Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BeFunny schreef:Ja klopt vandaar dat ik hier vroeg wanneer men weer ging omdat de tatoeëerder aanraad pas na 3 maanden weer in de zon te gaan. Maar laat ik het zo zeggen ik heb chemo gehad en zou daarvoor ook uit de zon moeten blijven maar ik ben geen kluizenaar. Maar bedekken zorgt ervoor dat je zweet en dat dat intrekt en daardoor voor week zorgt dus lijkt me ook niet ideaal.
Dat kleine stukje op de fiets zal niet zo'n probleem zijn denk ik. Langdurig in de zon wel. Maar wat is langdurig
Kinke schreef:mooi hoor, benieuwd hoe het er straks uitziet.
Waar had je de eerste keer dan last van? welke plek?
BeFunny schreef:Hey is eigenlijk een Tattoo zalf maar doet niks tegen de zon. Hey beschermd de Tattoo wel tegen verkleuringen het is gewoon een standaard after care zalf zeg maar
[ Afbeelding ]
njiloj schreef:Volgens de vertegenwoordiger van Balm tattoo mag je met de SPF nazorgzalf direct de zon in. Ik houdt zelf (met deze zalf) 48 uur aan, dan is het toch net wat minder intens. Maar in de volle zon met een verse tattoo is nou niet echt prettig, dus de meeste klanten blijven wel in de schaduw de eerste dagen. Maar de spf van balm is zeker een aanrader!
Kido schreef:Befunny Uhm kwa operatie hangt het er echt af van wat ze gedaan hebben en op basis daarvan krijg je tegenwoordig een advies mee.
Ik ben toevallig 4 weken terug geopereerd en uiterlijk zie je niks meer maar het herstel duurt toch echt wel wat langer.
Kwa tatoeages hangt het ook wel af van de grootte en of het alleen wat lijntjes zijn of ook schaduw werk ed.
En ik merk zelf verschil als ze sec skin gebruiken ook.
Bij de laatste paar heb ik dat gehad en daardoor was het genezing proces toch wel anders en sneller.
Ook smeer ik met balm tattoo wat echt heel fijn spul is.
Toevallig is de laatste gezet in Spanje en kwam hij daarna meer in de zon en dus smeerde ik hem in de nacht met balm tattoo in en overdag met een gezicht bescherm factor. (Een zonder geur en kleur gedoe)
Heel mooi genezen dus dat werkte voor die prima.