Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Yasmine schreef:En dat ze het niet van te voren wist, is ook weer niet waar. Ze hebben het nu - op voorhand - laten weten. Dat is toch netjes? Er is iets gewijzigd, ze herinneren zich dat ze een +1 zou meenemen, en ze laten het gewoon netjes weten zodat ze aangepaste regelingen kan treffen.
Dat je dan je aanbetaling terug eist, vind ik ook niet logisch. Aanbetaling betaal je omdat de artist op voorhand je design ontwerpt. Ontwerpen kost tijd en tijd kost geld. Dat heeft toch hélemaal niets te maken met of ze al dan niet een +1 meebrengt? Voor hetzelfde geld heeft die artist haar tattoo al helemaal ontworpen, en dan ga jij zeggen dat je hem/haar niet voor geleverde diensten wil betalen gewoon omdat je geen +1 mag meenemen?
Drunksheep schreef:Dat willen ook veel shops niet.Wat Emma zegt idd... lekker als je daar als tattoo artist aan het werk bent en er staat de hele tijd iemand in je nek te hijgen die per se mee moest, geen geld in het laatje brengt en vooral gewoon in de weg staat
Het is ook voor jouw bestwil als klant.
Tinkerloos schreef:Dus als jij een afspraak hebt bij een shop,(waar je niemand mag meenemen,dus je bent lekker privee met alleen de artiest) je aanbetaling is al gedaan, en je krijgt een mail van te voren van die shop, waarin staat dat er 6 gasttartiesten aanwezig zullen zijn die op jou lichaam gaan meekijken,dan vind jij dat dat moet kunnen,want de shop mag zelf bepalen hoe ze de shop runnen?
Ik zou mijn geld terug willen en een andere shop kiezen.
Gillbo schreef:oef ik weet niet zo goed wat ik er van vind. Is het ergens van nagemaakt, zit er iets achter?
Hoofd is niet rond, de krullen zijn allemaal ongelijk en ook de punt onderin daar zijn de lijnen niet strak.
Maar nogmaals ik weet de betekenis er niet achter en met deze tattoo zou het zomaar kunnen zijn dat het zo hoort
Willl65 schreef:Tiffany ik ken die shop niet maar zou zeker gaan voor iemand die fijne lijnen kan zetten en strakke lijnen, mooie tattoo met al die fijne lijntjes heel vrouuwelijk
xTiffani schreef:Ik heb een afspraak gemaakt![]()
1 november ben ik aan de beurt!
Hier zijn portfolio:
http://eastsidetattoo.nl/robin-s/