Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jennifuur schreef:Ik had beloofd om de foto's van m'n Olaplexbehandeling te laten zien, zodra deze online kwamen!
Boven is voor, onder is na. Uiteraard zijn die krullen er niet uit zichzelf ingekomenmaar het werd er zo lekker glad van![ [url=m/4c33Mz.jpg]Afbeelding[/url] ]
Jennifuur schreef:Kwal schreef:Wauw dat Olaplex begint me steeds meer aan te spreken! Hoe veel kost dat? En heb ik begrepen uit alle berichten dat ze dat vooral bij Salon B enzo doen?
Ik betaalde 45 euro voor een behandeling en een flesje voor thuisbij de Cosmo Hairstyling.
Emmaa_ schreef:Aangezien mijn haar bij elke borstelbeurt ongeveer voor de helft uitvalt zit ik er wel aan te denken om voor een Olaplex behandeling te gaan. Het is dat of een keratine behandeling, moet ik dus even over babbelen met mijn kapster
liliekska schreef:En wat is vooraf? Een week? Een maand?
Tillie20 schreef:Nee hahaha, gewoon de laatste wasbeurt. Dus je kan zegmaar gewoon goedkope shampoo kopen, je haren wassen, drogen en dan dat spul gebruiken. Ik had namelijk gewoon goedkope shampoo gebruikt maar uit automatisme serum gebruikt, toen werkte het niet![]()
Maar heb dit al vaker gebruikt en als je gewoon geen siliconen in je haren hebt werkt het op geverfd haar(dus niet gebleekt haar, maar dat is niet van toepassing bij jou).
Tillie20 schreef:Je kan je haren ook ontkleuren! Bij de Kruidvat heb je pakjes die permanente verf uit je haar halen, heb dat al een paar keer gebruikt en het beschadigt mijn haar niet. Vind je het niks, dan gooi je dat gewoon er overheen.
Ikzelf ga altijd voor permanent, het vervaagt bij mij nooit mooi dus dan maar liever iets meer risico nemen
Tillie20 schreef:Nee precies. Op de verpakking staat dat dat middel ervoor zorgt dat de 'bolletjes' verf in je haarschubben krimpen en dus eruit gewassen kunnen worden. Dat is eigenlijk alles wat het doet. Belangrijk is dus dat je ABSOLUUT niks van siliconen oid gebruikt. Dus geen shampoo met siliconen gebruiken, geen cremespoeling en geen serum oid. Gewoon goedkope shampoo zegmaar. Als je haar dan droog is kan je het gebruiken.
Wanneer je iets met siliconen gebruikt vooraf kan het idd gek gaan uitzien.