Ik heb weekend! En een heerlijke rit gereden.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ik heb het gisteren namelijk voor elkaar gekregen, vraag me alsjeblieft niet hoe, om tijdens het losgooien van mijn paard mezelf met de gesp van mijn halstertouw in mijn gezicht te slaan. Het bloedde meteen als een rund, maar viel gelukkig best mee. Maar daarna vond ik mezelf wel heel zielig met mijn pijnlijke gezicht
Dus vooral makkelijk eten gekozen, want eten is nu ook een beetje onprettig. Dus nu maar besloten dat ik na carnaval echt weer gezond ga eten. Morgen ga ik wel weer proberen een net lijstje te hebben, maar het even iets meer loslaten. 
)
Maar gelukkig ken ik nu nog iemand die zichzelf dit wel ziet doen. Mijn paard is soms best wel een beetje typisch, dus ik moest ook nog aan iedereen uitleggen dat hij echt niks gedaan had en ik het helemaal zelf voor elkaar had gekregen

vind dat enorm sterk als je dat kan, jezelf daartoe zetten. Je hebt meteen een goeie start gemaakt dus

samen met mn man besloten die koolhydraten maar even te laten voor wat het is, en me eerst maar eens te richten op me beter voelen. Want in deze staat lukt gewoon helemaal niets, en dat is alleen maar frustrerend... wil wel gewoon gezond blijven eten overigens. Met een vreetbui hier en daar
En laat het smaken!
) en 55 gram witte tony's chocolade zomaar verdwenen. Ik zie nu dat de gewichten hetzelfde zijn maar dat is puur toeval haha. En ja dat zijn een heleboel kcal, maar lékker dat ze waren joh!