Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Phoya schreef:KimD schreef:Ik ga hier ook even mijn vraag stellen, mijn spiraal gaat 'van de datum' binnenkort en moet dus een nieuwe. Nu heb ik de Mirena en ben daar tevreden over, maar ik hoor ook goede dingen over de T-safe, mensen met ervaring hier?
Ik heb de T-safe. Zeer tevreden. Jij wilt geen koper vanwege de menstruaties?
Mars schreef:Als je hem hiervoor een tijdje doorgeslikt hebt dan kan dat geen kwaad neeLet wel op dat je hierna dan minimaal weer een volledige strip slikt voordat je weer een stopweek inlast.
nikilover schreef:Mars schreef:Als je hem hiervoor een tijdje doorgeslikt hebt dan kan dat geen kwaad neeLet wel op dat je hierna dan minimaal weer een volledige strip slikt voordat je weer een stopweek inlast.
Super, bedankt voor je reactie![]()
Ja meestal slik ik minimaal 2 en max 4 strips achter elkaar door..
Dus dan moet het helemaal goed komen.
Nayomie schreef:Emmaa_ schreef:Het kan wel, maar ik zou er rekening mee houden dat je HA je niet zo snel over gaat zetten op een andere pil. Kan heel goed zijn dat je wat meer gewenningstijd nodig hebt en dat het daarna wel prima gaat. Zou in ieder geval even bellen voor advies, want als je echt last hebt van de bijwerkingen dan zou het zomaar kunnen dat je niet goed reageert op een bestandsdeel van de pil.
Ja gewenningstijd was me ook verteld. Van meest voorkomende klachten heb ik dan weer geen last van. Maar mn hele gezicht zit onder de acne, stemming daalt gigantisch en constant bloedingen. Ik ga sowieso morgen even bellen voor informatie
SavannahNx schreef:SimoneeM schreef:Ben je aan de pil? Het gebeurt wel eens dat menstruatie veel minder wordt of zelfs wegblijft. Ik had na een tijd pil slikken ook maar heel weinig (ook dag of 1 a 2).
Zit al 5 jaar aan de pil, heb daarvoor gewoon 3/4 dagen menstruatie gehad en sinds twee maanden ineens 1 dag.
StillAngel schreef:Meiden, heeft iemand ervaring met de Yaz 24+4 pil? Ik heb er echt horror verhalen over gelezen..de gynacaloog zei juist dat het een fijne lichte pil was en ze er weinig klachten van terughoort bij mensen. Ik heb de pil al een paar weken in huis maar durf niet te beginnen.
StillAngel schreef:Super bedankt voor het reageren Amanda! Door het internet lijkt het of je spontaan neervalt als je je eerste pilletje neemt.. haha. Ik heb die vlakke emoties ook gekregen met microgynon maar dat was een vrij zware pil.. ben benieuwd!