Mondy schreef:Hangt een beetje van je andere stijlen tattoo af denk ik ? Wel ontzettend gaaf dat je m gelopen hebt!
Thnx!

Van de andere heb ik geen foto. Die op mijn rug wil ik laten coveren.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jnien schreef:Hallo, ik lees nog steeds mee!
Heb al heel wat gave tattoos voorbij zien komen.
Ik heb jullie hulp nodig...... afgelopen november heb ik de marathon van New York gelopen, hier ben ik ongelooflijk trots op.. niet alleen qua marathon, maar 4 mnd na mijn operatie (baarmoeder verwijderd). Anyway.. dát ik em gelopen heb wil ik laten vereeuwigen.
Alleen waar op mijn lichaam? Rechts heb ik een halve bloemensleeve, links aan binnenzijde al een tekst. Onderrug al voorzien en rechterkuit ook al voorzien. Ik wil een beetje voorkomen dat ik overal wat ‘plakplaatjes’ laat zetten.
Ik twijfel dus:
- binnenkant rechterpols
- binnenkant bovenarm ‘verweven’ in de sleeve
- op kuit naast mijn grasspriet
- zijkant pols
- net boven enkel
Of hebben jullie nog tips/ideeen?
Op mijn voet vind ik niet leuk.
[ [url=m/z7RcKn.jpg]Afbeelding[/url] ]
Joolien schreef:Jnien schreef:Hallo, ik lees nog steeds mee!
Heb al heel wat gave tattoos voorbij zien komen.
Ik heb jullie hulp nodig...... afgelopen november heb ik de marathon van New York gelopen, hier ben ik ongelooflijk trots op.. niet alleen qua marathon, maar 4 mnd na mijn operatie (baarmoeder verwijderd). Anyway.. dát ik em gelopen heb wil ik laten vereeuwigen.
Alleen waar op mijn lichaam? Rechts heb ik een halve bloemensleeve, links aan binnenzijde al een tekst. Onderrug al voorzien en rechterkuit ook al voorzien. Ik wil een beetje voorkomen dat ik overal wat ‘plakplaatjes’ laat zetten.
Ik twijfel dus:
- binnenkant rechterpols
- binnenkant bovenarm ‘verweven’ in de sleeve
- op kuit naast mijn grasspriet
- zijkant pols
- net boven enkel
Of hebben jullie nog tips/ideeen?
Op mijn voet vind ik niet leuk.
[ [url=m/z7RcKn.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wil je perse alleen tekst? Ik zou eerder denken aan iets wat duidelijk NYC uitstraalt. Denk aan het empire state building of een horizon van NYC.
[ Afbeelding ]
Of bijv zoiets en dan wel bijv de datum erbij ofzo. (let niet op de kwaliteit, vind deze niet straks gezet, maar gaat even om het idee)
[ Afbeelding ]
cataplana schreef:Jongens ik ben zooooo blij! Gister was het zo ver. 6,5 uur gezeten (dat is met de pauzes afgetrokken). Echt wel een flinke plaat maar helemaal in de wolken. Volledig gefreehand![]()
[ [url=m/TXbIC0.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/lWctao.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/T2eXJ4.jpg]Afbeelding[/url] ]
Fair schreef:Zo, m’n eerste tattoo staat er op en ik ben er zo ontzettend blij mee! Robbin was ontzettend aardig en flexibel dus heb echt een toffe ervaring gehad!het ontwerp was eerst alleen een hoofd met een maantje en een sterretje, dus we zijn een beetje afgeweken van het eerste design.
![]()
Ik had nog niet eens over de pijn nagedacht tot in de stoel haha. Maar viel 1000x mee en voelde er amper wat van.
[ [url=m/kmMc8h.jpg]Afbeelding[/url] ]
Melissa0304 schreef:Wat een gaaf vosje!!
Ik heb gister ook weer gezeten voor gedeelte op onderarm bij de elleboog. Deed stuk minder pijn dan wat ik verwachte gelukkig, nu een lekker dikke armhopelijk trekt de kleur gauw hetzelfde als het al genezen gedeelte. Volgende maand nog even de laatste puntjes afwerken en dan is de onderarm klaar
[ [url=m/BdP8zE.jpg]Afbeelding[/url] ]