Ik vind je dag er netjes uitzien
!
Frummels schreef:Madeira: wat goed van je dat je dat als tussendoortje genomen hebt! Ik had daar in het begin veel moeite mee, maar ik vind tomaatjes en komkommer of een rijstwafel met zuivelspread en rauwkost eigenlijk net zo lekker of lekkerder dan snoep of andere ongezonde dingen. Heel knap van je!
Hihi dankje. Ja weet je, ik merk dat ik het ook eigenlijk erg lekker vind. Volgens mij was het pure gemakzucht. ‘’Oh heb trek, pak even een koekje’’ is wel zo makkelijker, terwijl een komkommer snijden en tomaat eigenlijk niet zo’n moeite is, maar toch…
Ik merk ook inderdaad dat ik vrolijker ben, misschien ook omdat er veel mensen om mij heen vrolijker zijn haha
Wat super zeg van je paardje! Heerlijk
*ik mis het rijden echt haha*.
Mmm heel slecht van me, maar ik drink wel op een dag zo’n 2 á 3 (kleine) glaasjes light drinken (cola light, of crystel clear vind ik ook erg lekker, drink nu peer-appel smaak zonder prik) maar ik vind het zo saai alleen water haha.. maar probeer niet teveel er van te drinken, weet dat het niet goed voor je is..
Ik mag natuurlijk nu haast niet qua beweging (behalve rustig wandelen/rustig fietsen op de hometrainer) maar als ik weer alles mag, ga ik niet aan zoiets beginnen.. ik kan ten eerste het beeld niet zien dus denk dat het veel moeite kost om iets bij te houden haha.. maar daarbij, als ik werk (3 dagen met honden/katten, behoorlijk intensief toch wel), veel fiets op de hometrainer, wandelen, paardrijden zo’n 3 á 4x per week en spieroefeningen ga doen vind ik het wel genoeg