Ik zal er ook eens naar gaan kijken. Bestel er weleens wat, maar dan kijk ik vooral naar het gratis verzenden boven de 20 euro en dan bestel ik wat rommeltjes mee die ik toch nodig heb.
@Alwiene Ja echt? Hier nog niks. Onze postbode komt meestal pas na 17 uur. Soms zelfs pas na 19 uur. Dat is toch niet normaal he?
Alwiene
Geplaatst: 09-07-20 16:12
Jeetje wat laat Oscar, onze pakketbezorger komt meestal wel eind vd middag. Post vaak tussen 3 en 4 wat ik al laat vind want had eerder de luxe van een postbode rond 1 uur al. Wachten op bezorgers is altijd vervelend vooral als het op Rituals is natuurlijk! (zo voor ik moppers krijg over offtopic )
Hier misschien toch maar een rituals bestelling gaan doen. Dochter is met de handbalsem gaan spelen, van bijna vol naar bijna leeg. Parfums hebben er ook aan moeten geloven en een boek en mijn chocolade voorraad
Pfieuw dat scheelt weer die is tenminste normaal te vervangen hehe. Toch ongelofelijk hoe 1 meisje op zo'n kleine ruimte zo'n zo te horen flinke ravage kan aanrichten
Pfieuw dat scheelt weer die is tenminste normaal te vervangen hehe. Toch ongelofelijk hoe 1 meisje op zo'n kleine ruimte zo'n zo te horen flinke ravage kan aanrichten
Ja zeg je kent mij toch, je zou er niet van op moeten kijken dat een klein meisje zulke ravage aan kan richten.
Aaaah het is er En hoe leuk ziet dat er uit dan, hopelijk kom je met deze rare tijden wel aan reizen en dus gebruiken toe Mo! Maar het staat iig alvast tof En je hebt niet gelogen, dat is een volle bos met krullen
Daar had ik al een uitgeefverbod voor mezelf op ik was de rituals vergeten op dat lijstje te zetten..
Caira
Geplaatst: 31-07-20 15:09
Hmm ik moet nieuwe deo, ben al weken bezig het laatste eruit te schrapen omdat ik te lui ben om naar de winkel te rijden maar nu is het einde echt in zicht, dus toch maar online bestellen... ik ben geneigd dan alleen om teveel te bestellen