Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yasmine schreef:Dan zou ik net niet voor permanente verf gaan. Ik ben ook blond en heb mijn haar één keer met permanente verf bruin geverfd en het heeft me 1x color remover (die geen hol hielp) en meerdere keren highlights gekost voor dat echt weg was. Als je bruin verft, blijf je vaak met een rosse/rodige gloed zitten als je weer naar blond wil, en die gaat er niet zo gemakkelijk weer uit. Met die color remover werd mijn haar een minimaal beetje lichter maar vooral ook oranje. Dus daar moet je wel rekening mee houden.
_Nelleke_ schreef:maatje987, tof dat je je haar zo wil knippen! Ik denk dat het zeker bij je past, zou wel een goede kapper opzoeken, zoals een kinky en niet bij de dorpskapper om de hoek gaan. Bij kinky kunnen ze net even beter rekening houden met je gezichtsvorm, kruinen etc. Blonderen met spoeling lukt overigens niet, daarvoor moet je altijd bleken.
miekel92 schreef:Hallo allemaal,
Even een vraagje:
Ik heb gisteren mijn haar geverfd met de Casting Creme Gloss van LÓreal en op een of andere manier heb ik het voor elkaar gekregen om daarbij wat verf op m'n gezicht te krijgen.. Normaal gesproken (ik gebruik deze verf vaker) krijg ik dat er tijdens het douchen weer af, nu dus niet![]()
Iemand tips om het eraf te krijgen?
Groetjes,
Mieke
Yasmijntje schreef:Nagellakremover op je hoofd? Dat lijkt mij uiterst onverstandig.
Als je verft is het handig om in je nek en op je gezicht (of alleen op het randje van je haar naar je gezicht, haargrens-dinges) vaseline te doen.
Yasmijntje schreef:Nagellakremover op je hoofd? Dat lijkt mij uiterst onverstandig.
Als je verft is het handig om in je nek en op je gezicht (of alleen op het randje van je haar naar je gezicht, haargrens-dinges) vaseline te doen.
maatje987 schreef:ik dacht laat ik het hier eens vragen
in verband met veel dingen die gebeurd zijn en ik een nieuwe start ga maken binnenkort als alles geregeld is wil ik graag tegen die tijd of misschien al sneller mijn haar laten knippen
gewoon voor me zelf van he ik heb dit hoofdstuk afgesloten en ga met een nieuwe beginnen
dit is mijn haar nu
[ Afbeelding ]
zo wil ik het ongeveer dit is nog niet zeker maar wil wel deze richting op
[ Afbeelding ]
dit is persoonlijk mijn favoriet
[ Afbeelding ]
Suus___ schreef:Tint blonder met spoeling kan helaas niet je zult dan moeten blonderen
Denk dat je het zeker kunt hebben maatje