[Centraal] Tattoo's

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-17 11:33

Klant is koning maar artist is keizer imo. Uiteindelijk is het voor iedereen het best als die zo goed mogelijk zijn/haar werk kan doen.

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-17 11:34

Inderdaad, dat dus.

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-17 11:37

Wat Emma zegt idd... lekker als je daar als tattoo artist aan het werk bent en er staat de hele tijd iemand in je nek te hijgen die per se mee moest, geen geld in het laatje brengt en vooral gewoon in de weg staat :=

Het is ook voor jouw bestwil als klant.

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-17 11:41

Yasmine schreef:
En dat ze het niet van te voren wist, is ook weer niet waar. Ze hebben het nu - op voorhand - laten weten. Dat is toch netjes? Er is iets gewijzigd, ze herinneren zich dat ze een +1 zou meenemen, en ze laten het gewoon netjes weten zodat ze aangepaste regelingen kan treffen.

Dat je dan je aanbetaling terug eist, vind ik ook niet logisch. Aanbetaling betaal je omdat de artist op voorhand je design ontwerpt. Ontwerpen kost tijd en tijd kost geld. Dat heeft toch hélemaal niets te maken met of ze al dan niet een +1 meebrengt? Voor hetzelfde geld heeft die artist haar tattoo al helemaal ontworpen, en dan ga jij zeggen dat je hem/haar niet voor geleverde diensten wil betalen gewoon omdat je geen +1 mag meenemen? :?

Dan vind ik dat de voorwaarden dus veranderd zijn, ze hebben haar netjes ingelicht idd, vooraf, maar dat ze dan haar aanbetaling terug wil vind ik heel normaal.
De voorwaarden zijn gewijzigd,de overeenkomst is veranderd,dus de shop mag wel iets veranderen,maar de klant mag dan geen geld terug vragen?
Die heeft het maar te nemen zoals het is vind je dan.

Dus als jij een afspraak hebt bij een shop,(waar je niemand mag meenemen,dus je bent lekker privee met alleen de artiest) je aanbetaling is al gedaan, en je krijgt een mail van te voren van die shop, waarin staat dat er 6 gasttartiesten aanwezig zullen zijn die op jou lichaam gaan meekijken,dan vind jij dat dat moet kunnen,want de shop mag zelf bepalen hoe ze de shop runnen?

Ik zou mijn geld terug willen en een andere shop kiezen.

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-17 11:47

Drunksheep schreef:
Wat Emma zegt idd... lekker als je daar als tattoo artist aan het werk bent en er staat de hele tijd iemand in je nek te hijgen die per se mee moest, geen geld in het laatje brengt en vooral gewoon in de weg staat :=

Het is ook voor jouw bestwil als klant.
Dat willen ook veel shops niet.
Deze vond het toevallig wel goed.
Nu opeens niet meer.
Kan voor de klant een hoop uitmaken.

Ik wil zelf altijd alleen naar de shop.
Moet er echt niet aan denken dat ik iemand zou meenemen.
Maar zo zijn er dus ook mensen die er niet aan moeten denken om alleen te gaan.
Is voor ieder mens verschillend en persoonlijk.
Om eerst ja te zeggen en dan nee kan, maar dan moet de klant de keus hebben om het wel of niet door te laten gaan. (met terugbetaling van de aanbetaling, die je betaald hebt omdat je een goed gevoel hebt bij de shop en de afspraken die gemaakt zijn)

Youknowme

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-17 12:12

Dat dus Tinkerloos. Dat er shops zijn waarin het niet mag vind ik prima maar daar ligt mijn keuze niet. Ik ben van mening dat je de voorwaarden niet zomaar kan veranderen zonder overleg. Mijn ontwerp is nog niet getekend overigs en het gaat ook niet om een guest tattoeerder maar om iemand die mee kijkt.

Ik ga wel gewoon heen maar zal me wel minder fijn voelen nu.

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-17 12:21

Ben stiekem wel benieuwd om welke shop het gaat nu... :P

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-17 12:40

Tinkerloos schreef:
Dus als jij een afspraak hebt bij een shop,(waar je niemand mag meenemen,dus je bent lekker privee met alleen de artiest) je aanbetaling is al gedaan, en je krijgt een mail van te voren van die shop, waarin staat dat er 6 gasttartiesten aanwezig zullen zijn die op jou lichaam gaan meekijken,dan vind jij dat dat moet kunnen,want de shop mag zelf bepalen hoe ze de shop runnen?

Ik zou mijn geld terug willen en een andere shop kiezen.

Zeker :j Daar zou ik absoluut geen problemen mee hebben. Ik kies mijn shop uit op basis van de talenten van een artiest en niet op basis van wie er mee mag of erbij zit. Dat mogen ze lekker zelf bepalen.

Nogmaals, ik begrijp dat het poedersuiker is voor de persoon, maar ik vind nog altijd dat de shop in zijn recht staat met zelf te bepalen hoe ze hun ruimte indelen en hoe ze hun artists zo comfortabel mogelijk kunnen laten werken.

Killyenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-17 12:49

Maar als je je shop dus wel ook daarop kiest, dan snap ik best dat het vervelend is als de regels opeens veranderen. Dat dat voor jou niet zo'n probleem zou zijn betekent niet dat het voor anderen hetzelfde aanvoelt. Dat betekent niet dat de artiest niet zelf mag beslissen hoe ze hun werkplek invullen, maar als je de regels halverwege verandert kan dat op z'n minst als een verzoek gecommuniceerd worden: je betaald tenslotte best een hoop geld voor zo'n afspraak, op basis van bepaalde afspraken, en van beide kanten zouden die afspraken niet zomaar verandert moeten kunnen worden.

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-17 13:18

Ik zeg ook niet dat omdat ik het niet erg vind, zij het ook niet erg mag vinden :) Tinkerloos stelt letterlijk de vraag hoe ik mij daarbij zou voelen, dus ik antwoord gewoon. Ik begrijp dat het frustrerend is, maar ik blijf van mening dat het gerechtvaardigd is. Verder kan dit een eindeloze discussie blijven.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-17 13:27

Ik kan me voorstellen dat het vervelend is om te horen, zeker als je erop gerekend hebt. Maar, ze laten het wel op tijd weten. Heb de eerste keer wel iemand mee gehad, maar was toen in Ierland en vriendin die mee ging had er al heel veel laten zetten. Was ook een simpel ding om te zetten. Bij Josephine niemand mee gehad, maar daar is het ook goed mee kletsen :D En anders doe ik spelletjes op m'n telefoon, zit ik op Bokt etc. Tweede keer had zij zelf iemand erbij, om mee te kijken. Ook geen punt.

Pokebeestjes zien er weer fijn uit!

xTiffani

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-17 21:27

Hopelijk mag ik hier weer even binnenvallen :o

Ik heb al een tijdje een idee in mijn hoofd en wil nu toch een afspraak maken voor ergens in de herfst/winter dit jaar.

Het gaat om zoiets(het is een idee, ik laat de artist vrij om zelf een ontwerp te maken, ik heb verschillende voorbeelden):
Afbeelding

Nu wou ik naar East side gaan in Enschede. Wat vinden jullie van deze shop? Denken jullie dat ik hier goed terecht kan met dit idee?

Wil graag een goede shop kiezen hiervoor, het staat wel voor altijd op mijn lichaam.

carineken

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-17 09:35

Afbeelding

Nieuw stukje inkt sinds gisteren.

MissBmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-17 09:48

oef ik weet niet zo goed wat ik er van vind. Is het ergens van nagemaakt, zit er iets achter?
Hoofd is niet rond, de krullen zijn allemaal ongelijk en ook de punt onderin daar zijn de lijnen niet strak.
Maar nogmaals ik weet de betekenis er niet achter en met deze tattoo zou het zomaar kunnen zijn dat het zo hoort

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-17 09:59

Tiffany ik ken die shop niet maar zou zeker gaan voor iemand die fijne lijnen kan zetten en strakke lijnen, mooie tattoo met al die fijne lijntjes heel vrouuwelijk
Laatst bijgewerkt door Willl65 op 25-02-17 10:06, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-17 10:02

Ik vind hem niet mooi, maar het is wel een grappig ding ! :-) ben ook benieuwd naar een eventueel idee erachter!

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-17 10:07

Gillbo schreef:
oef ik weet niet zo goed wat ik er van vind. Is het ergens van nagemaakt, zit er iets achter?
Hoofd is niet rond, de krullen zijn allemaal ongelijk en ook de punt onderin daar zijn de lijnen niet strak.
Maar nogmaals ik weet de betekenis er niet achter en met deze tattoo zou het zomaar kunnen zijn dat het zo hoort

Volgensmij hoort dat zo. Een poppetje uit 'nightmare before christmas'

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-17 10:10

Jack! :+: Kennen jullie The Nightmare Before Christmas niet? Jack z'n hoort hoort inderdaad niet rond etc :) Lijnenwerk had hier en daar wel wat strakker gekund, maar ik vind het een toffe tattoo :j

carineken

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-17 10:24

Dit was iets na het zetten en weet uit hiervoor dat mijn lichaam ff stom doet.
Idd jack, dit is het toppunt van mijn verzameling.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-17 10:38

Ik kom me ook weer melden (en uit de meeleesmodus stappen :+ ).

Aaah daar herkende ik 'm van! The nightmare before Christmas! :))

In maart 2016 heb ik mijn eerste laten zetten, iets heel subtiels;

Afbeelding

Nu nu wil ik nog iets subtiels (en kleins) laten zetten. Ik woon thuis en mijn ouders wilde eerst niet dat ik nog een tattoo nam (eentje was genoeg :') ). Zelf ben ik wel enorm van 'het moet goed te bedekken zijn', ik studeer HRM en ik eindig hoe dan ook op kantoor waarschijnlijk. Daarbij komt dat ik zelf helemaal niet 'klaar' ben voor iets groots en dat altijd later nog kan. :)

Dus ik zat te denken aan enkel, binnenkant bovenarm, etc.
Zelf nog geen flauw idee van wat ik wil maar kan wel fijn inspiratie gaan opdoen nu.

xTiffani

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-17 10:48

Willl65 schreef:
Tiffany ik ken die shop niet maar zou zeker gaan voor iemand die fijne lijnen kan zetten en strakke lijnen, mooie tattoo met al die fijne lijntjes heel vrouuwelijk

Dankje :) jaa ik vind het er bij die shop wel mooi uitzien maar ik heb daar niet echt enorm veel verstand van.

Eventueel een shop die aan te raden is mag ook, het liefst dichtbij enschede maar verder mag ook.

MissBmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-17 11:17

carineken schreef:
Dit was iets na het zetten en weet uit hiervoor dat mijn lichaam ff stom doet.
Idd jack, dit is het toppunt van mijn verzameling.

Ah even gegoogled en idd nu zie ik de tattoo ook anders!'
Ben benieuwd hoe die eruit ziet als het geheeld is

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-17 11:58

Even inhakend op de discussie hierboven mbt wel of niet meenemen van die +1. Als je je aanbetaling niet terug krijgt, kun je dan niet vragen naar een andere datum waarop de guest artist er niet is en je gewoon je +1 kan meenemen?
Jij blij, artist blij, iedereen blij, toch?

Ja je zult waarschijnlijk langer moeten wachten op je afspraak, maar beter dan je geld kwijt toch?

Tattoo's hierboven zijn inderdaad mooi! Ik herkende Jack ook meteen :j

xTiffani

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-17 12:34

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-17 12:42

xTiffani schreef:
Ik heb een afspraak gemaakt :=

1 november ben ik aan de beurt!

Hier zijn portfolio:
http://eastsidetattoo.nl/robin-s/

Robin is goed! Misschien dat ik er ook ooit heen ga, maar voorlopig geen tattoos voor mij haha