Pfoei, ben er weer doorheen.. Ging slechter dan gisteren door de spierpijn, heb maar de helft van de push-ups gedaan... Maar, trots op mezelf dat ik het gedaan heb Haha!
Volgens mij las ik hier laatst iets over weinig veranderingen/ cm's eraf/ kilo's eraf? Deze is voor alle sporters hier die daar last van hebben;
Jolien87
Geplaatst: 02-03-13 16:43
Jolien87
Geplaatst: 02-03-13 16:57
En het onderwerp van de linkjes van vandaag: Spierverzuring. Omdat iemand hier gisteravond postte er last van te hebben, leek het me wel interessant om er wat meer over te weten. Bij deze:
Zo ondanks dat ik echt geen zin had vandaag, net toch dag 6 gedaan van shred. Bluh ging moeizaam vandaag, maar goed toch doorgezet, dus ben daar wel weer blij mee.
Rebel_Jits
Geplaatst: 02-03-13 17:40
Hier vandaag ook al moeizaam dagje. Geen zin, geen doorzettingsvermogen.. Heb Ripped gedaan (laatste keer level 3, morgen level 4!), stukje gefietst, armoefeningen gedaan en nog 20 minuten lang op en neer gesprongen op muziek. Vind het wel even goed zo
Net na het paadrijden maar dag 3 level 3 gedaan..... Was wel ff afzien! Had op stal mezelf als flink uitgeslooft..... Maar goed, geniet wel onwijs van mn strakke buikje dus moet volhouden hihi
Ik heb even een rotdagje vandaag. Volgens mij begint mijn lichaam tegen de verandering te protesteren (hiervoor niet actief in de sport oid). Heb al 2 dagen en heel raar soort pijn in schouders en langs mn sleutelbeenderen. heb vandaag met veel moeite de één na laatste ripped level 2 voltooid. Meer mensen last van zon superdip?
Bzoem
Geplaatst: 02-03-13 18:54
En eindelijk met Ripped begonnen! Viel me heel erg mee. Heb alles met 2,5 kilo gedaan en op de badass manier. Ben blij dat ik wel redelijk mee kon komen. Beetje teleurgesteld dat ik sommige oefeningen van de shred herkende, denk je daar van af te zijn
De maand februari moet ik maar onthouden als "zonder focus val je snel terug in oude gewoontes". Vanavond dikke party (programma duurt tot 07:00) en ik ga niet letten op wat ik ga drinken, een deel dans ik er toch van af. Als ik morgen nog leef ga ik ook weer het hardlopen er achter aan plakken, maar dat ligt aan de status van mijn benen.
Om te snacken heb ik groentenchips, notenmix, meergraneneierkoeken, rijstwafels en fruit in huis. Moet goedkomen denk ik zo. (Afgelopen week mocht ik van mezelf een aantal dagen eten wat ik wilde, wat soms het gevolg had dat ik echt heel misselijk werd en me echt niet fijn voelde. Gewoon proppen omdat ik er trek in had. Ben daar dus even goed klaar mee )
Level 1 is inderdaad goed te doen! Lijkt heel erg op level 1 van de shred volgens mij
Jolien87
Geplaatst: 02-03-13 19:32
Volgens mij als ik zo diverse ervaringen lees, overlappen level 3 van de shred en week 1 van ripped elkaar. Voor degenen die het shredden succesvol hebben doorstaan zal de eerste week van ripped dus niet zo zijn als de eerste keer shredden. Maar het kan natuurlijk ook zijn dat ik mezelf nu moed in zit te praten voor vanavond.
Zo net dag 1 van level 2 gedaan jullie hadden me wel iets te bang gemaakt hoor vond hem minder erg als dat ik verwacht had. Zelfs al een heel aantal oefeningen op de Nathalie manier kunnen doen Zweet me rot! Maar vind het heerlijk! op naar de centimeters die eraf gaan!
Nu maar eens even douchen en een pizzaatje in de oven, het is tenslotte weekend (eet maar heel af en toe pizza )
Morgen alweer laatste dagje van ripped, vanavond ga ik maar eens iets nieuws uitzoeken voor komende tijd want ik kan het niet missen
Level 3 van de shred komt qua niveau wel ongeveer overeen, alleen minder hupsen en meer krachtoefeningen. Maar ik vind ripped goed aansluiten op de shred
Ik ben weer gewoon opnieuw begonnen met shred. Doe de hele shred er nog een keer achteraan en dan kijk ik wel verder. Ga ook proberen om wat meer te rolschaatsen en hardlopen. Dat is ook leuker voor de hond want dan ie meedoen, nu zit hij diepzuchtend naar me te kijken.