Make-up topic: deel 5!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Make-up topic: deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 12:28

Ik heb overigens ooit een liquid van LA Splash gehad, maar heb er letterlijk van moeten overgeven. Misschien ben ik overgevoelig voor de geur die eraan zat maar het was echt walgelijk, werd er echt enorm misselijk van en kreeg meteen ook hoofdpijn. Mocht iemand niet zo gevoelig zijn: hij zat wel enorm goed. :')

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 13:04

Rust nemen is helaas lastig met een eigen restaurant en nog niet ingewerkt personeel maar t komt goed. Morgen avondje naar marco borsato ecen verstand op 0 en neemt mams mn taak over dus restaurant in goede handen :)

Thanks nelleke net de drankschuur opgeruimd en t zit nog :D

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 14:29

Ik kom even binnenvallen met een vraag, sorry :D

Ik zie hier zoveel mooie wenkbrauwen voorbij komen en allerlei namen van apparaatjes en spullen waar jullie dat mee doen maar als ik dat google zie ik door de bomen het bos niet meer.
Ik zoek eigenlijk een definer en een vuller voor mijn wenkbrauwen, nu heb ik er een van Catrice, maar ik wil eigenlijk iets mooiers/betere kwaliteit. Iemand een tip waar en waarvan ik dat voor degelijke kwaliteit en prijs kan vinden?
Ik heb volle wenkbrauwen, maar in eentje een "gat" zitten. Die wil ik netjes op kunnen vullen zonder dat ik er direct uit zie als Barbie.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 14:31

Shizzel schreef:
Ik heb overigens ooit een liquid van LA Splash gehad, maar heb er letterlijk van moeten overgeven. Misschien ben ik overgevoelig voor de geur die eraan zat maar het was echt walgelijk, werd er echt enorm misselijk van en kreeg meteen ook hoofdpijn. Mocht iemand niet zo gevoelig zijn: hij zat wel enorm goed. :')

Hahaha oh oh, ik ben ook wel gevoelig voor geur, maar als de kwaliteit verder goed is, kan ik het wel proberen :)

Danique07

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 14:58

Afbeelding

Mac Silly is vandaag binnen gekomen!

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 16:46

Lisitano ik heb net de Anastasia brow Definer aangeschaft. Die vind ik erg natuurlijk en fijn werken!En ik weet dat meerdere dames hier er heel tevreden mee zijn.

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 16:57

Beter dan de Anastasia brow wiz? :)

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 17:48

Over de anastasia hoor ik veel goeds. Ben er opzich nieuwsgierig naar, maar ben ook zeer tevreden met mijn Hema potloodje..

Hier een look van vandaag:
Oranje tinten!
Afbeelding

Afbeelding

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 17:53

Vind dat soort tinten je altijd erg mooi staan Elke :)

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 18:00

Heel mooi!

Weet iemand hoe je een foto avatar size krijgt?

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 18:02

Mooi Elke! Kan je een keer een ooglook tutorial maken (als je dat leuk vind natuurlijk :D )

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 18:20

Heb vanmiddag paar nepwimpers ingeslagen bij Kruidvat, eens proberen en oefenen binnenkort :D

3 soorten, simpele neutrale, heftige en er tussenin. Ik vermaak me wel weer even :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 18:25

Ben benieuwd, Lino! Laat je foto's zien als je ze op hebt?

Had nepwimpers gehaald bij H&M om uit te proberen want ze zagen er wel gaaf uit, maar helaas. Als ik recht vooruitstaande wimpers wilde hebben in mijn look, hoefde ik geen nepwimpers te gebruiken. :') Ik ga nog wat proberen om te zien of ik ze toch meer gekruld krijg (de nepwimpers, mijn wimpers heb ik de hoop mee opgegeven) maar anders belanden ze toch echt in de prullenbak.

Suus, kan je niet via Paint (of welk bewerkingsprogramma dan ook) het formaat wijzigen? :)

pantuf

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 18:43

_Nelleke_ schreef:
Mooi Elke! Kan je een keer een ooglook tutorial maken (als je dat leuk vind natuurlijk :D )

Ik wilde al vragen of ik een keer een workshop kan volgen bij der :+

2a54z6e45r6r

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 19:04

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 19:13

Ik geef eigenlijk geen workshops, ik zou ook niet weten hoe (heb geen studio of iets dergelijks) maar ik wil best het 1 en ander uitleggen/voordoen/helpen als daar interesse in is :)

Tutorials maken als in een filmpje of via foto's? Er zijn al best veel meiden (ook veel Nederlandse) die dit doen.
Ik denk niet dat ik iets toe zou voegen

pantuf

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 19:32

Ik wilde workshop tussen haakjes zetten.
Haha

Ik kan dus echt niks met filmpjes en vind het zo moeilijk met bv eyeliner en foundation.
Zou zo graag is in het echt willen oefenen met make up.
Maar bij die workshop via vakantie veiling ging ik ook niet wijzer naar buiten :+
En laatst eens op laten maken Door een visagist van een merk in een drogisterij maar toen zag de foundation er echt niet uit :Y)

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 21:58

Ik zag van Catrice vorige week een contour palette, leek mij ideaal voordat ik gelijk zo'n dure aanschaf (wil de Anastasia) maar overal uitverkocht, 5 kruidvats afgegaan, trekpleister maar kreeg overal te horen dat hij niet leverbaar is op het moment en dat dag nog wel even kan duren.

Staat ie nu in de folder van de trekpleister én Kruidvat :') Ik ga morgen wel we kijken maar op de website staat ie nog steeds als niet leverbaar dus ben benieuwd.

Humbug

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 23:13

Mavelle, ben erg benieuwd naar de highlighter! Heb je de liquid of de pressed-variant gekocht?
Gaaf Elke, dat zou wel fantastisch zijn! De kleuren knallen mooi bij je ogen :-)
Mooie look Suus!

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-16 11:13

Vandaag weer tijd gehad voor makeup. Tip meegenomen over de eyeliner en nu alleen een lijntje gedaan. Vrdr is het hetzelfde als de vorige keer :) nu alleen viva glam miley 1 op de lippen :) Afbeelding

2a54z6e45r6r

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-16 11:55

Dat lijntje staat je goed!!

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-16 12:07

Dankje :) ga nu gewoon elke keer beetje experimenteren :D maar dit staat zeker erg goed en wat meer een open blik :D

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-16 13:31

Afbeelding
Vandaag mijn onderlip laten opvullen.. Door de hond -O-

Hij deed de oefeningen zo goed, wilde een knuffel geven, kreeg ik een kopstoot terug.. auw, wel meteen een keer zo dikke onderlip :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-16 13:35

Staat je goed die lip _O- auw :=

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-16 13:44

Auwssssss

Ik heb vandaag even gespeeld met oogschaduw

Afbeelding