Normaal ben ik op mijn vrije dagen rond 8 uur in het bos.
Vanmorgen ook op tijd in het bos en een fijne halve marathon getraild. Morgen nog een relaxed kort loopje met mijn vriend en dan rust tot zondag. Hopelijk kan ik me dan ultrarunner noemen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lekker boeiend. Na een dip weer stevig aan de train. Iedere zondag op pad met drie kerels, inclusief een italiaan die probleemloos 600hm in slechts 2km maakt (hele pittige klim) maar bijna op handen em voeten omlaag kruipt want dan is het ineens eng. 

De viespeuk ben ik en met meneer de machovoorzitter valt niet te praten, die zei dat ik naar hem toe had moeten komen. Dus dat deed ik, toen ik 3 dagen na mijn blokkering tóch nog een suggestief voorstel ontving.

toch weer lekker aan het lopen, ik vind het nog steeds knap hoor met al die hoogtemeters daar.
Gek ja hoe dat gevoel zo enorm kan verschillen. Vandaag heb ik gewoon 40 minuten lang genoten
0091 schreef:Haha oké dat is duidelijk.![]()
Ik zorg meestal dat ik voor 6.45 uur terug ben. Dus als ik 10km wil lopen staat mn wekker 05.30. Vind het heerlijk om mijn dag zo te starten en lekker helemaal alleen te zijn.
Op rustdagen doe ik trouwens hetzelfde maar dan doe ik een wandeling
Vind gezien worden heel belangrijk, zelf fiets ik veel en vind ik mensen op paden zonder verlichting echt verschrikkelijk.

ook niet altijd even fijn als je al een slak bent hoor

Maar dat lukt me dus vooral in de winter, dan komt ie niet zo belachelijk vroeg op
Wel fijn dat je bekken hersteld lijkt te zijn! En af en toe een kleine pauze is ook niet per se verkeerd.