Nagellaktopic deel 9

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-17 15:06

Cinnepin schreef:
Janinevv schreef:
Mijn nagelriemen zijn erg ruw en beschadigd heb ik altijd komt door het werk..

Heb nog een poging geprobeerd ben ik klaar zie ik een ini mini pluisje in de lak meen je niet :/
[ [url=m/FX6IKZ.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/uDu1ZH.jpg]Afbeelding[/url] ]

Oke ze zijn weer mislukt ;(

Ik zou je nagelriemen even elke dag olieen

Ja dat is inderdaad goeie tip en weten jullie nog goeie handcreme?

Ik dacht heb nu mooie dunne laagjes gedaan toch nog weer te dik helaas..

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-17 15:08

De roze tube van Vaseline is erg fijn voor dit soort handen. :j

Maarreh... ik vind het er dit keer veel beter op zitten dan de vorige poging, hoor!

Cinnepin

Re: Nagellaktopic deel 9

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-17 15:10

ik vind het er ook beter op zitten!

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-17 15:10

Shenavallie schreef:
De roze tube van Vaseline is erg fijn voor dit soort handen. :j

Maarreh... ik vind het er dit keer veel beter op zitten dan de vorige poging, hoor!

Oke ga ik die halen!
Ik werk in de komkommers en die bladeren voelen als schuur papier daarom zijn mijn handen ook zo extreem + me armen :+

Ja ziet er al netter uit alleen aan de zijkant trek ik ze zo weer los.
Is het geen idee mijn nagels liggen best diep om iets minder te lakken dus de zijkantjes even niet?

@cinnepin bedankt!

Skessa_Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-17 15:16

Deze gebruiken als handcreme!

Afbeelding

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-17 15:18

Skessa_ schreef:
Deze gebruiken als handcreme!

[ Afbeelding ]

Die heb ik, heerlijk spul _O_!

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-17 15:43

Afbeelding

Afbeelding

Matte topcoat geprobeerd, love it :+:. Heb een nagel aan mijn andere hand wel vernaggeld, zo even opnieuw doen.

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-17 15:48

Hoi!

Ik lees al een tijdje mee en ben zo ook achter de Pink Gellac gekomen. Bij deze wil ik degene die over de starter kit begon, hartelijk bedanken! :Y) Ik heb hem vandaag binnengekregen en direct mee aan de slag gegaan; er zal ongetwijfeld nog heel veel aan verbeteren te zijn, maar voor de eerste keer vind ik het best goed gelukt :D Ik vind dat 1mm van de nagelriem af wel een issue hoor, vooral met links op mijn rechterhand. Met gewone nagellak smeerde ik het er gewoon op en haalde het er daarna weg met een wattenstaafje.

Afbeelding

Ik gebruik trouwens ook de roze tube van Vaseline, vind het echt topspul! Al is het nu alweer een tijdje geleden :=

Skessa_Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-17 15:59

Leuk San!!

Afbeelding

Deze is ook wel een goede tip voor je Jeanine!

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-17 16:07

MarJon schreef:
Hoi!

Ik lees al een tijdje mee en ben zo ook achter de Pink Gellac gekomen. Bij deze wil ik degene die over de starter kit begon, hartelijk bedanken! :Y) Ik heb hem vandaag binnengekregen en direct mee aan de slag gegaan; er zal ongetwijfeld nog heel veel aan verbeteren te zijn, maar voor de eerste keer vind ik het best goed gelukt :D Ik vind dat 1mm van de nagelriem af wel een issue hoor, vooral met links op mijn rechterhand. Met gewone nagellak smeerde ik het er gewoon op en haalde het er daarna weg met een wattenstaafje.

[ [url=m/HNS9za.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik gebruik trouwens ook de roze tube van Vaseline, vind het echt topspul! Al is het nu alweer een tijdje geleden :=

Leuk!
Heb jij niet dat je het aan de zijkant zo los kan halen?

Afbeelding
Deze goed??

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-17 16:08

Nee, ik kan het niet aan de zijkant loshalen. Nou heb ik het ook nog niet echt geprobeerd haha. En ja, die roze tube inderdaad :D

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-17 16:12

MarJon schreef:
Nee, ik kan het niet aan de zijkant loshalen. Nou heb ik het ook nog niet echt geprobeerd haha. En ja, die roze tube inderdaad :D

Top!
Haha oke ik doe iets verkeerds dan.
Maar als ik de base er op doe voelt het alsof het nog niet hard is, beetje pikkerig?
Of is dat normaal hoorde wel dat vettig aan voelde.

Niet alle nagels kunnen los een paar.

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-17 16:13

Ik heb het filmpje op Pink Gellac gekeken. Daar werd inderdaad ook gezegd dat de base na het uitharden nog wat plakkerig was, maar dat dat juist moest en dat je er dan niet aan moest komen. Heb je de cursus ook gekeken op de website? Dat filmpje vond ik erg duidelijk.

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-17 16:14

MarJon schreef:
Ik heb het filmpje op Pink Gellac gekeken. Daar werd inderdaad ook gezegd dat de base na het uitharden nog wat plakkerig was, maar dat dat juist moest en dat je er dan niet aan moest komen. Heb je de cursus ook gekeken op de website? Dat filmpje vond ik erg duidelijk.

Ga ik dat even doen en misschien weet ik dan wat er mis ging ik heb er aan gezeten..

Yenni

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-17 16:15

Janinevv schreef:
MarJon schreef:

Top!
Maar als ik de base er op doe voelt het alsof het nog niet hard is, beetje pikkerig?

Na de cleaner mag je je nagels niet meer aanraken. Dat plaklaagje zorgt ervoor dat de andere lagen lak goed kunnen hechten

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-17 16:16

Aha oke ik ga dat filmpje nog eens kijken.
Sorry ik zit graag aan nagels slechte gewoonte :o

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-17 17:16

Janinevv schreef:
MarJon schreef:
Hoi!

[ [url=m/HNS9za.jpg]Afbeelding[/url] ]

Leuk!
Heb jij niet dat je het aan de zijkant zo los kan halen?

[ [url=m/D84Dp2.jpg]Afbeelding[/url] ]
Deze goed??

Ja, die bedoel ik! ;)

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-17 17:17

Janinevv schreef:
MarJon schreef:

Top!

Dat is dat residu waar ik het eerder over had. ;)

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-17 17:18

Janinevv schreef:

Heb nog een poging geprobeerd ben ik klaar zie ik een ini mini pluisje in de lak meen je niet :/

Cinnepin schreef:
Janine mijn aanbod staat nog steeds dat je bij me langs mag komen om het te leren en oefenen ( gratis ). Alleen moet je het reizen er wel voor over hebben :)

Niet om t 1 of ander maar je bent zelf ook echt net begonnen := denk dat ze het beste eens langs een styliste kan die even goed naar haar handen kijkt :j
Ik zou eerst eens beginnen met je nagels eens goed reinigen, denk dat het probleem daar begint, 20 minuten weken in soda, nagelborstel kopen en als ze brandschoon zijn dan de rest! Mochten ze dan vies worden door je werk dan zit t er niet onder.

Heb je al primer? Ik zou anders toch ook een ander merk testen, als je nagels vet zijn kan t zomaar zijn dat PG niets is voor jou, ik had t zelfde, met base liet t zelfs 4x sneller los...

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-17 17:20

_Friemel schreef:
Janinevv schreef:

Cinnepin schreef:
Janine mijn aanbod staat nog steeds dat je bij me langs mag komen om het te leren en oefenen ( gratis ). Alleen moet je het reizen er wel voor over hebben :)

Niet om t 1 of ander maar je bent zelf ook echt net begonnen := denk dat ze het beste eens langs een styliste kan die even goed naar haar handen kijkt :j
Ik zou eerst eens beginnen met je nagels eens goed reinigen, denk dat het probleem daar begint, 20 minuten weken in soda, nagelborstel kopen en als ze brandschoon zijn dan de rest! Mochten ze dan vies worden door je werk dan zit t er niet onder.

Oke bedankt voor alle tips weer!
De nagels zijn opzich schoon alleen er onder niet denderend en aan de zijkanten nagelriemen niet echt.

Vanavond haal ik alles er af even schoonmaken olie en handcremé

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-17 17:29

Alles telt mee bij je nagels, dus echt ff goed reinigen, ook die randjes onder je nagels, echt alles. Na het reiniger wel ff wachten als t kan tot de volgende dag, anders zijn ze weer te vochtig.

Probeer het daarna eens zo: primer - kleur- topcoat ipv de base. Zonder bleef t bij mij 3 a 4 dagen zitten met base maar een uur... en in hele plakken viel ie eraf, nu ik gelish heb gaat t nergens meer heen...

Iemand suggesties voor een goede led lamp?

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-17 17:35

_Friemel schreef:
Alles telt mee bij je nagels, dus echt ff goed reinigen, ook die randjes onder je nagels, echt alles. Na het reiniger wel ff wachten als t kan tot de volgende dag, anders zijn ze weer te vochtig.

Probeer het daarna eens zo: primer - kleur- topcoat ipv de base. Zonder bleef t bij mij 3 a 4 dagen zitten met base maar een uur... en in hele plakken viel ie eraf, nu ik gelish heb gaat t nergens meer heen...

Hmm oke zou ik ook nog met uv kunnen doen ipv van led?

Maar ik wil liever niet hele primer over me nagel doen ben bang dat dan nooit meer los komt.
En hoorde nare verhalen met gaatjes in de nagel als je niet juiste hoeveel heid doet.

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-17 17:40

Janinevv schreef:
_Friemel schreef:

Hmm oke zou ik ook nog met uv kunnen doen ipv van led?

Maar ik wil liever niet hele primer over me nagel doen ben bang dat dan nooit meer los komt.
En hoorde nare verhalen met gaatjes in de nagel als je niet juiste hoeveel heid doet.

Maakt niet uit uitharden is uitharden. Zou alleen iets langer doen wel ipv 30 seconden een minuutje.

Wat betreft die andere 2 ik heb geen idee waar je het vandaan hebt maar ik leef nog steeds na 2 jaar gellak hoor :')

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-17 18:03

Pinkgellac wil als base ook niet bij mij. Ik heb door het nagelbijten ook wat vettiger nagelplaten, en daar werkt die base volgens mij niet op. Ik heb nu een base van CND: opgelost!

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-17 18:10

Ff hoor.... een normale primer maakt geen gaatjes in de nagel. Bij overvloedig gebruik van een zúre primer is die kans er wel.