan je misschien kijken voor een andere base :j

Edit: net even gekeken naar het aantal watt van de PG lamp en deze blijkt maar 7W te zijn als ik t goed heb gezien aan de onderkant, ik lees dat de uithard tijd dan rond de 240 seconden is dus dat kan verklaren dat t niet altijd goed droog is... ik ga toch maar eens kijken voor een goeie led nu :j

Kan ik iemand hier blij maken met een PG lamp en een kleurtje van PG in de kleur royal brown?

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-17 20:03

_Friemel schreef:
LadyMadonna schreef:

Probeer t eens zonder, veel mensen hebben best wel problemen met de base van PG :j stel ineens zit het wel goed en langer dan kan je misschien kijken voor een andere base :j

Edit: net even gekeken naar het aantal watt van de PG lamp en deze blijkt maar 7W te zijn als ik t goed heb gezien aan de onderkant, ik lees dat de uithard tijd dan rond de 240 seconden is dus dat kan verklaren dat t niet altijd goed droog is... ik ga toch maar eens kijken voor een goeie led nu :j

Kan ik iemand hier blij maken met een PG lamp en een kleurtje van PG in de kleur royal brown?[/quote]

Bij mij is het wel echt 15 en 60 seconden anders voel ik de base heel erg trekken.

Oke ik zal eens zonder de base doen en alleen primer maar hun doen de primer alleen boven op de nagel dus ik kan wel de gehele lengte doen?

Ik ben echt een sukkel had bokkepootje gekocht en met zo'n ijzeren achterkant om velletjes weg te halen ik dus bezig heb ik niet door dat ik me nagel aan het schafen was, gelukkig optijd door zit nu soort kuiltje..

Kan ik nu nog wel gewoon lakken?
Je ziet het wel bij mijn nagel riem.

Afbeelding

Afbeelding

Heb even me handen geweekt en handcreme op dus alle velletjes zien er eng uit. Oma handen.

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-17 20:10

Met Pink gellak ook nooit problemen maar met Mn gelish moet ik hem toch echt wel 2x 60 seconden eronder doen. Ben nu die tips aan het lakken en ook drama, merkte het de laatste 2x al, zijkant was niet goed droog van mn gellak. Heb er nu 1 van 48 watt besteld die was in de aanbieding *\o/* als t goed is is t dan écht 10 a 30 seconden :D

Ik doe primer wel over Mn gehele nagel maar nogmaals, ik heb hele vette nagels :j zelfs met primer over mn hele nagel en foundation van gelish hoef ik maar 7 a 10 minuten te weken en t valt eraf. Daarom mijn advies om naar een styliste te gaan, kijk hoe zij t doet, kijk hoe t dan blijft zitten en of ze weet wat voor type nagels jij hebt :j zo van achter de computer is dat zo moeilijk te beoordelen. Zou je handjes nu dan ook met rust laten. Sowieso als je geweekt hebt aangezien ze dan vochtig zijn.

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-17 21:01

_Friemel schreef:
Cinnepin schreef:

En de bedoeling is goed en t gaat ongetwijfeld goed maar zo te zien hebben Janine der handen echt een expert nodig. Ik denk dat t veel verder gaat dan alleen gellak zetten :) ik heb ook mn zwemdiploma maar ben nog steeds geen top zwemster. Sterker nog bij wilde golven hou ik net mn kop boven water :') Kan je beledigd zijn maar dan lees je het toch echt verkeerd. :j

Ik heb ook nergens gezegd dat ik haar handen onder de loep ga nemen, alleen dat ik haar wil leren gellak aan te brengen....Niet van een mug een olifant maken...en daar komt bij ik doe het volledig gratis...niks mis mee. Maargoed je hebt wel vaker kritiek op me....geeft niks

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-17 21:06

Over een mug een olifant maken gesproken :)) doel je nu op het feit dat ik je erop wees dat er mascara boven je oog zat? Wil je ook nooit weten of je restjes eten rondom je mond hebt of je gulp open staat? Ik wel hoor :j

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-17 21:08

neehoor die niet...maar je hebt me wel vaker aangesproken op bepaalde dingen...Maar ik ga hier verder geen woorden meer aan vuil maken, wil het topic niet verpesten en ben geen klein kind meer :)

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-17 21:25

Janinevv schreef:
Maar ik wil liever niet hele primer over me nagel doen ben bang dat dan nooit meer los komt.
En hoorde nare verhalen met gaatjes in de nagel als je niet juiste hoeveel heid doet.

LadyMadonna schreef:

Dat is toch ook wat Janinevv zegt: als je niet de juiste hoeveelheid doet. ;)

Kever

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-17 21:31

@shenavallie denk dat LM meer doelt op de zuurtegraad van de primer.
Als zou ik echt geen flauw idee hebben of de primer die ik gebruik (Sensationail) zuur is of niet Haha.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-17 21:35

AnneJ1995 schreef:
@shenavallie denk dat LM meer doelt op de zuurtegraad van de primer.
Als zou ik echt geen flauw idee hebben of de primer die ik gebruik (Sensationail) zuur is of niet Haha.

Het hangt inderdaad ook van de zuurtegraad af, dat klopt. :j
Ik ben niet bekend met Sensationail, maar ik denk dat de meeste merken die in Nederland verkocht worden niet zo heel zuur zijn of zelfs zuurvrij.

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-17 21:58

Denk dat we het dan idd over hardcore primer hebben :)) ik ook altijd sensationail gebruikt en nu de bond van gelish en nooit gekke dingen gemerkt :j maar je heb ook maar zo'n klein beetje nodig

Johanna01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-17 00:19

Ik lees mee.. het lukt eindelijk mijn nagels te laten groeien. :)

nikilover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-17 11:47

Aparte wending in het topic :')

Cin, ik vind het een heel lief aanbod. Iedereen begint ergens, en je hebt sowieso meer ervaring dan Janine ( no offence, ik ga uit van de vragen die gesteld worden ) en dat je haar sowieso dingen bij kan brengen is wel duidelijk.
Mijn ervaring leert mij ook dat mensen die een eigen set aanschaffen niet zo snel naar een styliste zouden stappen.
Het is alleen maar goed als je bereidt bent om mensen te helpen.
Ik lak alleen bij mezelf en mijn moeder en ik merk al dat ik inmiddels netter lak, het beter blijft zitten, en dat ik vragen kan beantwoorden van mensen die net beginnen. En dan gaat het puur om gellak aanbrengen, niet om probleem nagels etc.

Ik heb mijn nagels gelakt met Ibiza pink van PG.
Afbeelding

Remark

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-17 11:49

Leuk!

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-17 11:51

Gave kleur, nikilover! :j

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-17 12:41

nikilover schreef:
Aparte wending in het topic :')

Cin, ik vind het een heel lief aanbod. Iedereen begint ergens, en je hebt sowieso meer ervaring dan Janine ( no offence, ik ga uit van de vragen die gesteld worden ) en dat je haar sowieso dingen bij kan brengen is wel duidelijk.
Mijn ervaring leert mij ook dat mensen die een eigen set aanschaffen niet zo snel naar een styliste zouden stappen.
Het is alleen maar goed als je bereidt bent om mensen te helpen.
Ik lak alleen bij mezelf en mijn moeder en ik merk al dat ik inmiddels netter lak, het beter blijft zitten, en dat ik vragen kan beantwoorden van mensen die net beginnen. En dan gaat het puur om gellak aanbrengen, niet om probleem nagels etc.

Ik heb mijn nagels gelakt met Ibiza pink van PG.
[ [url=m/fCSmMu.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dankjewel!! En gave kleur!!!

_Mar3

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-17 13:33

Wat een gave kleur Nikilover! En die steentjes! <3 Ga ik binnenkort ook eens proberen.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-17 15:36

Vandaag twee nieuwe lakjes binnen: Born Pretty Holograpic. Dit was even voor het idee, want wilde weten hoe het spul zou drogen. Turbo snel!!!! Ga nu testen hoe lang het bij normaal gebruik blijft zitten. Heb voor alle zekerheid ook de UV/LED-versie besteld, want dat is toch waar ik het allerliefste mee werk.
Afbeelding

Afbeelding