Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lenaa_tje schreef:Nikass schreef:Nog één keer voor de duidelijkheid dan. Ik heb op DEZE opmerking gereageerd. Ik heb daarop gezegd dat dat niet voor iedereen geldt.
Sureido je beweert "dat zeg ik niet", maar dit heb je toch letterlijk gezegd.
En ik lees dan dat je voor het gemak even vergeet dat een stevige griep niet voor iedereen "vervelend maar geen probleem" is.
Er worden nu een heleboel berichten aan besteedt, maar het is enkel dit.
Het is mijn mening, doe er mee wat je wilt. Maar meer toelichting heb ik er denk ik niet op te geven.
Maar het blijft wel een feit dat we dat blijkbaar voor Corona wel oké vonden.
Dat wordt dan de volgende discussie, waar sureido al verschillende keren heeft aangegeven dat het eigenlijk heel raar was al snotterend en kuchend overal maar langs te gaan.
purny schreef:Ik vind het best wel heavy spul.. Vanmiddag werd mijn concentratie minder en werd ik moeier... Ook een paar uur extra geslapen vandaag.
Janneke2 schreef:purny schreef:Ik vind het best wel heavy spul.. Vanmiddag werd mijn concentratie minder en werd ik moeier... Ook een paar uur extra geslapen vandaag.
Slapen is 'het beste medicijn'.
Ik was ook twee dagen 'niet in conditie'.
Het wil doorgaans zeggen dat je immuunsysteem 'aan het boksen is' met (het mRNA van) het virus.
Geef je immuunsysteem lekker de vrije teugel om te doen wat zij moet doen (= slapen, rusten etc.) - en daarna kun je de vruchten plukken.
Storm schreef:lenaa_tje schreef:Omdat ik er dus weinig last van had ben ik nu dus bang dat het niet werkt
Hoeft niet. Ik zie de hele dag door mensen aan mijn prikbalie die weinig tot geen klachten hebben gehad na een prik.
loriene schreef:Echwel schreef:Zo dan..... wat vriendelijker zou je sieren
Zo vriendelijk zijn ze hier ook niet tegen mij hoor.
Wat betreft de informatie, de echte waarheid over het vaccin komt nog wel.
Trouwens ik ben geen covid ontkenner .