Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Banjer schreef:Ik heb vandaag berict van Josephine (Clair Obscura) gehad, over mn verzette afspraak... en 17-6 gaat het dan eindelijk echt gebeuren
Emmaa_ schreef:Nou ja ik vind het behoorlijk vervelend als ik in mijn bh/onderbroek lig en er komen mensen bij zitten. Als jij 1 persoon meeneemt mag de volgende dat ook, en de volgende ook. Ik vind het echt mega ongemakkelijk in ieder geval.
Youknowme schreef:Mag ik even jullie mening? 6 maart laat in mn tattoo zetten en krijg nu net mail dat ik toch niemand mag/kan meenemen omdat er een guest bij is. Ik heb er nu een beetje mn bedenkingen bij en weet niet of ik wel zn held ben om alleen te gaan....
Edit; mn vraag dus, kan je dit als artiets zomaar maken? Zo kort van te voren?
Yasmine schreef:Ik ben ook al in meerdere shops geweest waar je niemand mocht meenemen, of dat die persoon in de wachtruimte moest blijven zitten. Geen probleem mee. Vind het ook maar normaal. Hun shop, hun regels. Jij bent klant dus je houdt je aan de richtlijnen van de shop.
AnnetteFlame schreef:Wat coool!! Dan neem jij het plekje over wat ik afgezegd had
Ik ben afgelopen zaterdag weer bij haar geweest en heb er weer twee beestjes bij.
25 maart gaan we weer verder, nog 1 beestje en dan inkleuren
Youknowme schreef:Yasmine schreef:Ik ben ook al in meerdere shops geweest waar je niemand mocht meenemen, of dat die persoon in de wachtruimte moest blijven zitten. Geen probleem mee. Vind het ook maar normaal. Hun shop, hun regels. Jij bent klant dus je houdt je aan de richtlijnen van de shop.
Maar dan is het van te voren bekend en weet je waar je aan begint toch? Bij mij gaat het erom dat er eerst verteld word er mag 1 iemand mee ivm kleine ruimte en nadat ik een mailtje stuurde vandaag kreeg ik te horen dat ze zelfstandig zonder overleg mijn persoon inruilt voor iemand van haar zelf. Anders had ik daar nooit een afspraak gemaakt.
Youknowme schreef:Yasmine schreef:Ik ben ook al in meerdere shops geweest waar je niemand mocht meenemen, of dat die persoon in de wachtruimte moest blijven zitten. Geen probleem mee. Vind het ook maar normaal. Hun shop, hun regels. Jij bent klant dus je houdt je aan de richtlijnen van de shop.
Maar dan is het van te voren bekend en weet je waar je aan begint toch? Bij mij gaat het erom dat er eerst verteld word er mag 1 iemand mee ivm kleine ruimte en nadat ik een mailtje stuurde vandaag kreeg ik te horen dat ze zelfstandig zonder overleg mijn persoon inruilt voor iemand van haar zelf. Anders had ik daar nooit een afspraak gemaakt.
Kimbers schreef:Ik vind het ook niet netjes hoor. Zou ook zeker aangeven dat je het niet tof vindt en dat de desbetreffende persoon er zelfs vrij voor heeft gevraagd.
Mocht je er niets mee bereiken zou ik het er zelf wel bij laten en gewoon alleen gaan.
Hoe snel (of langzaam) reageert Josephine van Clair Obscura eigenlijk op haar mails? Zit al een poosje te wachten namelijk.
Tinkerloos schreef:Ik vind het ook niet zo netjes.
Als je van te voren wist dat er niemand mee mocht had je waarschijnlijk niet voor die shop gekozen.
Je kan het gewoon zeggen natuurlijk?
Ik zou even bellen,terugmailen en zeggen dat je er niet zo blij mee bent.
Dat je je aanbetaling terug wil omdat dit niet de afspraak was die je gemaakt hebt.
Als ze je aanbetaling niet teruggeeft zou ik zeggen dat je dan toch de persoon meeneemt die van te voren was afgesproken.
Als zij de boel zomaar mag wijzigen, mag jij dat ook neem ik aan.