Vanmorgen op de weegschaal, weer een kilo kwijt, dus helemaal happy! Ik begin het ook te zien, dus dat is heel fijn. Ook minder honger, dus scheelt een hoop. Gister weer gaan kangoo jumpen, ging voor geen meter, maar toch wat beweging gehad.
Lijstje van vandaag: L: grove snee volkorenbrood met een klein beetje roomkaas en gerookte zalm T: drie cantuccini koekjes A: hamburger met een paar frieten, salade caprese en gewone salade, paar biertjes
Lijkt weinig, maar qua kcal behoorlijk wat. Morgenavond ga ik naar een feest dus dan zal ik ook de nodige alcohol nuttigen denk ik, haha.
Aria_zz
Geplaatst: 01-03-19 18:54
Dilan, wat heerlijk! 20km is niet niets!
Maanlicht, goed gedaan! Goed bezig dus.
Jasmijn, lijkt me niet te snel hoor, denk dat je een fijn tempo hebt zo.
@ Jasmijn ik sluit mij aan bij Dreamy, zolang je niet te laag in je kcal gaat ziten omdat je persé snel wil, is er niks aan de hand.
@Dilan, wat een heerlijke bosfoto! Ik snap dat je traint, maar het ziet er heerlijk uit haha.
@Maanlicht, wat fijn dat je het zelf gaat zien nu en dat er weer wat af is, goed voor de motivatie! Je lijstje lijkt inderdaad weinig maar dat kan je zelf natuurlijk het beste bepalen
@Aria, prima dagje zo te zien?
Hier gaat het ook goed, niet erg fit, dus qua beweging geen moer (of telt stofzuigen ook haha). Wat me wel opvalt is dat de snaaidrang enorm meevalt. Vanmiddag 1 verpakkingkje mini fruittella (yoghurtsmaak gekocht op de huishoudbeurs, zo lekker) gesnoept a 42kcal maar verder niets. Als je bedenkt dat ik normaal echt heel erg veel snoep en snaai (nee ik ben niet van de lucht te dik) dan valt het me mee dat ik het nu niet meer mis eigenlijk
Alwiene, wel fijn dat je het snoepen niet mist. Het rijden voelt ook niet helemaal als trainen. Anders als toen ik nog dressuur reed, toen voelde het echt als trainen. Nu heb ik gewoon heel veel plezier tijdens de training
Alwiene, ja absoluut, de momenten dat ik op kot/kamers zit gaan gelukkig prima. Minder snaaigedrag is wel echt positief ja! Zelfs als je dan eigenlijk niet veel kunt doen, want net dan is het gevaarlijk, dat snaaien Hopelijk voel je je snel beter!
Dilan, dat klopt wel, aan de andere kant ben je toch een hele tijd lichtactief/middelactief bezig, dat telt ook!
Maanlicht, goed bezig! Wat fijn dat je het ook zelf nu gaat zien!
Jasmijn, als jij gewoon genoeg en gezond eet, is het denk ik geen probleem. Het is vaak een ander verhaal bij mensen die heel weinig gaan eten, en dan heel snel afvallen. Die komen daarna als ze weer normaal gaan eten weer heel snel aan. Maar dat zal bij jou niet het geval zijn denk ik. Ik ben een beetje een spuit elf met dit verhaal geloof ik
Aria, mooi lijstje!
Alwiene, mooi dat je het snoepen niet mist! Ik wou dat dat bij mij het geval was
Gisteren zei ik dus dat ik ging proberen even gezond te eten voordat carnaval weer los zou barsten. Maar toen wist ik nog niet dat ik weer eens iets doms ging doen Ik heb het gisteren namelijk voor elkaar gekregen, vraag me alsjeblieft niet hoe, om tijdens het losgooien van mijn paard mezelf met de gesp van mijn halstertouw in mijn gezicht te slaan. Het bloedde meteen als een rund, maar viel gelukkig best mee. Maar daarna vond ik mezelf wel heel zielig met mijn pijnlijke gezicht Dus vooral makkelijk eten gekozen, want eten is nu ook een beetje onprettig. Dus nu maar besloten dat ik na carnaval echt weer gezond ga eten. Morgen ga ik wel weer proberen een net lijstje te hebben, maar het even iets meer loslaten.
Het deed op het moment zelf ook wel heel veel pijn, maar gelukkig nu alleen nog als ik hard praat of eet (geweldig moment met carnaval though )
Het overkwam me dus, en ik dacht echt, dit kan dus werkelijk alleen mij overkomen Maar gelukkig ken ik nu nog iemand die zichzelf dit wel ziet doen. Mijn paard is soms best wel een beetje typisch, dus ik moest ook nog aan iedereen uitleggen dat hij echt niks gedaan had en ik het helemaal zelf voor elkaar had gekregen
Maanlicht
Geplaatst: 02-03-19 10:06
Auw sterkte Kim! Had mij ook kunnen gebeuren hoor, haha
Mijn zusje zei ook al dat ik maar een ooglapje op moest doen en als piraat zou moeten gaan Het thema in Prinsenbeek waar ik vandaag heenga is 'Blefde plakken?!' dus ik ga denk ik maar stickers op de pleister plakken, zodat ik mooi in het thema ben. Verder heb ik een heel kleurrijke outfit, dus het past daar ook nog eens goed bij
Ik ben net voor het eerst in 3 maanden wezen bootcampen (was winterstop). Best zwaar, maar wel weer heel leuk!
Aria_zz
Geplaatst: 02-03-19 13:57
Haha geniaal, goed opgelost ja, niemand anders kan zo een passend detail hebben
Dilan, vooral achteraf is het leuk kan ik mij voorstellen, wanneer je weet dat het voorbij is vind dat enorm sterk als je dat kan, jezelf daartoe zetten. Je hebt meteen een goeie start gemaakt dus
Mijn lijstje van vandaag: O: groene thee L: bulletproofkoffie, salade met spekplakjes, 2 gekookte eitjes, gebakken champignons, paprika en kerstomaatjes. T: kaasblokjes A: notenmix, lijnzaad, pompoen en pijnboompitten, yoghurt, blauwe bessen. Milkshake met proteïne poeder, aardbeien, chiazaadjes.
B: korte fietstocht, wandelen: even shoppen met mijn moeder
Alwiene
Geplaatst: 02-03-19 16:26
Kimmie, oeps, handige actie van je, alhoewel ik mijzelf dat ook wel zie doen. Heb wel vaker van die 'vraag niet hoe' acties
Dilan, wat goed van je, ik ben echt a-sportief dus ik word al moe bij het woord 'bootcamp'
Aria, oeh shoppen, naar iets specifieks op zoek of gewoon snuffelen?
Vanmorgen havermout, tussen de middag 2 boterhammen zachtgekookt ei. Vanavond moet ik nog even kijken maar een topdag gaat het sowieso niet worden want heb mezelf echt wat lekkers beloofd bij de finale van WIDM vanavond
Wat een geweldige omgeving om in te rijden heb jij zeg!
Sherivey
Geplaatst: 02-03-19 17:24
Alwiene schreef:
Wat een geweldige omgeving om in te rijden heb jij zeg!
Dankje ben er zelf ook dolblij mee
Laura82
Geplaatst: 02-03-19 17:31
Heerlijke foto's Dilan! Ben best een beetje jaloers
Kimmie auwie! Zulke lompe acties heb ik ook, je bent zeker niet de enige hoor
Ik heb geen beste dag, al paar dagen zo ontzettend weinig energie, moeite met concentreren en een zeer lijf. Vooralsnog voel ik me dus niet echt geweldig bij koolhydraatarm... en dat maakt het zó moeilijk vol te houden. Vanmorgen dus ik janken uitgebarsten en een enorme vreetbui gekregen samen met mn man besloten die koolhydraten maar even te laten voor wat het is, en me eerst maar eens te richten op me beter voelen. Want in deze staat lukt gewoon helemaal niets, en dat is alleen maar frustrerend... wil wel gewoon gezond blijven eten overigens. Met een vreetbui hier en daar
Alwiene, moet dringend een nieuwe broek hebben. Is er jammer genoeg niet van gekomen omdat het uiteindelijk niet lukte voor mijn moeder. Andere keer dan maar. Wat is WIDM? En laat het smaken!
Dilan, je ritje ziet er heerlijk uit! Inderdaad echt een mooie omgeving.
Laura, je goed voelen is inderdaad het aller belangrijkste! Niet verder doen als je daardoor je mentaal niet goed kan houden. Focus je maar lekker eerst op jezelf. Overigens, als tip, kalium, magnesium en zout zijn erg belangrijk bij kha/keto, omdat je bloeddruk die nodig heeft. Dan moet je soms even supplement nemen om de dip weg te werken als je nog niet zo creatief bent met eten. Ik wil het maar even meegeven. Zorg voor jezelf he!
Ik heb er uiteindelijk ook geen ‘goede’ dag opzitten. Niet slecht, maar blikje fris gaan halen (suiker vrij wel) en twee repen lekkers op naast een boel pistache nootjes Nuja, ga mezelf daar niet om slecht voelen, is gebeurd, was niet extreem, morgen probeer ik niet te overeten.
Laura wat vervelend dat je je zo slecht in je vel voelt. Hoelang was je al bezig met koolhydraatbeperkt, want in het begin kun je je inderdaad best beroerd voelen door het afkicken van de suikers/koolhydraten. Maar t moet wel leuk blijven natuurlijk. Mocht je inderdaad nog in het begin gezeten hebben is de enige tip voor een volgende poging die ik je mee kan geven om héél veel te drinken zodat je lijf de afvalstoffen die vrijkomen goed/beter kan afvoeren!
Oeh Aria, pistachenootjes zijn ook verrekte lekker WIDM = Wie is de mol Er zijn 55 gram nibb-its (da's een halve zak ) en 55 gram witte tony's chocolade zomaar verdwenen. Ik zie nu dat de gewichten hetzelfde zijn maar dat is puur toeval haha. En ja dat zijn een heleboel kcal, maar lékker dat ze waren joh!