Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nardxash schreef:Mijn tatoo word ook orgineel er komt nog een naam in
Druif_01 schreef:Courses, jouw tattoo is echt heel gaaf. Echt wauw!
nardxash, vergis ik me nou of heeft iemand in dit topic exact dezelfde tattoo? (Ah...ik zie nu dat terwijl ik dit typte er al meer mensen dit was opgevallen) *mompelt iets met spuit elf*
Mijn man gaat morgen weer onder de naald voor zijn derde tattoo. Hij gaat drie kattenkoppen laten zetten op zijn onderarm. Ook wel eens leuk om mee te gaan en zelf niet gepijnigd te hoeven worden
Courses schreef:nardxash schreef:Mijn tatoo word ook orgineel er komt nog een naam in
..... Jaaaaaaaaaa, dat noem ik nou niet echt origineel :’)
Iris82 schreef:Joh zo'n teken is toch nooit origineel. Daarnaast wordt het nog aangepast.
Ik snap het wel, want het is ook gewoon een leuke tattoo.
Emmaa_ schreef:Gaaaaaf Tinkerloos!
En Drunksheep ik zou lekker met de bus gaan. Ik was echt kapot nadat ik m'n bovenarm had laten doen, wou eigenlijk echt gelijk m'n bed in
Captain schreef:Wat maakt het uit dat mensen dezelfde tattoo laten zetten? Wat een gezeur zeg, alsof je die personen die hem ook hebben ooit tegen gaat komen. En zo ja, wat dan nog. Een tattoo zet je toch voor jezelf? En niet voor een ander? Dus als zij hem mooi vindt, waar bemoeien jullie je dan mee?
Captain schreef:Wat maakt het uit dat mensen dezelfde tattoo laten zetten? Wat een gezeur zeg, alsof je die personen die hem ook hebben ooit tegen gaat komen. En zo ja, wat dan nog. Een tattoo zet je toch voor jezelf? En niet voor een ander? Dus als zij hem mooi vindt, waar bemoeien jullie je dan mee?
_Ekenna schreef:Die snap ik ook niet zo goed...
Of je het nou met rood, blauw, geel of zwart in kleurt.. Inkleuren is toch inkleuren?