[Centraal] Diëten en afvallen deel 4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Dame23

Re: [Centraal] Diëten en afvallen deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 09:57

Naoom Hoezo wil je voor 9 mei perse nog iets afvallen??

_Tarzan bij mij gaat het met afvallen niet super, komt denk ik door de spiergroei door het sporten, maar ik hou het nu wel gewoon vol! en over een week ga ik weer wegen en dan hoop ik dat ik weer wat ga afvallen... Ben nu 1,5 week bezig met Insanity en doe echt volop mee! dus je zou zeggen dat het na een week toch wel resultaat moet geven en daarna alleen nog maar meer natuurlijk....

_Tarzan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 10:26

Dame, daarom ben ik gaan meten, toen ik begon met shredden ben ik ook aangekomen en dat werkt nogal demotiverend haha. Maargoed uiteindelijk zal er toch wel iets vanaf gaan hoop ik haha!
Je bent in ieder geval goed bezig!!

Naoom_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 10:39

Dame, dan ga ik naar een vriendin toe gaan we uit eten en daarna avondje stappen, voel me dan zoveel mooier als ik iets afgevallen ben. Voel me dan gewoon fijner denk ik. Het hoeft niet veel te zijn, is ook niet realistisch in zo'n korte tijd, maar 3 kilo ofzo mag wel.

wollie2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 10:44

ik heb me niet gemeten voor de shred, maar wel een foto gemaakt (toen was er zo'n 6 kg af, maar was ik nog steeds een propje :') ) nu in level 3 en 2x zoveel gewicht eraf als toen zie ik ook wel echt verschil!! leuk is dat he!?

Edit: 2 kennisjes van stal doen ook insanity! Ben ook erg benieuwd naar die resultaten!
Voor mij nog net wat te pittig ;)

Naoom_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 11:00

Ik wil ook beginnen met insanity maar heb niet elke dag de tijd om het te doen ben ik bang.
Wollie weet je wat je stalgenootjes van insanity vinden?

wollie2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 11:02

Ze vinden het allebei geweldig. Wel al veel spierpijnverhalen gehoord! en dat ze het heel erg intensief vinden, maar dat wel al heel snel vooruitgang merken..een van de 2 heeft het eerst een aantal keer per week gedaan omdat ze indd ook eerst weinig tijd had, maar nu toch geswitched naar elke dag...

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 11:03

Insanity is echt heftig. Ik heb 1 les van de dvd gedaan en kon daarna een week niet meer normaal lopen :'). Ging überhaupt na de warmingup al bijna dood :+

Mandy517

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 11:08

Dames, help! Ik val echt super snel af..
Was het 2 dagen geleden nog 12,6 , nu ben ik al 13,4 kwijt !
Is liefdesverdriet dan toch ergens goed voor? Ik honger me niet uit, maar heel veel eten gaat gewoon niet.. totaal geen trek naar! Ene kant kan ik het wel zien als een voordeel, maar het gaat zo snel..

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 11:23

Frummels, wat leuk zeg! Dat je ook 1e bent geworden :D bewijst toch maar dat je er veel talent voor hebt :D Gefeliciteerd!

Blue_Eyes, wat leuk dat je een compliment kreeg :D doet goed hé?

PassoaJus, wat fijn dat je weer bent opgeknapt :) Goed bezig!! Super :D

Wollie, komt vast goed meid! Een weekje stilstaan is helemaal niet erg, als je volhoud val je van zelf weer af :)!

Tarzan, foto’s foto’s foto’s :D!!

Dame, denk inderdaad als je je gaat opmeten je ook veel verschil zou zien als je zoiets als Insanity doet :)

Mandy, :(:) ik snap dat je geen trek hebt. Gewoon eten waar jij zin in hebt :(:)

Ik heb inderdaad ook obese gekeken, vond het een super man, hij wilde zo graag ook afvallen om en goede vader en echtgenoot te zijn, en was zo dankbaar voor alles <3 geweldig!

Ik mag EINDELIJK donderdag morgen wegen (donderdag komt mijn vriendin en blijft slapen dus wil dan niet vrijdag gaan wegen haha, ook al weet ze hoe zwaar ik ben en alles) dus ben zo benieuwd.. hoe me echt super streng aan mijn lijstje van de diëtiste, maar doe natuurlijk niet zoveel (per dag denk zo'n 30 á 50 min. wandelen + om de dag ong. 30 min fietsen rustig op de hometrainer, meer mag ik niet helaas).

Gister had ik erg honger, en wat heb ik genomen? Juist ja, eerst wat komkommer + cherry tomaatjes, daarna een klein schaaltje met wat magere kwark (dit x van topfit, geen idee of dat ook slecht is maar we hadden dit nog staan. Ga vandaag nog even naar de winkels met mijn moeder). Nou was best wel trots erop want normaal gesproken was het toch altijd.. ik heb honger, dus neem ik maar een boterham, koekje, weet ik veel wat.. :)

Naoom_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 11:25

Dan ga ik het vd week toch maar eens uitproberen, ben benieuwd hoelang ik het vol hou. :=

Mandy, ik snap wat je bedoeld, dat had ik toen het de eerste keer uit ging met mijn vriend ook. :(:)
Hou er wel rekening mee dat als je er een beetje overheen bent en normaal eet het er weer aan kan komen.

dipstaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 11:30

zou vanmorgen naar de sportschool gaan maar had zo'n berg was en de keuken moest echt even opgeruimd worden.
en de stofzuiger door het huis
dus ben 2.5 uur met huishouden bezig geweest
trap op trap af spullen naar boven
andere dinge weer mee naar beneden

mag nu even zitten en dan ga ik weer verder

wollie2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 11:31

Mandy517 schreef:
Dames, help! Ik val echt super snel af..
Was het 2 dagen geleden nog 12,6 , nu ben ik al 13,4 kwijt !
Is liefdesverdriet dan toch ergens goed voor? Ik honger me niet uit, maar heel veel eten gaat gewoon niet.. totaal geen trek naar! Ene kant kan ik het wel zien als een voordeel, maar het gaat zo snel..

:(:)

Je geeft aan niet zo'n zin te hebben in eten, maar dat je jezelf niet uithongert. Dan is het toch ok?
Probeer je eettijden aan te houden en kleine beetjes te eten. Je eetlust komt vanzelf wel terug.
En wat Naoom zegt: houd er rekening mee dat het wel wel weer aan kan komen..

dipstaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 11:33

als je uithongert komt het zo weer aan.

Mandy517

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 11:34

Dat het er wel weer aan kan komen verwacht ik ook wel :) een deel dan!
Weet ook niet hoe ik hier overheen moet komen -O-
Sorry voor m'n gezeur hoor..

Dipstaartje, ik heb nergens gezegd dat ik uithonger ;)

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 11:38

Ah mandy! :(:) meer dan veel sterkte wensen kan ik niet doen. Hoop dat je je snel wat fijner voelt.

Hier vanmorgen goed begonnen, maar baal dat ik gister een puntje taart heb gehad en een twix.
Hoe doen jullie dat overigens met sporten, want ik heb zaterdag hardgelopen, zondag paardgereden en nu heb ik onwijze spierpijn en wil mijn spieren eigenlijk rust gunnen, maar aan de andere kant wil ik graag bewegen. (Alleen doet het zo'n verrekte zeer :+ ) zat er zelf aan te denken om maar een shred te doen. Maar eigenlijk niet zoveel zin in :P

Naoom_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 11:40

Je zeurt helemaal niet hoor Mandy, logisch dat je het even kwijt wilt en het nu niet ziet zitten. :(:)

Noa, spierpijn loop je het beste eruit door te blijven bewegen, misschien kun je iets doen dat niet al te belastend is? Shred is best vermoeiend denk ik, ook voor je spieren.

dipstaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 11:41

zwemmen helpt goed tegen spierpijn.
ik doe vandaag mijn huishouden
morgen met personal trainer en dan weet ik 1 ding zeker dat ik woensdag verga van de spierpijn dus dan ga ik aqua joggen en een half uurtje zwemmen.

en dan heb ik donderdag bijna geen spierpijn meer

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 11:44

Ja ik probeer eigenlijk om de dag hard te lopen, maar moet zeggen dat het met spierpijn toch wel moeizaam gaat hoor. Dan ben ik al kapot na 2km.. En rijd elke dag op mijn paard, dus dat helpt ook niet echt mee. Lastig allemaal. Zal eens kijken of ik misschien een beginnend yoga lesje kan doen of gewoon rustig een stuk wandelen dan maar.

Dame23

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 11:48

N0a als je een goede warming up doet en je spieren goed stretchen zou je een klein loopje kunnen doen van 4 a 5 km. Daarna lekker je spieren doorwarmen en als het ff kan je laten masseren. Dan kan je gewoon door gaan met sporten hoor. Je moet alleen ff opletten dat je niet iedere erg intensief sport, maar af en toe en dagje wat minder, herstel sporten of een rust dag...

Naoom_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 11:48

Kan me voorstellen dat hardlopen niet echt lekker is met spierpijn.. Met wandelen ben je ook lekker bezig met bewegen. :j

Ik moet eigenlijk ook weer gaan zwemmen want heb nog zo'n pas voor een paar keer.. Maar trimzwemmen is zo vermoeiend, misschien dat ik ook maar ga aquajoggen ofzoiets, een vriendin stelde dat ook weer voor.

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 11:49

Bedankt Dame, helaas geen vriend meer die mij even kan masseren :Y) jammer nou haha!
Denk dat ik vandaag dan maar een stuk ga wandelen :)

Dame23

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 11:50

Als je spieren goed warm zijn heb je niet meer last met hardlopen als met wandelen hoor. En je verbruikt wel meer calorieen.
Zwemmen is ook erg lekker en ook een goed alternatief voor als je spierpijn hebt.
Maar een dag rust is natuurlijk ook helemaal niks mis mee.

SdaphneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 11:54

Goedemorgen!

Ik meld mij hier ook weer.
Eindelijk minder colleges en minder te doen, dus nu druk aan het afvallen hopelijk! :+
Vanochtend al lekker naar de sportschool geweest, en 1 uur en 20 minuten gesport.
Met dit prachtige weer hoop ik vanavond mijn vriend mee te sleuren naar het park om daar een rondje te wandelen. :D

Succes allemaal vandaag! :D

Puppetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 12:04

Hier afgelopen weekend mijn verjaardag gevierd. Stiekem iets te veel van de toastjes gesnoept, maar geen gebak genomen. Vandaag op mijn werk getrakteerd en ook geen gebak genomen. Best apart om op je verjaardag geen gebak te nemen. Maar goed het is voor een goed doel. Ik zal me morgen weer even wegen. Was afgelopen zaterdag 9,9 kilo kwijt en ik hoop dat dit nu toch 10 kilo is. Nog 7 te gaan en dan zit ik op mijn streefgewicht (tenzij het zo lekker gaat dat ik nog doorga).
Laatst bijgewerkt door Puppetje op 22-04-13 12:29, in het totaal 1 keer bewerkt

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 12:05

Wat goed Puppet! En nog gefeliciteerd :D