Coco gefeliciteerd ! Toch ff lekker eruit geweest. En een beetje stout
Het is blijkbaar nogal lokaal de sneeuw. Zit nu in de trein van Gardermoen naar huis en hierin Eidsvoll: geen sneeuw Kort nachtje gehad ook. Werd gisteren wakker gemaakt door mijn man: Maya eet niet Nou, dan is er wat aan de hand. Colosan erin en wandelen. Dat hielp gelukkig. 1e x ever en hopelijk laatste x.
Ik Ben vandaag naar Diepholz,boven Osnabruck geweest. Daar zijn veen gebieden,die de kraanvogels als tussenstop gebruiken, op weg naar het zuiden.
En we hadden gisteren bij Osnabruck een groep kraanvogels gezien.
Dus ik dacht vanmorgen,je weer maar nooit,misschien zijn er nog een Paar.
Gewandeld bij een moor erlebnispfad. Steenkoud,8 graden,en telkens miezer,en Regen.
Ik hoorde steeds het geroep van de kraanvogels. En ze vlogen ook over me.
En daarna nog meer, honderden.
Geweldig.
Later zag ik ze ook in het land.
En nog vanaf een andere parkeerplaats gewandeld. Turf. Er zijn ook verschillende oude Houten wegen door het veen ontdekt,met voorwerpen die door de mensen verloren,of weggegooid zijn.
Een van die wegen is gedateerd op 2650 jaar voor christus.
Wat een gave foto's. De kraanvogels zijn laat dit jaar dat alles te maken heeft met het slechte weer. Je hebt de grote trek gezien. Echt gaaf. Ze komen er dus aan.
Het was droog. Gelukkig maar want ik was een beetje verdwaald dit stukje bos kom ik minder vaak en de paden buigen heel raar af soms. Moest even zoeken voor ik weer een plekje kwam waar ik het herkende.