Maar dan even iets anders, om deze zware verhalen even naar een luchtiger onderwerp te brengen.
Ik had gisteren het idee op gedaan om op het perceel wat we laatst gekocht hebben en nu het huis van aan het verbouwen zijn, misschien een theehuisje te gaan beginnen over een jaar ofzo.
Nu ben ik ook niet van de kinderen, goed opgevoed kan ik prima hebben, maar rennen, krijsen en overal aanzitten, dat moet ik niet (onopgevoed noemt men dat ook wel

Ik wil graag een ludieke tekst op de muur of een bordje waarop staat dat brave kinderen die netjes aan tafel zitten, best welkom zijn, maar dat bovenstaande, onopgevoed gedrag niet getolereerd wordt en de ouders dan ook gevraagd zal worden op te treden of te vertrekken.
Hebben jullie leuke suggesties, zodat ik niet elke keer de noord Hollandse directheid uit de kast hoef te trekken (ik woon straks in Brabant-grens Limburg), ik heb gemerkt dat ze mij daar niet altijd even goed kunnen handelen als ik een beetje geïrriteerd ben

Dan zal ik de leukste suggesties nog een keer testen in een mama topic, kijken hoe er daar op gereageerd wordt