Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik zou graag eens samen lopen als je het niet erg vind om mij mee op sleeptouw te nemen
7.30 - 8.00 is voor mij een prima tempo ook zelfs!
)
)
. Op vakantie heb ik weinig echt gerend. Doordat het zo steil was, wandel je gewoon meer en herstel ik dus. Na de 16km zondag, de kracht gister, de stress van het hele weekend met de kat en de slechte nachten. Mijn lijf vond wel iets van dit plan
Maar ach, ik houd wel van een beetje uitdaging.

Goof schreef:Wat heb je lekker gelopen gisteren busymissy.
Ik heb net even een rondje gelopen, had nog wat moeie benen van zaterdag, maar ik wilde mijn lijf wel even lekker los lopen. Vond het warm, maar ik heb een verrassend lekker en makkelijk rondje weg gelopen.
[ Afbeelding ]

Kleine successen moet je ook vieren, dus trots op mezelf dat ik toch heb doorgezet.
Vorige keer voelde ik het ook wat irriteren op precies dezelfde plek dus ik had al andere sokken aan gedaan maar dat heeft helaas dus niet geholpen. Toch maar eens kijken hoe ik dat kan oplossen. Iemand tips toevallig? Ik ben bang dat als ik er een stukje tape op doe voor het lopen, dat die tape halverwege los gaat laten en alleen maar meer gaat wrijven. 

Hoewel Runna denkt dat ik de DtD op 7:10 kan lopen. Mijn streven is 8:00, ook afhankelijk van het weer. Tot nu toe was het iedere keer erg benauwd.Puera schreef:Lekker herstelloopje, Goof. Fijn dat het zo lekker ging!
Zit je alweer wat in het werkritme?
Wat een onwijs toffe foto ook.
Ben wel een beetje (lees, heel erg) jaloers hoor, super tof!
Wat een enorm verschil tussen Runna an wat je wil gaan lopen trouwens! Mooi vooruitzicht ook die Mas Montagne trail.
Leuk vooruitzicht die Leersumse Veld trail.Goof schreef:Puera schreef:Lekker herstelloopje, Goof. Fijn dat het zo lekker ging!
Zit je alweer wat in het werkritme?
Gelukkig niet, ik heb nog vakantie![]()
Ja, lekker weer he gisteravond, het koelde lekker af. Prima loopweer.
Muppet, goed gedaan joh. Doorgezet en toch lekker gelopen.
Samantha, mooie trainingen loop jij.
Busymissy, welke trail ga je lopen?
Germie, dapper dat je zaterdag weer gaat lopen. Ik heb hem expres geannuleerd.
Mijn volgende trail is begin oktober, Leersumse Veld. Ook 21km.

muppetmayo schreef:Die teensokken, helpen die ook tegen blaren op andere plekken dan je tenen? De blaar zit echt op een gekke plek, zo'n 3 cm achter de bal van mijn voet aan de kant van mijn grote teen.
Ik moet wel zeggen dat ik bij teensokken niet echt uit kijk naar het gevoel van stof tussen mijn tenen. Heb ooit gewone teensokken gehad, ik vond dat gevoel van stof tussen mijn tenen echt vreselijk, brrrrr.
Ik vrees dat wandelwol daar ook niet gaat helpen, dat blijft nooit zitten op die plek.
De 1e keer had ik "gewone" sportsokjes aan, gister sportsokjes met bamboe vezel in de hoop dat dat beter ging maar helaas.