Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

V_eraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 10:15

Best een goed weekend gehad! Ik eet altijd friet met een snack op zaterdag en vind ook dat dat gewoon nog moet kunnen, nu moest ik werken om 5 uur zaterdag dus dan moet ik al vroeg in mn eentje eten dus had gewoon niet zo veel friet gebakken en dan eet je dat ook niet! Mijn lijstje van gisteren:

O: 150 magere kwark met kaneel en kokos & 1 banaan
L: 2 bruine afbakbroodjes met 1 gebakken ei met spek, 1 rijstwafel met pindakaas
T: Appeltaart, 1 klein stukje wrap met filet american & 3 kaassstengels (uit de frituur) <3<3 (had verjaardag)
A: Vissoep & ik heb ook de bloemkoolbodem pizza van magioni gemaakt! Wel maar een halve gegeten omdat ik al vissoep op had bij die verjaardag dus niet heel veel trek had. Je proeft echt absoluut niet dat hij van bloemkool is gemaakt! Zelfs mijn vader vond hem lekker en die lust geen bloemkool.

Ohja en ik vergat m'n toetje .. een mini magnum <3 had er al het hele weekend naar uitgekeken want mocht hem van mezelf zondag avond haha

Janine1990

Re: Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 10:32

Heb gisteren crackers gemaakt voor tussendoor (ipv snelle jelle), ben heel benieuwd! Is KHD arm volgens het recept, maar mij lijkt het gewoon lekker.
Lijnzaad, zonnebloempitten, pompoenpitten, sesamzaad en havermout, snufje zout en wat water... Klaar is klara!

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 10:38

Hier ook een goed weekend gehad, zaterdagavond lekker spareribs gegeten. Kreeg alleen zondag de vraag of ik enig idee had waarom ik zoveel over mijn vetten heen zat :')

Vandaag weer een lekkere volle dag en vanavond sporten! Krijg zo nu en dan complimentjes dus het sporten gaat nu zijn vruchten afwerpen :)

Janine heb je ze al op? Volgens mij staat dat recept ook in het khd arm receptenboek.

The_Cat

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 10:40

Janine1990 schreef:
Heb gisteren crackers gemaakt voor tussendoor (ipv snelle jelle), ben heel benieuwd! Is KHD arm volgens het recept, maar mij lijkt het gewoon lekker.
Lijnzaad, zonnebloempitten, pompoenpitten, sesamzaad en havermout, snufje zout en wat water... Klaar is klara!

En je doet dat dan in de oven?

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 10:41

Nee nog niet, ik had ze uit chickslovefood, maar ik vergat de pijnboompitten, dus vond 'm op internet zonder en heb zelf een klein beetje havermout toegevoegd omdat ik het recept niet geloofde _O- Volgende keer niet weer :') Beetje lastig droog krijgen met havermout.

Maar heb gisteren al wel wat geproefd, was erg lekker!

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 10:42

The_Cat schreef:
Janine1990 schreef:

En je doet dat dan in de oven?

Jep, 160 graden, half uurtje...
Ik had het wel iets te dik gemaakt, dus heb wat langer gedaan... Maar maak morgen denk ik gewoon even nieuwe op de goede manier :P

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 10:45

Wel een foto maken dan :P Ben benieuwd haha.

Ik had de smart waffels eens besteld maar vind er maar weinig smaak aan zitten..

V_eraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 11:19

Janine1990 schreef:
Nee nog niet, ik had ze uit chickslovefood, maar ik vergat de pijnboompitten, dus vond 'm op internet zonder en heb zelf een klein beetje havermout toegevoegd omdat ik het recept niet geloofde _O- Volgende keer niet weer :') Beetje lastig droog krijgen met havermout.

Maar heb gisteren al wel wat geproefd, was erg lekker!

Volgens mij heb ik die ook eens gemaakt maar vond ik ze echt niet lekker. M'n paard vond ze toen wel erg lekker hahaha

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 11:22

Wat zijn smart waffels?

Ik vind ze heerlijk! Volgende keer alleen wat minder zout, rikketik slaat wat op hol... :')

The_Cat

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 11:34

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 11:35

Klopt ja die zijn het. Niet mijn smaak haha..

The_Cat

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 11:36

gribaldi schreef:

Heb je die smart bars al eens gehad? Is dat wat?

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 11:37

Welke? Ik heb nu crunchy smartbar chocolate peanut, die is wel erg lekker.
En ik heb de mission bar. (is dat wat duurdere) ook goed te doen.

Verder heb ik de coconut bites ook in huis en ook de protein balls.

Heb de wraps en pizzabodems ook in huis, minder khd meer eiwitten. Maar die moet ik nog even testen. Dat kan ik trouwens van de week wel even doen :)

Annikoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 12:03

gribaldi schreef:
Welke? Ik heb nu crunchy smartbar chocolate peanut, die is wel erg lekker.
En ik heb de mission bar. (is dat wat duurdere) ook goed te doen.

Verder heb ik de coconut bites ook in huis en ook de protein balls.

Heb de wraps en pizzabodems ook in huis, minder khd meer eiwitten. Maar die moet ik nog even testen. Dat kan ik trouwens van de week wel even doen :)

Die crunchy repen die jij zegt heb ik ook, die zijn wel lekker, alleen goed kauwen haha :')

En ik heb deze wafels, die vind ik wel lekker!

https://www.bodyenfitshop.nl/eiwittenwh ... rt-wafels/

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 13:15

Ja je moet goed kauwen haha maar ze zijn goed te doen :P

Oke ja die bevatten veel kcal en vet en relatief weinig eiwit dus die zijn niet zo geschikt voor mij :')

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 13:25

gribaldi schreef:

Haha lijkt me ook niet echt lekker. Denk dat je zelf zoiets ook prima kan bakken met gezonde middelen en ook super lekker...

M'n zusje maakt momenteel broodjes van een eetlepel lijnzaad, een eetlepel amandelmeel en een ei... Even mixen en in een bakje in de magnetron (????)

Schijnt prima te smaken, ook khd arm. Ik denk op het moment meer aan ook glutenarm te gaan eten.

Door het stoppen met het eten van varkensvlees heb ik bijna geen ontstekingen meer in mijn gezicht, alleen op mijn kin blijven ze nogal hardnekkig aanwezig (geen nieuwe ontstekingen gelukkig), maar het schijnt dat ontstekingen op de kin een kenmerk zijn van glutenintolerantie.

kim345

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 13:36

Laatst bijgewerkt door kim345 op 06-03-17 13:37, in het totaal 1 keer bewerkt

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 13:37

De "normale" wafels zijn natuurlijk veel zoeter, deze zijn dat niet haha. Maar ze bevatten ook best veel vet en ik haal dat wel genoeg uit andere dingen :')

Oke ja daar heb ik geen tijd voor, volgens mij heeft een van de andere meiden hier ook wel eens zo'n recept gedeeld.

Fijn dat het eten van geen varkensvlees effect heeft op je ontstekingen! Geen idee of dat een kenmerk is haha, ik had enkel last van mijn darmen..

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 14:01

kim345 schreef:

Thanks.

Als ik dat zo lees, mag ik inderdaad geen intoleratie zeggen, maar sensitief. Het enige waar ik last van heb zijn namelijk die pukkels. Gelukkig, maar ik word er niet knapper van ;)

Helaas heb ik niets aan mijn dermatoloog, die vertelde me twee jaar geleden als dat het echt niet aan mijn eten lag... Het was gewoon een foutje in de opbouw van de huid... En haar zalfje werkte niet echt... En nu is het binnen 2 weken vrijwel geheel verdwenen :')

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 14:03

Voeding kan veel doen ;)

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 14:09

Ik wou dat geen varkensvlees eten bij mij zoveel uithaalde :')
Die crackers klinken lekker janine! Ben alleen benieuwd hoe zoiets eruit ziet :+

... that moment dat je broek die je expres in een 'te kleine maat' had besteld gewoon past :+
Zag wel net foto van precies een jaar geleden, die motiveerden me dan weer wel behoorlijk want jeetje wat een verschil!

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 14:10

xNavatu schreef:
Ik wou dat geen varkensvlees eten bij mij zoveel uithaalde :')
Die crackers klinken lekker janine! Ben alleen benieuwd hoe zoiets eruit ziet :+

... that moment dat je broek die je expres in een 'te kleine maat' had besteld gewoon past :+
Zag wel net foto van precies een jaar geleden, die motiveerden me dan weer wel behoorlijk want jeetje wat een verschil!

Ik zal van de week even een foto voor jullie maken!

Balen Navatu, wat heb jij voor huidprobleem dan? (althans, gok dat het daar op slaat?)

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 14:14

Pff wat niet, mijn huid is een grote drama haha. Altijd al geweest. Acne in gezicht (al is dat de laatste tijd gelukkig wel redelijk afgenomen, 3 jaar terug toen ik op mn zwaarste punt zat was dat helemaal intens) en ik heb over mn hele romp incl bovenarmen en kont witte vlekken zitten zodra ik ga zonnen. Dat is nu echt op 1 van de ergste punten ooit gekomen, maar dat is mn eigen schuld, veel te veel brood gegeten de laatste tijd en dan op vakantie naar curaçao is geen strak plan :+

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 14:15

Dat lijkt me zo fijn xnavatu *\o/*
Edit: van die broek dan :+

Mn lijstje wordt zoiets
O: 2 volk boterhammen met 30+ kaas
T: banaan
L: 2 volk boterhammen met tomaat en beetje halfvolle mayo
T: 3 suikervrije dropjes, plakje grillworst
A: boerenkool met spekjes en klein stukje magere worst.

B: sportschool

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 14:17

Hahahaha ik dacht al _O-

Ja ergens ook wel fijn want ik vind hem wel heel leuk! Zo stom die maten ook altijd! Ik heb nog een broek van de HM liggen, ook in maat 38, en die krijg ik alleen na heeeel veel moeite over mn heupen en dan gaat ie nog amper dicht ook.. deze is ook maar 38, en die ging zonder problemen aan. Ik snap t niet meer :')