Gothico schreef:@zebrastreep, Ja 4 meter is soms een gedoe als hij eraf loopt. Dit gebeurde met de sneeuw best vaak bij de trike.(gelukkig op het voorblad). In mijn Velomobiel loopt hij er soms achter af en is het best wel een werkje hem weer goed te krijgen.
Zonde van een route die goed leek. En de natuur is zeker erg mooi.
@Dayanara, Een bodybike is dat een fiets waarbij je moet trappen en je armen moet gebruiken?
Dat lijkt mij best lastig. (Ik kan hem lichamelijk niet gebruiken.) En ja het is mooi weer om toch te gaan fietsen.
@Lauraennala, Dat lekkere weer zorgt ervoor dat je wel mooie stukken fietst. Ik fietst wekelijks ongeveer 142km. Maar dat is 3 keer per week net geen 30km en iedere dag 12km(naar de paarden).
En dan woensdag als het doorgaat ineens tussen de 180 a 190km. O: oeps.
Echt stoer dat je met de sneeuw ook bent gaan fietsen. Ik twijfelde nog om te gaan maar de kou hield mij toch echt tegen. Ook al zag ik wel allemaal leuke filmpjes van mensen die wel de bossen ingingen. Wou ook het ziekenhuis personeel niet extra belasten voor het geval dat ik zou vallen... Zou mij ook niks verbazen dat dat wel was gebeurd als ik zou gaan fietsen