[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-15 17:34

Ja,van xZiva_
Die heeft precies dezelfde.

nardxash

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-15 17:35

Mijn tatoo word ook orgineel er komt nog een naam in

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-15 17:37

Courses, jouw tattoo is echt heel gaaf. Echt wauw!

nardxash, vergis ik me nou of heeft iemand in dit topic exact dezelfde tattoo? (Ah...ik zie nu dat terwijl ik dit typte er al meer mensen dit was opgevallen :D) *mompelt iets met spuit elf*

Mijn man gaat morgen weer onder de naald voor zijn derde tattoo. Hij gaat drie kattenkoppen laten zetten op zijn onderarm. Ook wel eens leuk om mee te gaan en zelf niet gepijnigd te hoeven worden ;)

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-15 17:43

nardxash schreef:

..... Jaaaaaaaaaa, dat noem ik nou niet echt origineel :’)

Druif_01 schreef:
Courses, jouw tattoo is echt heel gaaf. Echt wauw!

nardxash, vergis ik me nou of heeft iemand in dit topic exact dezelfde tattoo? (Ah...ik zie nu dat terwijl ik dit typte er al meer mensen dit was opgevallen :D) *mompelt iets met spuit elf*

Mijn man gaat morgen weer onder de naald voor zijn derde tattoo. Hij gaat drie kattenkoppen laten zetten op zijn onderarm. Ook wel eens leuk om mee te gaan en zelf niet gepijnigd te hoeven worden ;)

Awh thanks! <3

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-15 17:45

Courses schreef:
nardxash schreef:

..... Jaaaaaaaaaa, dat noem ik nou niet echt origineel :’)

:')

Oh wacht, oneliners mogen niet toch? Is deze tattoo de opvolger van de tribals, aarsgeweien (no offence) en de bandjes om de bovenarm?
Laatst bijgewerkt door Druif_01 op 11-06-15 17:46, in het totaal 1 keer bewerkt

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-15 17:45

Joh zo'n teken is toch nooit origineel. Daarnaast wordt het nog aangepast.

Ik snap het wel, want het is ook gewoon een leuke tattoo.

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-15 17:50

Iris82 schreef:
Joh zo'n teken is toch nooit origineel. Daarnaast wordt het nog aangepast.

Ik snap het wel, want het is ook gewoon een leuke tattoo.

Super leuke tattoo, zeker doen, vooral niet laten tegenhouden maar echt 3/4 pagina’s terug is dit ook nog besproken (iemand van hier dat die tattoo ook en die was ‘exact’ gekopieerd terwijl het ontwerp gewoon rechtstreeks van Pinterest komt). Daar kun je gewoon op gaan zitten wachten.

Sowieso al die infinity quasi super hippe tattoo’s die iedereen overal ineens zet snap ik niet helemaal .. Tis een toffe tattoo maar echt 90% van de wereld loopt er ineens mee .... Vraag me echt af of je het dan echt zo graag zelf wilt of dat het toch een beetje een trend/hype dingetje is.

Loolotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-15 17:53

Het infinity teken opzich vind ik wel tof hoor, al heb ik niks met wiskunde. Als je het graag wilt, gewoon doen.

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-15 18:10

Emmaa_ schreef:
Gaaaaaf Tinkerloos!

En Drunksheep ik zou lekker met de bus gaan. Ik was echt kapot nadat ik m'n bovenarm had laten doen, wou eigenlijk echt gelijk m'n bed in :o

Haha yes, ik ben niet helemaal gek dus :D

Maar ehm, het probleem heeft zichzelf opgelost, het is een andere locatie, dus maar 10 minuten fietsen. Valt het toch weer mee!

En supertof hoor Tinkerloos :)

Over de infinity tattoo houd ik mijn mond wel haha.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-15 18:13

Wat maakt het uit dat mensen dezelfde tattoo laten zetten? Wat een gezeur zeg, alsof je die personen die hem ook hebben ooit tegen gaat komen. En zo ja, wat dan nog. Een tattoo zet je toch voor jezelf? En niet voor een ander? Dus als zij hem mooi vindt, waar bemoeien jullie je dan mee? :=

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-15 18:15

Ik zag die foto en dacht ook, huh? Als je de tattoo mooi vind lekker nemen!

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-15 18:16

Mooi Tinkerloos! Ik snap niet waarom iedereen een infinity wil. Kun je dan zelf niks origineels bedenken denk ik dan. Maar ja. Bij mijn tattooshop komen de infinity's hun neus uit. Ze doen ze niet meer.
Ze zeiden nog, over een paar jaar komen die allemaal terug om ze te laten coveren, net als de tramp stamps.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-15 18:34

Beter goed gejat dan slecht verzonnen.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-15 18:40

Heb juist respect voor iemand die gewoon een infinity tattoo zet omdat hij/zij dat nou eenmaal mooi vindt.

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-15 18:45

Captain schreef:
Wat maakt het uit dat mensen dezelfde tattoo laten zetten? Wat een gezeur zeg, alsof je die personen die hem ook hebben ooit tegen gaat komen. En zo ja, wat dan nog. Een tattoo zet je toch voor jezelf? En niet voor een ander? Dus als zij hem mooi vindt, waar bemoeien jullie je dan mee? :=

Als iemand hier in het topic vrolijk komt vertellen dat ze precies dezelfde tattoo laat zetten als die een paar dagen daarvoor hier besproken is is het uiteraard mogelijk dat daar wel commentaar op komt :z

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-15 18:47

Heb die van mij hier ook 2x gepost dacht ik. Infinity van strak gezette woorden, zelf ontworpen. De infinity hype begon toen een beetje te komen, al wist ik niet dat t zooo'n hype werd :') al heb ik mij ontwerp nergens vaker gezien, heel stiekem vind ik t ergens wel jammer dat t zo'n hype is geworden, al ben ik er nogsteeds wel blij mee :)

Als jij 'm mooi vind, lekker zetten. :) Maar bedenk goed of je t zelf niet erg vind dat er duizenden met 't zelfde' rondlopen. Ook al staat er een naam oid in, het blijft t zelfde idee.

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-15 19:08

Gaaf tinkerloos! Op naar een mooi herstel.

Tja infinity teken... Iedereen moet zelf weten wat te zetten. En als je het mooi vind, zeker doen. Tis alleen best grappig dat precies deze tattoo besproken is wat betreft exact kopiëren. Houd er gewoon rekening mee dat je een tattoo krijgt die 1000 andere mensen ook heeft.

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-15 19:17

Oh helemaal vergeten te reageren op tinkerloos 8)7 sorry! :+
D'r zit weer aardig wat bij he? :D t ziet er al erg mooi uit, mag je trots op zijn! :j

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-15 19:24

Even stomme vraag misschien maar mensen die zowel black/grey als kleur hebben, wat is nou vervelender?

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-15 19:26

Maakt dat verschil? :oo :#

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-15 19:27

Die snap ik ook niet zo goed...
Of je het nou met rood, blauw, geel of zwart in kleurt.. Inkleuren is toch inkleuren? :=

chantalboes

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-15 19:28

Captain schreef:

He Cap! Was helemaal vergeten te reageren op jou ontwerp van de boeing. Maar ik vond jouw eerdere idee een stuk gaver van dat opsteigende vliegtuig, waarom ben je daarvan afgestapt?

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-15 19:29

_Ekenna schreef:
Die snap ik ook niet zo goed...
Of je het nou met rood, blauw, geel of zwart in kleurt.. Inkleuren is toch inkleuren? :=

Nou het schijnt dat daar dus wel verschil tussen zit, daarom vraag ik het :P Black/grey (dus shading, realistisch zoals mijne) of compleet inkleuren met rood/groen/blauw whatever, kan ook maar zo zijn van niet hoor maar ik hoor daar wel eens verschillende dingen over dus zodoende :D

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-15 19:30

Nou ben ik ook wel heel nieuwsgierig :D ik dacht alleen in de prijs omdat ze dan meerdere kleuren moeten gebruiken ipv alleen zwart :') maar ook dat is dus niet altijd zo blijkbaar haha

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-15 19:37

Hmm ik vond kleuren op m'n voet wel pijnlijk. Ik heb het idee dat ze dan vaker over dezelfde huid heen moeten gaan misschien? Want je wilt eerst i.d.k. roze, en dan moet daar nog schaduw in.. en misschien wat lichter of donkerder. Ik zeg maar wat. :)

Tinkerloos: Ik vind hem echt prachtig! Wat een kleurenbom! Ook erg gaaf gedaan met het verwerken van de namen. Viel me direct op. :D Tof!