Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Emmaa_ schreef:Ik gebruik geen primerHeb een hele vettige huid maar nog nooit een primer gevonden die daar echt verschil in brengt, draag ook zo weinig foundation (heel dun laagje heel dun spul). Poeder dan liever een paar keer extra eigenlijk.
Emmaa_ schreef:Ben jij ook echt zo'n discobal? Als ik niet om de drie uur een laag poeder over m'n gezicht heen waai lijkt het net alsof ik heb gedoucht in frituurolie 's morgens, niet te doen. Hoop dat het straks van de winter weer wat wegtrekt. Gebruik nu in ieder geval al een paar maanden geen dagcreme meer omdat het er gewoon alleen maar erger van wordt.
Emmaa_ schreef:Ben jij ook echt zo'n discobal? Als ik niet om de drie uur een laag poeder over m'n gezicht heen waai lijkt het net alsof ik heb gedoucht in frituurolie 's morgens, niet te doen. Hoop dat het straks van de winter weer wat wegtrekt. Gebruik nu in ieder geval al een paar maanden geen dagcreme meer omdat het er gewoon alleen maar erger van wordt.
Rena100 schreef:Wat vind je van die primerwater van Smashbox suus? Dat zou ik ook nog wel willen proberen, heb ook al die olie geprobeerd, maar die is mij toch echt iets te vettig, daardoor schuift de foundation heel erg.
Shizzel schreef:Ik gebruik er een van Catrice en werkt prima. Ik doe het altijd voor ik mijn makeup doe, en begin daarna met wenkbrauwen en ogen voor ik foundation doe dus dan is het goed gedroogd.
Vandaag concert. Oranje is niet super duidelijk op de foto, lijkt zelfs eerder huidskleur maar is een beetje duochrome oranjebruin.
re
[ [url=m/JVr61p.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/St9s6C.jpg]Afbeelding[/url] ]